Jump to content

Andrei CC

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E92 320i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Andrei CC's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna, Am o problema la un e92 320i cu motorul N43 ~100k km Cand motorul e cald si il opresc pentru cateva minute, cand il pornesc din nou imi apare martorul de presiune ulei, asa ca am verificat si cu inpa exact care e presiunea cand pornesc motorul Din DME am dat sa vad exact presiunea si prima citire e 500mbar si imediat dupa a doua citire e 1500-1600mbar deci isi revine instant. E clar ca nu e normal sa fie 500mbar dar nu prea stiu ce sa fac pentru ca pana acum nu a gasit nimeni problema, pe sorb si in baie nu pare sa fie nimic, garnituri in regula, valva hidraulica de presiune schimbata Ma intreb daca sa las asa si sa mai opresc/pornesc motorul inca o data (dispare dupa) De asemenea am mai citit ca e posibil sa fie de la un filtru de ulei care nu e in regula (si am schimbat de curand filtru + ulei) sau de la soft Am citit ca exista update-uri de firmware A mai patit cineva chestia asta? Mersi
  2. eroarea e 0030C1 DME: engine-oil pressure control, static https://imgur.com/a/MecPkvq
  3. pare ca avem probleme diferite, faptul ca am schimbat valva aia nu a ajutat si nici nu imi apare in mers daca ar fi ceva de la filtru de ulei/garnituri o sa se rezolve relativ usor, sper doar sa nu fie ceva nasol
  4. cati km avea motorul cand ai patit asta? si eu sper sa nu fie asta, dar cat te-a ajuns sa pui motor nou?
  5. Am și eu o problema la un E92 320i din 2008 cu motorul n43 99k km reali. DupĂŁ ce merg cu mașina ceva vreme și e cald motorul, daca o opresc și o las câteva minute iar apoi o pornesc ĂŽmi apare martorul de "low oil pressure". DacĂŁ opresc și pornesc iar motorul dispare. Ăn mers niciodatĂŁ nu a apĂŁrut. Am dus-o la mecanic și deja am schimbat senzorul de presiune ulei, s-a uitat la ghidajele de plastic de la lanțul de distribuție și nu sunt rupte și s-a uitat și cu o camera ĂŽnĂŁuntru și nu a vĂŁzut nimic care sa blocheze ceva. Din ce am mai vĂŁzut pe forumuri mulți au pĂŁțit asta de la 11417584990 care am citit ca e o valva hidraulica care seteazĂŁ presiunea uleiului la relantii și tinde sa se strice: de la cĂŁldurĂŁ rĂŁmâne cumva blocata. Am schimbat-o si pe aia. Am si ridicat rpm la relantii cu 100. Am si citit din ista+ presiunea la relantii si e okay (si mecanicul a verificat chestia asta fizic cand a inlocuit senzorul de presiune) Tot apare si dupa brusc dispare Am mai citit ca oamenii sugereaza ulei 0w40 sau 5w40 pentru a rezolva asta. Altceva nu stiu ce sa mai fac. A mai patit cineva? Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.