Jump to content

MariusB19

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e90 320i 125KW

MariusB19's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Multumesc tuturor pentru raspunsuri, da intr-adevar ii destul de frustrant sa nu gasesti o informatie concreta, oficiala chiar. O sa raman cel mai bine la varianta safe pe LL-01. Pare ok uleiul recomandat de tine, o sa-l comand eu cat de curand
  2. In mare parte pentru ca nu gasesc LL-01 full synthetic ( PAO ) de cumparat, ci numai minerale De aia am vrut sa ma asigur ca pot folosi si LL-04
  3. Am un e90 320i de 125Kw, motor N43. Bun, confuzia mea e ca nu stiu diferenta intre aceste 2 specificatii. Din ce m-am documentat pe internet, intelesesem ca LL-01 se foloseste pentru motoarele pe benzina si ca LL-04 se foloseste pentru motoarele pe motorina, avand niste aditivi in plus, ajutand astfel filtrul de particule. Intrebarea mea, care tot incerc sa-i gasesc raspunul si nu reusesc. LL-04 cica nu se poate folosi pentru motoarele pe benzina INAFARA Europei datorita cantitati mari de sulfur in benzina pe care o are USA, deci sa inteleg ca eu pot folosi LL-04 linistit in masina mea fara probleme? sau trebuie sa raman la LL-01? Daca puteti sa ma ajutati sa inteleg pana la urma dilema asta, ca se gasesc si mai greu uleiurile cu specificatia LL-01 decat cealalta specificatie, si daca pot folosi si LL-04.
  4. Am fost cu mașina la mecanic, I am fĂŁcut o diagnoza singurele erori care ĂŽmi aratĂŁ ar fi toate cele 3 sonde lambda, acuma din câte am ĂŽnțeles aceste erori ar putea sa fie și din cauza bujiilor sau a bobinelor de inducție. Mecanicul a zis ca s-ar putea sa fie defect și debitmetru de aer și din cauza asta ar putea sa aparĂŁ erorile de la sondele lambda pe tester, ca temperatura care o baga debitmetru de aer arata ca ii de 33 de grade, și mecanicul a zis ca nu are cum sa bage asa când temperatura afara ii de 2 3 grade. Alta problema care am observat-o eu, bĂŁnuiesc ca ar fi defect și termostatul de apa, ca nu urca mai mult de 78-80 de grade când circul cu viteza de peste 80km/h la temperaturi de - 3,-4 grade, dar dacĂŁ mașina sta pe loc apa ajunge lejer la 93 de grade și rĂŁmâne acolo.
  5. Am achiziționat recent un 320i de 170 cai din 2008 și am observat un comportament ciudat, când sunt ĂŽn viteza treapta 1,2,3 și accelerez dupĂŁ 4000 de turații mai apĂŁsat, mașinĂŁ parca ĂŽși pierde puterea nu mai trage si când sta pe loc are un tremurat ciudat, parca ar muri motorul, și nici nu pot sa plec cu ea de pe loc chiar dacĂŁ o bag ĂŽn treapta 1,singura soluție este sa opresc motorul și sa l pornesc din nou. Țin sa precizez ca mașina pornește la sfert, nu se aud zgomote nimic.. Trage bine, asta pana depĂŁșesc 4000 turații, nu am nici un martor aprins, nimic. Numai când o accelerez mai apĂŁsat ĂŽmi taie puterea, dacĂŁ merg normal, se comportĂŁ normal
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.