Jump to content

bmwGT10EKT

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bmwGT10EKT last won the day on July 4 2021

bmwGT10EKT had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW F34 LCI

bmwGT10EKT's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-9

Reputation

  1. Multumim pentru detalii. Este stiut faptul ca acesti pseudo-mecanici nu stiu decat sa faca montaj/ demontaj piese si recomanda cu caldura acest lucru pentru bani. Trist este ca si alti chibiti achieseaza la opinia lor "tehnica".
  2. https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_WW_engine Nu am auzit de nici o Toyota cu probleme la motorul n47 de la BMW....aviz specialistilor
  3. Poate fi de la distributie....Trebuie sa mergi la un mecanic.
  4. Durata de viata a unei masini este de maxim 20 ani. Cu siguranta in perioada aceasta vor aparea scurgeri sau disfunctii la cutie deci se va interveni inclusiv cu schimb de ulei. Dar sa schimbi la o masina de cativa ani uleiul la o cutie pe care inginerii de la BMW au scris ca nu necesita mi se pare gresit. Inainte am avut un E39 la care am schimbat uleiul la cutie doar o data in 8 ani pentru ca avea pierderi dar la grup nu s-a intervenit niciodata si mergea perfect cand am vandut-o. Am folosit-o 8 ani zi de zi si am facut cu ea aproape 300k. Cred ca asta e motivul pentru care acum conduc tot BMW.Drumuri bune!
  5. Mie mi se pare incredibil de putini km.....in cazul acesta pretul este foarte in regula. Am si eu la vanzare ceva asemanator dar cu 236k....te sfatuiesc sa fii optimist.
  6. Subiectul este daca schimbam uleiul la cutie si la cati km. Poate eu am rationamente gresite...atunci sa inteleg ca cei de la Automobile Bavaria au o problema si nu vor sa incaseze de la mine 500 euro pentru un eventual schimb de ulei sau mai multe.....credeti ca ei au aflat ca ma las de fotbal? Eu nu cred.....dar sant sigur ca service-urile specializate in schimbat uleiuri la cutii si grupuri recomanda asta cat mai des ...doar asa fac ei banuti. Poate gresesc dar cei care citesc acest topic sa hotarasca ce e mai bine pentru ei si BMW-urile lor dupa ce vor afla mai multe pareri.Eu asa cred asa ma pronunt. Multumesc. Si scuze eventual.
  7. Poate ar trebui sa verific si daca e cumva BMW masina?
  8. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Toyota_WW_engine
  9. https://www.bmengineworks.co.uk/blog/toyota-avensis-gets-power-bmw-n47-engine/
  10. Credeti ca BMW-urile aduse din Germania la 3-400k au uleiul schimbat la cutie? NU.Si totusi ajung la noi in stare buna de functionare. E drept ca dupa 1-2 ani incep sa cada dar asta doar in urma reviziilor facute la service-urile di Romania.Zicea un coleg mai sus ca avea uleiul in grup negru dupa doar 5k...eu cred /banuiesc ca era negru de la inceput. Motorul N47 il regasim si pe unele modele de Toyota....ati auzit sa pice distributia? Eu nu. Conteaza foarte mult unde se face revizia. Mecanicul trebuie sa recomande ce are nevoie masina nu ce stie el sa faca.
  11. Poate gresesc dar consider ca schimbarea uleiurilor la cutie si grup fara sa fie cazul nu face decat sa sustina acele service-uri care nu stiu/pot sa faca decat montat/ demontat piese fara sa faca fata unor probleme reale de mecanica sau diagnoza. Succes!
  12. Masina are garantie de fabrica fara limita de chilometri. Daca BMW imi indica si schimb de ulei la cutie cu siguranta o faceam. Estimez sa tin masina pana la 250k.
  13. Te referi la specialisti? Daca BMW imi ofera garantie in continuare de ce sa schimb uleiuri...acele topicuri ofera ceva garantie?
  14. Salut. Am un F34 LCI cu 180k masina e inca in garantie si nu am schimbat ulei nici la cutie nici la grup. Merge perfect. Daca schimbam uleiuri pana acum o faceam degeaba ....aviz amatorilor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.