Jump to content

Cristian81

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 E83 2005, 1995 cm3

Cristian81's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salut. Am si eu problemĂŁ asemanatoare. pe tester in mers si pe loc nu da nimic gresit. nu apere nici o eroare in bord si masina are o sec doua lipsa de putere cand accelerezi intre 1500 si 1800.dupa care trage bine.uneori imi este greu sa merg la turatie 1500..1800.nu conteaza treapta. Aveți idee ce poate fi?
  2. Buna ziua. Dupa ce am umblat peste tot si toti vroiau sĂŁ-mi schimbe ECU.am gasit singur problema.Faptul cu nu pornea era dictat de catre un releu multifunctional care cupla mai greu dimineata. Asa ca inainte sa schimbați piese dupa urechea unor mecanici mai bine va documentati bine. Sper sa nu ajungeti in situatia mea. .
  3. Buna ziua. Dupa ce am umblat peste tot si toti vroiau sĂŁ-mi schimbe ECU.am gasit singur problema.Faptul cu nu pornea era dictat de catre un releu multifunctional care cupla mai greu dimineata. Asa ca inainte sa schimbați piese dupa urechea unor mecanici mai bine va documentati bine. Sper sa nu ajungeti in situatia mea.
  4. Buna seara, se pare ca va las fara cuvinte. Continu cu experienta mea poate va va fi de folos, astazi dupa ce am verificat firul de la calculator la sonda de apa si am constatat ca nu este in scurt,am monta la loc toata galeria si restul, masina nu a vrut sa porneasca,aceleasi becuri aprinse, pana cand ai pun contactul o misc o tura de roata,in fata sau spate, dupacare iau contactul si o pornesc normal. Maine merg la un tester si va tin la curent.
  5. BunĂŁ seara. Revin cu detalii.Pentru cei care nu stiu sonda este sub galerie in partea dreapta ĂŽn spate. Am scos mufa de la sonda si indicatorul face la fel. Posibil scurt pe fire sau ?
  6. VĂŁ salut din nou. Nu gasesc mecanic disponibil asa ca trebuie sa rezv eu.asadar ajutatimĂŁ cu locatia senzor temp lichid va rog.Va multumesc.
  7. Buna ziua! Va rog, daca ma puteti ajuta, am urmatoarea problema la BMW X3 E83, manual, 2005: La inceput puneam contactul, ramaneau aprinse bec 4x4 si presiune roti cu galben si indicator apa la maxim fara bec aprins si nu pornea (invartea motorul dar nu pornea). Dupa doua -trei incercari porneste. Azi nu a mai pornit deloc. Am pus tester pe ea iar ultimul cod a fost 55c4. A fost sters, masina a pornit, bec 4x4 a ramas aprins dupa 5 metri de mers s-a stins becul, masina merge perfect. Dupa 10 minute am oprit, nu a vrut sa mai porneasca , aceleasi becuri aprinse iar pentru pornirea ei a trebuit sa pun contactul, sa o las pe liber si sa o imping 1/2 metru dupa care luat contact si a pornit din nou fara probleme.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.