Salut ,am si eu o problema cu un e46 2.0 valvetronic varianta de 143 cp Eram in trafic ,am pus o pe liber și mi a murit motorul asta așa din senin I am dat a doua din mers pana la primul semafor unde am vĂŁzut ca oscileazĂŁ relantiul ,am ajuns la destinație,am oprit o și apoi am ĂŽncercat sa o pornesc a pornit dar apoi a murit și tot așa pana in prezent am vĂŁzut ca mașina nu mai moare dacĂŁ ii scot mufa de la debitmetru ,am fost cu ea la Târgoviște la knet John “renumitul” doctor al bmw unde mecanicii lui pricepuți și au dat seama ca e senzorul de la arbore Și erau foarte siguri ca problema e de acolo. Au dat admisia jos, au montat piesa , i au dat cheie dupĂŁ ce s a ĂŽncĂŁlzit motorul a ĂŽnceput sa facĂŁ la fel cum m am dus cu ea Au pus testerul și au zis ca trage aer fals și s ar putea sa fie valva pcv Am schimbat o și pe aia ,easy ..mecanicul care mi a pus admisia ĂŽnapoi nu s a mai chinuit sa strângĂŁ cele doua șuruburi in condițiile in care i am atras atenția sa strângĂŁ șuruburile cunoscându l foarte bine pe mecanic .. ma rog Am schimbat singur valva pcv mașina fĂŁcea la fel Am mai schimbat senzor presiune axa cu came cât și cel exccentirc de la valvetronic Am probat vreo doua clapete Doua debitmetre Am pus testerul pe ea și ĂŽmi da cod 2d29 senzor presiune aer admisie Am probat unul din Dezmebrari face la fel Am probat traseul de la debitmetru pana in clapeta furtunul e Ok nu e spart Aveți idee ce poate avea?