Jump to content

Gabriel G.

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D-E90- 2011

Gabriel G.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. inca nu i-am facut nici o diagnoza, au masurat doar presiunea uleiului. Mersi !
  2. In iulie-august ( nu mai stiu exact ) mi s-a rupt lantul de distributie ( motor N47! ) , aveam atunci 157000 km. Acum am 186000 de kilometri , deci am mers 29000 km de cand am reparat motorul si turbina. Ma gandesc ca daca ramaneau resturi prin motor, aveam problema asta mai devreme, habar n-am . Oare cat dureaza sa dea baia jos? Mi se pare ca trebuie ridicat motorul... Mersi frumos! Am scris mai devreme ca s-a rupt lantul de distributie in iulie-august dar nu anul asta ci in 2017 !
  3. Cand am dus masina la Service le-am dus-o seara la terminarea programului si le-am spus ca a doua zi, atunci cand pornesc motorul sa verifice presiunea uleiului, numai ca nu sunt sigur ca au facut lucrul asta. Eu locuiesc la Berlin si aici nu te lasa neamtul sa stai langa el. Pe factura mi-a trecut 1/2 ora de lucru verificarea presiunii de ulei; daca mergeam la un turc sau la un polonez puteam sa stau langa el. Aici am mers la recomandarea unei cunostinte care mi-a spus ca sunt buni si seriosi. Maine dimineata ma duc pana la ei sa-i intreb cat a avut presiunea atunci cand au controlat-o. Ma gandesc sa merg la altii si sa stau langa ei cand controleaza presiunea. Mersi.
  4. Am masina de 3 ani si i-am pus mereu ulei longlife 04 5W-30 si nu s-a aprins becul decat din noiembrie... Ar fi o varianta.
  5. Daca sorbul e infundat trebuie baia de ulei data jos si curatata ( ea si sorbul ? )
  6. M-am gandit si eu dar de ce face asa numai dimineata la prima pornire ?
  7. Salut ! Am un 320D ,E90, an 2011 si de 5-6 saptamani se aprinde numai dimineata cand pornesc motorul, in computerul de bord semnul care arata ca sunt probleme cu presiunea la ulei. Primul lucru care l-am facut, a fost sa-i schimb uleiul( cu toate ca cel vechi avea 5000 de km)si filtrul de ulei(cumparat de la BMW ). Apoi, i-am schimbat carcasa unde sta filtrul de ulei pt mi s-a spus ca supapa de la carcasa e de vina. Trebuie sa spun ca pana sa schimb carcasa asta care costa 250 de Euro si nu se gaseste decat originala la dealer, becul ramanea aprins cam 35-40 de secunde, apoi se stingea si nu se mai aprindea deloc, chiar daca opream motorul si-l porneam iar dupa 1 ora sau 5 . Dupa ce am facut toate astea, becul s-a aprins iar dar numai vreo 4-7 secunde in functie de temperatura de afara. M-am dus iar in Service si mi-au spus sa-ncercam sa schimbam si senzorul de la presiunea de ulei; acum 2 zile au schimbat si senzorul iar a doua zi cand am pornit masina, s-a aprins iar becul pt 10 secunde. Acum , nu stiu ce sa mai fac, am platit pana acum 600 de Euro si rezultatul e ca becul se aprinde in fiecare dimineata. Am mers cu masina ( de cand se tot aprinde becul ) cam 1500 de km; motorul se aude foarte bine chiar si dimineata cand se aprinde becul. Poate cineva dintre voi a mai patit asa ceva sau are habar ce sa-i mai fac, pentru ca nu mai vreau sa merg in Service ! Va multumesc !
  8. Salut! Nu e normal sa completezi 300 ml la 4000 de km. Normal, ar trebui sa mergi 15000 de km fara sa-i pui deloc ulei, eventual sa ajunga nivelul pe joja aproape de minim. Cati km reali are masina? esti sigur ca ai pus uleiul corespunzator?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.