Jump to content

Otomanu

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Curtea de Arges,Arges

Previous Fields

  • Masina
    Bmw x3 e83

Otomanu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, dupĂŁ lungi cĂŁutĂŁri am fost nevoit sĂŁ apelez la ajutorul vostru pentru un manual de utilizare radio-cd pt un x3 e83 profesional, cea cu ecranul care iese din bord. Va multumesc anticipat!
  2. Intradevar cilindrul numarul 1 la motorul n47 este cel dinspre radiator, am gasit asta in ista, si anume firul care vine la bujia cilindrului nr1 este albastru si pe schema arata tot albastru. Am scos mufa de la bujie am masurat din nou am tensiune, bujie noua (ok), Am verificat si bujia veche pus pe o baterie de ups si functioneaza. Ca si notita in ista: bujiile cu cap ceramic nu se pot masura rezistenta cu multimetrul. A ramas releul de bujii. Ma gandesc ca el sa fie vinovatul adica sa functioneze dar sa dea eroare de comincare cu DDE, pe cilindrul respectiv. Ca si verificare daca cilindrul nr 1 este cel dinspre radiator am citit codurile injectoarelor cu testerul si codul alocat de tester pt cilindrul 1 corespunde fizic cu codul marcat pe injector. Ca sa nu deschid 100 de topicurii o sa intreb aici cateva intrebari legate de alte erori gasite. 1. eroare modul ihka senzor auc. L-am verificat cum spune in procedura desfacut suflata acea pasla, verificat tensiuni ok, testerul pierde la un momentdat comunicarea cu el. solutie propusa inlocuirea lui.. si la voi este aceasta eroare?? 2. eroare svt internal module.... cred ca este ceva pe la directie... totul functioneaza ok, din nou programul sugereaza inlocuirea modulului. 3. eroare kombi... data filing diference central light module fata de cluster intrument... aici am descoperit ca: in modulul de lumini am aprox 255k km si pe bord am aprox 200k km. (banuiesc ca a avut aprox 50.000 de dati inapoi) doar din bord. cum pot sa aduc km din bord la valoarea modulului de lumini adica la valoarea reala a masini 250k km.
  3. Da...e clar trebuie sa studiez cum ajung acolo la ea...
  4. Salut! In urma unui test cu ista+ care il fac odata pe luna, am gasit eroare bujie cilindrul nr1. Am efectuat procedurile service care mi-au fost indicate acolo... anume verificare cablaj si inlocuire bujie. Am verificat cablajul la rece cand pun contactul am tensiune circa 4-5 secunde. Am inlocuit bujia cu una bosch Eroarea persista. Cilindrul nr 1 este cel dinspre radiator? unde este situat releul?? (cumva langa pompa de motorina de inalta langa filtrul de ulei sub clapeta de acceleratie??) motor n47 177cp x3 2009 lci Ma gandesc sa nu fi schimbat bujia care trebuie??? adica numerotarea cilindrilor sa fie din spate, ca atunci am de munca cu demontatul galerie admisie si ce mai e pe acolo... daca o dau jos o sa anulez si clapetele... asta bonus
  5. Otomanu

    Martor centura

    Cred ca am dat putine informatii, masina este un x3 din 2009 E83, deci acel idrive nu exista. Este primul bmw care il detin si inca ma familiarizez cu optiunile. Am si acel ncs expert instalat pe laptop, o sa caut tutoriale sa vad ce si cum. Daca tot am deschis acest topic si sunte-ti amabili mai am nevoie de cateva informatii, si anume: Am intrat cu ista+ sa citesc codurile de eroare. si apar mereu cam vreo 10-15 coduri: unul pe la clima cu nu stiu ce senzor da recirculare al aerului, unul senzor abs roate stanga spate, dar abs nu este aprins si functioneaza. ma duc acum sa pun laptopul si fac un print screen cu codurile de eroare. Inca doua probleme destul de stresante... daca o las pe loc la relantiu, aleatoriu se aprinde becul 4x4, abs, frana de mana si senzor pana roata. daca o opresc si o las cateva minute o pornesc si plec imdeiat de pe loc se sting. A2a, la descuiere din telecomada oglinda din dreapta se deregleaza de la punctul unde este reglata.
  6. Otomanu

    Martor centura

    am inteles ca se pot rezolva prin codare... am cumparat cablu k-dcan si programele aferente le am instalate. (ista+, inpa, bmw coding tool) toata suita. As avea nevoie de putin ajutor in codare ...
  7. Otomanu

    Martor centura

    Salut, am achizitionat un bmw x3 2009, E83, cod motor N47 este primul bmw pe care il detin. Am si eu 2 intrebari: 1. Dupa ce pornesc martorul la centura se stinge choar daca ambi pasageri din fata nu le au cuplate. Se poate activa sa piue sau sa ramana martor aprins la necuplare? 2. Cum fac sa ramana cerculetele alea de la faruri aprinse si ziua cu luminile pe automat? Va multumesc anticipat. Am comandat si o interfata dedicata bmw cu programul ista- itsa nu stiu exact cum ii spune.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.