Jump to content

ili2k2

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Bmw I3 60Ah Rex

ili2k2's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. @C_R_G - sal. ce tip de cric ai luat pentru i3 (imi trebuie din comoditate de a nu ma mai duce cu doua masini, neincapand in portbagajul de la i3, pana la vulcanizare ca sa schimb rotile vara/iarna, avand doua seturi complete, pentru a face un singur drumpentru a le schimba acasa). Stiu ca la i3 difera prinderea cricului de sasiu si suportul de pe sasiu este din plastic.. Pana acum ca sa schimb rotile am fost la vulcanizari care avea platforma si nu perne. Merci,
  2. Da.. M-am familiarizat cu BPS. Mai greu in Ro pt BPS, e intradevar ca un casco la piese, ca tre sa faca dosar tot gen casco, si pana nu primesc aprobare nu schimba nimic (decat daca fac eu plata in avans). Partea proasta e ca tre sa schimbe airbag sofer (lot cu contacte slabite) si acum fac ping pong (recall vs bps). Nu au stiut sa imi raspunda de ce la pdi de livrare de la reprezentanta nu au aplicat recall-ul inainte sa vanda masina. Aici au luat iar o bila neagra.. Cat despre a doua eroare legata de Rex, au spus ca pur si simplu nu si dau seama de la ce e, pt ca e un cod de eroare generala de pe rex si nu specifica. Astept rezolvarea de la airbag si apoi mai sapam pt rex. Ps: Bps la i3 este de la RealGarant, nu din Ro si are acoperire integrala. Difera garantia in functie de asigurator.
  3. Salutare comunitate. Numele meu real (nu nick-name-ul) este Gabi. Dupa 10 ani de VAG, am schimbat tabara . Nu din cauza problemelor, ci a faptului ca I3 mi s-a parut masina ideala atat din prisma principiilor de constructie cat si a designului (aici stiu, majoritatea o considera o ciudatenie si o masina urata.. sunt obijnuit ca posesor si de Audi A2 3l). Revenind la i3. Dupa multe cautari (excluzand masinile noi datorita bonusului mic ( vroiam neeaparat REX ca sa nu raman in pana prostului si sa am curajul sa fac ceva drumuri un pic mai lungi in caz de nevoie, bmw-ul fiind a doua masina in familie) am ajuns la achizitia unui BMW i3 Rex 60Ah 2015 de la o reprezentanta BMW din Geermania, masina beneficiind de BMW BPS ). Ca si plusuri la achizitie (Octombrie 2019): - Garantie 2 Ani la orice reprezentanta in Europa - Foarte bine dotata (in afara de sunet H&K nu am vazut altceva lipsa). Interior lodge crem, Idrive touch, display mare, bord piele+lemn, trapa, suspensie sport cu jante 20 vara pe doua latimi/ 19 iarna, oglinzi electrocrom toate si cele exterioare pliabile electric, keyless go, traffic jam assist, cruise control adaptiv, senzori parcare fata/spate, camera spate, parcare autonoma, faruri led adaptive, plus multe altele - Rex -- nu vroiam sa ma trezesc fara baterie. - 24k km reali. A fost masina de showroom si utilizata in cadrul BMW. Minusuri: - pretul destul de mare - 23k euro, dar a fost o alegere cu sufletul. - birocratia RO/DE.. inca suntem priviti ca o tara din lumea 3-a. - reprezentantele din RO (in 99,5% habar nu au cu ce se mananca i3-ul si nici nu sunt autorizati sa repare i3-uri). Aici o recomandare ar fi de prisos pentru i3 Rex. - pompa de caldura (nici nu se poate la i3 rex) Ca si exploatare: Plusuri (dupa 4k de fataiala prin si pe langa Bucuresti) - trage fenomenal (uzual folosesc ecopro sau ecopro+ si in caz de nevoie wot). Vin de pe Passat b6 2.0tdi ppd (unde cuplul era aproape la fel de instant livrat). - spatiu mai mult decat suficient in fata / spate pentru 4 persoane. - pozitie buna la volan (cu scaunul dat in sus ai pozitie aprox la inaltime ca si in X4) - raza mica de intoarcere (conteaza in oras) - sunetul in boxe, mult peste asteptari. Initial vroiam sa fac retrofit la H&K, dar nu cred ca mai merita.. Nu am ascultat un i3 cu H&K ca sa fac diferenta. - chiar daca am versiunea de 60Ah si Rex si trapa (adica un pic mai grea si bateria mica) tot reusesc pe timp frumos sa am un 140-150km autonomie, iar pe iarna undeva la 100km. Suficient pentru traficul nostru minunat. - Rex - chiar isi face treaba foarte bine la drum intins (stand la casa si inarcand peste noapte, in oras nu l-am folosit vreodata). Inclusiv la viteza mare (140km/h) face fata la mers constant. Pentru reprize, chiar si pe Rex, se foloseste bateria! Mi s-a parut foarte bine gandit. Daca surplusul generat de Rex incarca si bateria era atunci chiar peste asteptari. Consumul este cam ca la carte, undeva la 6l/100km. - bine antifonata pentru o masina de clasa ei (nu comparam cu cele din clasa superioara si cu o aerodinamica buna... i3 e o masina de oras cu o aerodinamica de caramida pentru zilele noastre - 0.31. A2 3l are 0.24 iar la viteze mari este liniste deplina in habitaclu) - DC fast charge - incarcare rapida 24minute... Dar, o incarc acasa din doua motive: de comoditate si pentru ca incarcarea lenta nu distruge bateria. - BMW connected Drive. Poti preincalzi/raci masina din telefon, astfel incat la plecare sa ai masina in conditii ideale fara consum din baterie. - faruri led adaptive. lumineaza foarte bine (peste bi-xenonul adaptiv cu afs de pe passat b6) Minusuri: - usile spate.. chiar daca e fistichie, accesul lasa de dorit. Nu sunt asa practice precum cele clasice, dar nu putem sa le avem pe toate in viata. - un pic cam rigida datorita suspensie sport si jantelor de 20. Din aceasta cauza la 24k km are greierasi.. Multumim BMW . - rezolutia la camera spate.. BMW inca nu a auzit de HD.. pacat. - pompa de caldura. Nu exista pt Rex. Caldura pe timp de iarna papa destul de bine din baterie. Undeva la 20km ca si range. - baterie gandita modular, dar fara suport pentru retrofit. Masina mai are 4 ani garantie la baterie, dar dupa ce facem in caz de pb ? Ca doar nu o sa luam tot de 60Ah peste vreo 5-6 ani in caz de nevoie - partea de servisare (pana acum experiente proaste in Bucuresti, si nu din cauza oamenilor de la reprezentante cat din cauza ca nu sunt specializati pe i3). Am doi martori aprinsi si pana acum nici un raspuns concret dupa 3 vizite si 8 zile pierdute prin reprezentantele din Bucuresti. - cauciucuri care se tocesc cam repede, gama mica de producatori si destul de scumpe). Pentru orice info legat de i3 ma puteti intreba. O seara buna la toata lumea. PS: Celelate masini din curte: Audi A2 3l 1.2Tdi 2001 / Skoda Rapid 1.4Tdi 2018. Pe viitor A2-ul se va inlocui cu un 225xe (cel putin eu asa sper).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.