Jump to content

Ricky

Members
  • Posts

    82
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E46

Ricky's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. functioneaza rotund, dar e mai zgomotos si trepideaza. au ridicat-o si sus si s-au uitat cu lanterna daca se vede ceva scurs pe langa suporti, dar nu se vedea. totusi, cum ar trebui sa verifice suoportii? oricum ar fi pentru a 3-a oara in 4 ani daca tre'sa schimb din nou suportii la motor.(usor, usor incep sa fac cu nervii) mai am un mecanic la care tre'sa merg saptamana asta si sper sa ii deie el de capat. ca sicer, am inceput sa intru in disperare.
  2. Salut, am ceva probleme la motorul unui 318d/2004 cu cutie automata. Intre turatia nominalala la relantiu si ~1200 rotatii trepideaza puternic. Trepidatiile sunt vizibile atat la nivelul caroseriei, cat si la nivelul rotilor. Am fost la mai multe serviceuri si nu am primit pana in prezent nici un raspuns concret. Motorul fumctioneaza regulat/rotund, fara intreuperi, trage in sarcina, iar consumul este in medie de 7.3L/100km. Din constatarile celor de la serviceuri, nu ar fi de vina suportii care susin motorul si cu atat mai putin suportii cutiei de viteze. Pe tester nu se vede nimic iesit din comun in afara de senzorul de recircularea aerului la clima si presiunea pe EGR aproape de maximul valorii admisibile. Am posibilitatea sa imprumut un tester pentru informatii/valori/parametrii de functionare, daca e nevoie. Daca stie cineva sa ma indrume, il rog sa o faca. Merci anticipat.
  3. @jsmith235 salut, care a fost sursa problemei pana la urma, ca am si eu probleme cu trepidatiile la un 318d/2004, insa doar la relantiu.
  4. Am rezolvat. Pentru cine e interesat, urmati linkurile de mai jos. Varianta pe care am mers este cea din linkurile de mai jos. Se da jos bancheta din spate, se da jos prelata de cauciuc, se desfac capacele de la pompe, se desfac furtunurile, se dau afara pompele cu grija si se extrage continutul ambelor camere ale rezervorului cu o pompa de mana sau una electrica veche de la vre-o alta masina, pe care o legati la baterie. Cu un prosop de bumbac, care nu lasa scame, asorbiti tot amestecul de comustibil si mizeria adunata de ani de zile de pe fundul ambelor camere ale rezervorului. Mare grija la reasamblare cand potriviti garniturile te etansare ale pompelor cu rezervorul. Mulatile pe marginile rezervorului, nu ale pompelor.(e mai usor asa) Dupa reasamblarea completa, trebuie sa alimentati cu cel putin 10 litri de combustibil. Invartiti cheia in a 2-a treapta(pozitie) fara sa porniti masina si lasati pompa sa isi traga motorina din rezervor, pana cand se aude ca pompa s-a oprit. Porniti masina, iar daca nu porneste, mutati cheia in treapta initiala si reluati operatiunea mutand in treapta a 2-a si asteptand din nou ca pompa sa se opreasca inainte de a invarti pe pornire. http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/84 ( e aceiasi procedura, dar cu un alt scop)
  5. Salut, vreau sa golesc din motive obiective tancul de motorina de la un bmw 318d, an 2004. De dat jos rezervorul si curatat e evident ca se poate, dar nu asta e neaparat varianta care as dori sa o discutam aici. Acesta este modelul instalat pe masina in speta. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EU71&mospid=47630&btnr=16_0372&hg=16&fg=05 Stiu ca unele masini au cate un surub pe partea de jos a tancului de unde se poate da drumul la combustibil. Din pacate nu pot identifica din continutul linkului postat mai sus acel surub. Ma intereseaza si ce alte posibilitati avem pentru a goli continutul tancului, ĂŽn situatia ĂŽn care nu ar exista acel surub. De ex. am putea deconecta filtrul de combustibil de pe instalatie si utilizand un soft adecvat care sa porneasca pompa din rezervor sa il golim? (stiu ca softul de diagnosticare de la bmw are o optiune pentru activarea pompei/pompelor din rezervor) Merci anticipat.
  6. nu ti-a fost tunata masina inainte?? Nope, no tuning. Am uitat sa specific ca nu mai scoate fum de cand am rezolvat problema furtunului, dar tot nu trage klumea si valorile referitoare la presiunea aerului depasesc limita calculata la orice turatie peste 2800.
  7. Am rezolvat problema furtunului, insa au aparut altele :twoup: . Din lac in put! Acum DIS zice "Maximun air-charge mass pressure was exceeded" WTF? Se pare ca unul dintre motivele pentru care EGR e oprit de catre DDE arfi ca turatia sa fie peste 2800 rpm. Peste 2800 rpm cam aceleasi probleme/valori cu aerul in INPA/Ediabas ca si inainte. Ceva opinii? Pozele din DIS si ce am gasit despre EGR:
  8. eu am beru 0 100 266 002 de 5v pe 318d din 2004 si sunt ok. btw cu modelul asta de bujii am si adus-o echipata din germania. s-ar putea ca al alea de 11v sa le trebuiasca mai mult timp sa se incinga?
  9. Eu din astea am puse: http://www.beru.com/english/produkte/glueh.../dreiphasen.php
  10. adica intreg ansablul format din toate 3 parti? doar prima parte din cauciuc nu se gaseste?
  11. care stie unde gasesc furtunu asta dintre egr si intercooler si cam cat costa? (mi-ar trebui doar partea de sus din cauciuc daca se aduce separat) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40 sau pot sa caut furtun hidarulic/pneumatic? tine oare?
  12. Pretul final este si ultimul pret afisat. Avand in vedere ca masina e momentan fara probleme, tinand cont si de faptul ca la o masina similara costa numai inscrierea/inmatricularea pe la 4000 euro, cred ca pretul cerut e mai mult decat decent/justificat. Altfel spus, banii care ar trebui sa ii platiti dincolo pe o masina similara, ar fi undeva pe la 1000 euro. btw pe mine m-a ajuns totul pe la vreo 14-15 mii cand am adus-o, fara sa mai pun in calcul banii cheltuiti pe piese/consumabilepe perioada cat am folosit-o. Sincer, acum ca am afisat ultimul pret, ma intreb daca nu era mai bine sa ii stric intentionat ceva si sa cer vreo 7-8 mii euro, ca da, poate aveam mai multa clienteala si pretul ar fi fost mai apropiat de cel al pietei. :twoup:
  13. Am testat masina cu BMW DIS GT1. Short test completed = no problems. Am testat separat si debitmetrul de aer (MAF sensor) si se pare ca asta ar fi buba, indicand niste valori nereale. Am dat jos si curatat cu spray de contacte debitmetrul de aer cu tot cu suport. As fi vrut sa dau jos doar senzorul, dar are doua surubele torx in 6 colturi cu un stift pe mijloc si nu am avut capu' de surubelnita necesar. (torx securizat cred ca ii spune) In final, am curatat Egr-ul si am constatat ca furtunu' de aer care iese din el e fisurat pe lungimea a cativa centimetri. Cine poate sa-mi spuna in ce masura poate influenta furtunu' asta rupt/fisurat calculatorul masinii sa-mi dea eroare de MAF ? Pt. ca eu inca nu sunt 100% convins ca e de al MAF. Mai ar fi de adaugat si faptul ca, in INPA/EDIABAS, valorile o iau razna de la 2800 rpm in sus. Din cate am citit eu, la 2800 rpm calculatorul masini opreste recircularea gazelor in mod normal.( vezi valorile cu semnul exclamarii din pozele aferente primului mesaj) Spuneti-mi ca sunt n00b, insa nu sunt sigur de legatura intre furtun EGR fisurat, valorile care o iau razna in momentul cand o calc peste 2800 rpm si eroarea MAF. Poate ma ajuta cineva sa inteleg procesul de functionare in ansamblu. In prima faza o sa lipesc furtunul pana sa gasesc unul de schimb. Daca totusi ar fi MAF-ul, spuneti-mi de unde iau unul ieftin si bun. Banuiesc ca nu tre' sa fie neaparat original, ca sa-mi vand masina pentru a cumpara unu' :twoup: Pun cateva poze facute in DIS si merci anticipat la toti care se implica sa ma ajute.
  14. In principiu, da. Mai ai si alta, in afara de e36, de oferit la schimb?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.