Jump to content

Hea5k

Members
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E90

Hea5k's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna ziua. Am și eu urmĂŁtoarea problema la un m47: uneori trage foarte greu, de parca nu ar intra turbina, abia pe la 3000rpm se simte ca trage, alteori merge ok. Turbina este schimbatĂŁ, am verificat DPF, ĂŽși face regenerĂŁri, MAF senzor mi s-a confirmat ca este ok. Boost pressure are un lag de 4-5 secunde pana ajunge la valoarea optima, senzorul MAP pare sa funcționeze. Mi-a rĂŁmas de schimbat furtunasele de vacuum și am ĂŽnțeles ca mai exista o electrovalva la vacuum care trebuie schimbatĂŁ. Ămi poate oferi cineva mai multe detalii, de cati m de furtun este nevoie și ce diametru, câte furtunase sunt de schimbat și ce este acea electrovalva? De asemeni, dacĂŁ s-a mai confruntat cu astfel de pierderi de putere, ați gĂŁsit o soluție?
  2. Salutare. Am o problema cu oglinzile de ceva timp, nu funcționeazĂŁ ajustarea, plierea, probabil nici ĂŽncĂŁlzirea pe ambele. Pana acum nu am verificat, dar acum câteva zile am scos capacul de la oglinda și toate firele par in regula. E vorba de un e90 nfl. Am verificat siguranța care la fel este ok. Butoanele sunt funcționale și le citește ok poziția, am verificat in ista. Codarile sunt fĂŁcute pentru pliere și pliere din cheie, nici asta nu funcționeazĂŁ, și nu da nicio eroare pe tester. Probabil circuitul este intrerupt undeva, știe cineva dacĂŁ mai este vreo siguranța pentru oglinzi sau unde se afla conectorul oglinzii, e nevoie sa dau fata de usa jos? Cineva mi-a recomandat sa resetez bateria, are idee cineva cum se reseteazĂŁ bateria?
  3. Exista soft-ul și pentru cutia de pe E90 Pre-FL M47TU2? Ce versiune de sp daten e nevoie?
  4. ĂncĂŁ un simptom, consum crescut. De la maxim 6% cât era ĂŽnainte a ajuns la 9. Nu ii dau de capĂŁt, vreo pĂŁrere?
  5. Nu știu ce valori are, cel care mi-a fĂŁcut diagnoza a zis ca sunt ok. A verificat și la relanti, la 2000-3000rpm. Presiunea maxima se verifica in mers? Legat de temperatura apei la 97C, e normala?
  6. Salut. Ăntâmpin și eu urmĂŁtoarea problema pa un 320d: cam dupĂŁ 100km/h mașina nu mai trage se parca nu ar mai intra turbo. Am pus diagnoza, nicio eroare, valorile de aer, presiune filtru, presiune EGR sunt bune. Injectoarele au valori ok, termostatele au fost schimbate. Temperatura sta la 89 in mers, ce am observat e ca la relanti apa se ridica la 96-97C. Am ĂŽnțeles ca ar avea o pompa auxiliarĂŁ care trebuie sa ĂŽntre la relanti. Uleiul la motor schimbat acum 2000km, am trecut de la Castrol la OEM, filtrele acum 12k, dar am ĂŽnțeles ca filtrul de aer ar trebui schimbat la fel de des ca uleiul. Cutia este automata, uleiul a fost schimbat, dar suspectez și convertizorul pentru pierderea de putere. Cineva care a avut simptome asemĂŁnĂŁtoare și ce ar mai trebui sa verific?
  7. Cam mult 2 litri, ĂŽn condițiile ĂŽn care am bĂŁgat 3l antigel si 2.7l de apĂŁ distilata pana la nivel.
  8. Am schimbat acum 2 saptamani antigelul la un e91. Vechiul proprietar folosise g12 roz, am trecut la g11 albastru. Am lĂŁsat sĂŁ curgĂŁ tot lichidul prin busonul de la radiator pana nu a mai curs niciun strop. Ideea e ca dupa ce a circulat lichidul prin instalație a cĂŁpĂŁtat tot o culoare rozulie, de la vechiul lichid. Ar putea cauza coliziuni sau alte probleme acest amestec?
  9. Pentru flansa dinspre diferential e nevoie de demontarea cardanului? La fel are semne pentru suruburi?
  10. Vreo imbunatatire dupa ce au schimbat flansa de la cardan? Am si eu aceeasi problema si intre trepte dar se intampla doar la turatii mici pana in 1800 rpm.
  11. Pentru flansa din spate e necesara demontarea cardanului? Se ĂŽnsemneazĂŁ si pozitia flansei sau doar pe cardan? Are importanta cum sunt puse suruburile(cu polițĂŁ spre spate/fata)?
  12. ISTA se ocupa doar de diagnoza sau se pot face si codari, modifica parametri cu el? ISTA e capabil de FDL coding? Si de unde se pot descĂŁrca sau obține VO-urile?
  13. BunĂŁ ziua. Doresc sa lĂŁmuresc cateva lucruri legate de softurile folosite pentru codari si diagnoza la BMW. Vreau sa achiziționez o interfațĂŁ OBD pe care sa o folosesc ca si hobby pe masina mea ca sa ĂŽnvĂŁț cum functioneaza. Pe net sunt o multime de oferte cuba astfel de interfețe, unele vin si cu cateva softuri. Probabil sunt chinezarii, dar ma gandesc ca sunt identice din punct de vedere HW. Softurile nu stiu ce provenienta au, ĂŽnsĂŁ am gasit multe surse de unde poti sa le descarci. Am mai interacționat pana acum cu E-sys pe care ĂŽl foloseam pentru codari si flashing si cu Ediabas(tool32) care stiu ca e pentru comenzi de diagnoza. Am mai auzit de ISTA si INPA sau NCS, care nu stiu exact la ce sunt folosite, si vreau sa intreb pe cei ce cunosc ce poti sa faci cu ele si de ce anume mai ai nevoie. Stiu ca sunt si niste fisiere carline pentru fiecare masina, la care am mai gasit surse pe net, nu stiu cat de legit sunt.
  14. Considerati ca e periculos faptul cĂŁ a rĂŁmas ulei vechi (Castrol) pentru ca nu s-a scurs ok din motor (aprox 0.6-0.7l) si s-a amestecat cu uleiul nou(BMW)? Uleiul vechi avea maxim 10k km.
  15. Readuc un topic mai vechi. Am schimbat complet uleiul din instalație dupĂŁ ce am schimbat caseta de directie. Uleiul era negru cu un miros foarte urat, mecanicul mi a zis ca nu a gasit mizerii sau span in el. Am auzit acum ca s-ar schimba si rezervorul de la ulei pentru ca are un filtru magnetic in el, nu stiu daca e prea târziu acum sau nu sa il schimb. E adevarat acest filtru in rezervor? Este vorba de cel cu inscripția atf only.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.