Jump to content

Rusz

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e46

Rusz's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Mulțumesc bĂŁieți ,o sa verific asta dupĂŁ sĂŁrbĂŁtori ,cred ca e ultima alternativa ,am schimbat toți senzorii ..
  2. Salut ,am si eu o problema cu un e46 2.0 valvetronic varianta de 143 cp Eram in trafic ,am pus o pe liber și mi a murit motorul asta așa din senin I am dat a doua din mers pana la primul semafor unde am vĂŁzut ca oscileazĂŁ relantiul ,am ajuns la destinație,am oprit o și apoi am ĂŽncercat sa o pornesc a pornit dar apoi a murit și tot așa pana in prezent am vĂŁzut ca mașina nu mai moare dacĂŁ ii scot mufa de la debitmetru ,am fost cu ea la Târgoviște la knet John “renumitul” doctor al bmw unde mecanicii lui pricepuți și au dat seama ca e senzorul de la arbore Și erau foarte siguri ca problema e de acolo. Au dat admisia jos, au montat piesa , i au dat cheie dupĂŁ ce s a ĂŽncĂŁlzit motorul a ĂŽnceput sa facĂŁ la fel cum m am dus cu ea Au pus testerul și au zis ca trage aer fals și s ar putea sa fie valva pcv Am schimbat o și pe aia ,easy ..mecanicul care mi a pus admisia ĂŽnapoi nu s a mai chinuit sa strângĂŁ cele doua șuruburi in condițiile in care i am atras atenția sa strângĂŁ șuruburile cunoscându l foarte bine pe mecanic .. ma rog Am schimbat singur valva pcv mașina fĂŁcea la fel Am mai schimbat senzor presiune axa cu came cât și cel exccentirc de la valvetronic Am probat vreo doua clapete Doua debitmetre Am pus testerul pe ea și ĂŽmi da cod 2d29 senzor presiune aer admisie Am probat unul din Dezmebrari face la fel Am probat traseul de la debitmetru pana in clapeta furtunul e Ok nu e spart Aveți idee ce poate avea?
  3. Salut ,am si eu o problema cu un e46 2.0 valvetronic varianta de 143 cp Eram in trafic ,am pus o pe liber și mi a murit motorul asta așa din senin I am dat a doua din mers pana la primul semafor unde am vĂŁzut ca oscileazĂŁ relantiul ,am ajuns la destinație,am oprit o și apoi am ĂŽncercat sa o pornesc a pornit dar apoi a murit și tot așa pana in prezent am vĂŁzut ca mașina nu mai moare dacĂŁ ii scot mufa de la debitmetru ,am fost cu ea la Târgoviște la knet John “renumitul” doctor al bmw unde mecanicii lui pricepuți și au dat seama ca e senzorul de la arbore Și erau foarte siguri ca problema e de acolo. Au dat admisia jos, au montat piesa , i au dat cheie dupĂŁ ce s a ĂŽncĂŁlzit motorul a ĂŽnceput sa facĂŁ la fel cum m am dus cu ea Au pus testerul și au zis ca trage aer fals și s ar putea sa fie valva pcv Am schimbat o și pe aia ,easy ..mecanicul care mi a pus admisia ĂŽnapoi nu s a mai chinuit sa strângĂŁ cele doua șuruburi in condițiile in care i am atras atenția sa strângĂŁ șuruburile cunoscându l foarte bine pe mecanic .. ma rog Am schimbat singur valva pcv mașina fĂŁcea la fel Am mai schimbat senzor presiune axa cu came cât și cel exccentirc de la valvetronic Am probat vreo doua clapete Doua debitmetre Am pus testerul pe ea și ĂŽmi da cod 2d29 senzor presiune aer admisie Am probat unul din Dezmebrari face la fel Am probat traseul de la debitmetru pana in clapeta furtunul e Ok nu e spart Aveți idee ce poate avea?
  4. Salut am și eu o problema la un e46 coupe din 2004,am ĂŽncuiat o azi și când m am ĂŽntors era pe avarii iar acum când o ĂŽncui nu se mai aprind becurile la semnale cum se aprindeau ĂŽnainte ,a mai pĂŁțit cineva asta?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.