Jump to content

victorioro

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E36 316i

victorioro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Aerul vine rece, chiar daca masina este in trafic si nu merg cu viteza. Am sa incerc sa fac un swap de electroventilator, dar nu cred ca de acolo este problema, din moment ce el imi merge perfect atat timp cat compresorul este oprit. Si acel calculator unde este pozitionat mai exact, se poate schimba\repara? Sau am cumva probleme cu "creierul" masinii, de imi da comenzi aiurea?
  2. Salut, de ceva timp ma confrunt cu o problema la ventilatorul de la motor. In conditiile normale de functionare (dupa ce deschide termostatul si apa ajunge la temperatura de 90 grade) ventilatorul imi porneste pe treapta 1 in mod normal. Daca am cuplat compresorul, atunci treapta 1 nu mai functioneaza deloc, imi porneste doar treapta 2 (sta 4-5secunde), dupa care se opreste, indiferent de temperatura motorul, pentru ca am incercat si dimineata cand motorul era rece. Din ce stiu eu, atunci cand cuplezi compresorul treapta 1 ar trebui sa mearga mereu, iar treapta 2 sa intervina atunci cand motorul este mult prea incins. De unde primeste comanda ventilatorul cand cuplez compresorul, pentru ca in momentul acela efectiv mie imi taie treapta 1, daca il opresc revin la normal. Masina este un BMW E36 1997 dublu climatronic.
  3. Da dar diferenta la mine este ca unitatea functioneaza este iluminanta, compresorul porneste cand apas pe fulg, daca schimb zonele de venitaltie se aude cum lucreaza, doar ca nu imi ventileaza aer in masina atat, climatronicul nu face figuri de genul sa se stinga sau ceva asemanator. Daca asa iti facea si tie si dupa ce ai schimbat aceea piesa si-a revenit inseamna ca asta trebuie sa fac si eu, dar din ce am citit din linkul repsectiv lui i se stingea display-ul.
  4. Am sa ma ocup de chestia asta in week-endul viitor. Apropo stiti cumva unde gasesc prin Bucuresti o rezistena asemanatoare "prin zona Tei de preferat" stiu ca pe acolo is magazine cu electronice unu dupa altul
  5. Salut, de o luna de zile ma confrunt cu o problema care incepe sa fie sacaitoare mai ales pe caldurile astea. Am citit 100 de topic-uri pe tema asta dar in niciunul nu am gasit o rezolvare. Problema la mine este ca atunci cand pornesc ventilatie fie pe cald fie pe rece, fie pe dezaburire pe la parbriz nu vrea. In momentul in care merg cu ea la un drum mai intins are momente in care merge pe orice treapata 1, 2, 3, 4, si pe la dezaburire. Din ce am citit eu daca este dusa faimoasa "piesa cu tepi" nu merge decat pe treapta 4 si daca s-a dus si rezistenta de la aeroterma nu mai merge absolut deloc, dar la mine oscileaza cand merge perfect cand nu mai merge deloc. Poate sa mai fie si altceva in afara de piesa aia cu tepi, un releu, o siguranta ceva?
  6. mersi mult :blink: da probleme cu convertoru de presiune nu face....nu??....
  7. mersi mult...da poi din greseala am ajuns la 318d ca eu tot benzinar vreau....si dak te rog eu frumos imi poti spune si cam cat costa??...toate astea??...ca eu tot caut pe google siteuri cu preturi de piese la bmw 318i si nu gasesc...sau nu situ sa kut.... nu mai tin minte pe unde am citit dar tot pe un forum era o dezbatere intre 320d si 318d...si cineva spunea ca 318 de la 3000 de ture face urat....na acuma nu stiu ce inseamna la el urat;)....ahh si mersi pentru raspunsuri dar totusi is curios ce probleme are masina asta in general in afara de intretinere placute de frana filtru si alea....ca preturile alea le stiu....pe mine ma intereseaza alte preturi..de la o turbina..o pompa de apa....una de benzina.....o segmentare(Doamne fereste!!!!1)...cam astea ma intereseaza pe mine :blink: tu vrei diesel sau benzina>? iam spus si lui....maciu 1...ca eu benzinar vreau..
  8. nu mai tin minte pe unde am citit dar tot pe un forum era o dezbatere intre 320d si 318d...si cineva spunea ca 318 de la 3000 de ture face urat....na acuma nu stiu ce inseamna la el urat;)....ahh si mersi pentru raspunsuri dar totusi is curios ce probleme are masina asta in general in afara de intretinere placute de frana filtru si alea....ca preturile alea le stiu....pe mine ma intereseaza alte preturi..de la o turbina..o pompa de apa....una de benzina.....o segmentare(Doamne fereste!!!!1)...cam astea ma intereseaza pe mine :blink:
  9. dar motorul de 1,6 are si el distributia pe lant sau pe curea??.....si care din ele is mai fiabile sa zicem...ca am mai citit pe undeva si am vazut ca motoru de 1,8 de la 3000 de ture incepe sa faca urat...este adevarat??? :blink:
  10. salut....am si eu mai multe intrebari pentru voi posesorii de bmw 318i.....pe benzina din anul 1999-2000.....am inteles ca acest motor are distributia pe lant...nu pe curea....este adevarat??....si vreau sa stiu si eu....ce probleme ati intalnit la aceasta masina cel mai des...si cam cat va costat remediera....pentru ca nu prea cunosc acest model...si nu stiu preturile pieselor a consumabilelor....va multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.