Jump to content

Dragoshh

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Dragoshh last won the day on June 9 2020

Dragoshh had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila
  • Interests
    BMW 320D N47 - F30

Previous Fields

  • Masina
    F30

Dragoshh's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

8

Reputation

  1. Si tot la ce am spus eu ajungi, negasind nici un raspuns elocvent. Cu placere.
  2. Pana nu faci diagnoza, nu are nimeni cum sa stie, multiple cauze, intrebarea ta este una total nepotrivita, daca vrei raspuns pe masura intrebarii, te 'asigur' ca ti-a picat pompa de la spalatoare pabriz.
  3. Am acelasi sunet, din ce am observat se aude mai mult la rece.
  4. Cele pe care le aveam pe masina nu erau uzate, am preferat eu sa le schimb preventiv atunci cand am cumparat masina. Acelasi lucru si referitor la revizie, 1000 km avea uleiul si filtrele, dar am preferat ceva mai bun(original). La 248k km(bord), cred ca merita o atentie sporita pentru siguranta.
  5. Am auzit cazuri si cazuri dar niciodata ca masina noua nu este mai buna ca una sh, conduc una sh, ca referire la piese, am pus discuri originale si se cunoaste diferenta enorma fata de cele vechi de erau pe masina. Alt aspect legat de masina noua, evident ca am auzit cazuri de genul, seria 7 2019 , i a cazut motorul(nu inteleg nici eu expresia), dar dupa parerea mea, sunt masini facute in serie si este normal ca una din 10 sa mai aiba probleme. Toti ne-am cumpara noi, dar cine nu si permite aceasta marca de noua, se bucura totusi de ea printr-un sh (intradevar exploatat de altii).
  6. Revin cu rezolvare (in cazul meu), am incurcat pozitia la o siguranta si de aceea intra eroarea aceea, cand am pus-o unde trebuie, totul si-a revenit, inclusiv Head up display este din nou functional deoarece terminal 30 cand nu este alimentat, automat face switch off la terminal 15(HUD).
  7. Salutare, revin cu un topic nou referitor la panoul de sigurante de la motor. Am testat urmatoarele sigurante si vad ca nu am curent pe ele, am desfacut de tot capacul si am intepat un fir si nu are curent, pe tester am eroarea aceea cu terminal 30. Aveti idee de cauza ? https://imgur.com/a/G8yZUw9
  8. Nunu ), de ex la F10 cu volum maxim, nu e aceeasi treaba, la fel si G30( stiu ca este diferenta intre modele dar totusi, este sesizabila ) Voi incerca, multumesc de sfat.
  9. Cred ca varianta mai complicata este mai buna pt ca oricum de afara cu volum aproape spre maxim, baraie toata tabla de zici ca e logan...
  10. Salutare, eu am sistem HK pe f30 dar am o neplacere mare, la volum ridicat pe anumite melodii(inaltele cred), baraie plasticele de la boxe, se poate face ceva in privinta asta ?
  11. Pai bara aceasta este M, de aceea intreb, pe cea de pe masina originala o voi da jos.
  12. Salutare, maine duc bara asta la vopsit si ma intereseaza sa cumpar grile + accesoriile aferente..ma puteti ajuta cu link'uri cu ce anume se potriveste ? Nu ma pricep si tocmai de aceea apelez la voi. Atasez poze cu bara si cu masina https://imgur.com/a/2aiNtAp https://imgur.com/a/aLzKlNt https://imgur.com/a/skKy3E0
  13. Am incercat dar fara rezultat, cineva din Constanta sau Braila cu ISTA pentru o diagnoza electrica ??
  14. Scuze de spam, am gasit exact problema pe care o intampin. Symptoms: The time and date in the instrument cluster and in the Central Information Display are lost. The fault code memory entry ”Power supply switched off (terminal 30F)” is stored in the instrument cluster. Cause: The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the JBE: Reset or shutdown of terminal 30F. Reset or cutoff of terminal 30F is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit. Procedure: If there is an impairment (e.g. time was lost; see above symptoms), the test module 'Energy diagnosis' helps in finding the cause of the problem in the vehicle energy system: run the test module. If the vehicle had a breakdown due to a flat battery despite the reset or cutoff of terminal 30F, it is usually the case that the control units supplied via this terminal are not the likely cause. Aveti idee de o rezolvare? stergand eroarea din tester nu rezolva.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.