Jump to content

Lancer

Members
  • Posts

    333
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Lancer last won the day on January 29

Lancer had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dorin_calinin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Previous Fields

  • Masina
    ex. BMW E34 525i (M50B25TU) ,192 cp ; new E90 320d , 163 cp

Recent Profile Visitors

8454 profile views

Lancer's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

33

Reputation

  1. Ultimele hărți sunt cele din 2019 ( cu date adunate în 2018 ) , an în care s-a terminat colaborarea cu Navteq, cei ce făceau hărțile pentru CCC.
  2. Dacă ai sw în portbagaj, mai mult ca sigur HU e codat stereo ( standard, cel cu 4 canale și sw sub scaune), cu fire trase pt Alpine, și e oarecum normal să distorsioneze la volum mai ridicat. Pentru a trece la hifi, ai nevoie de amplificator, cablaj, alte difuzoare în uși și spate iar dacă spui că ai tweetere în ușile din față, mai ai nevoie de două în poliță, apoi codezi headunit-ul la hifi și gata.
  3. Te-ai uitat la capac să nu fie fisurat? Curăță capacul bine, în special canalul unde vine garnitura, curăță chiulasa bine iar la montare folosește silicon de etanșare de la Victor Reintz în zonele indicate în atașament apoi strângi la cuplu.
  4. Doar dacă mărești găurile dar e cam țigănie, că difuzoarele originale au 4" iar tu vrei să pui de 6.5" și te cam încurcă mânerul și pe stg și pe dr...
  5. Înainte de a cumpăra alt stop, verifică cablajul în zona de trecere de la haion la caroserie, poate scapi ieftin cu un fir întrerupt...
  6. Dacă-ți decuplează și navi, probabil ai tensiunea mare, 15V sau mai sus, iar modulele se decuplează ca măsură de protecție la supratensiune. Dacă ai doar ABS/DSC și oscilații vitezometru e inel/sanzor ABS. Pune INPA/ISTA și vezi dacă ai aceleași valori ale vitezei pe toate roțile, unde e diferență e problemă cu senzor/inel.
  7. Martorul poate să apară dacă ai furtun admisie spart și pierde presiune, dar mai sunt și alte situații când se aprinde, deci diagnoză că restul sunt presupuneri...
  8. Și dacă ți-ar rămâne un injector pe deschis, cum spui, tot ar trebui să ai un 300 bari în rampă, dacă pompa din rezervor e bună, filtrul de motorină e ok, pompa de înaltă , regulatorul de presiune (2) și senzorul (3) sunt bune. Verifică cablajele de la regulatorul de presiune de pe rampă și senzorul de presiune de pe rampă, în cel mai fericit caz, posibil contact imperfect în mufe la regulator sau senzor presiune sau piesele defecte, în cel mai rău, pompa de înalte dusă, deși pompele la M47 sunt mai bune decât la N-uri, nu prea am auzit să se rotească pistonul și să facă pilitură. Dă jos regulatorul să vezi cum se prezintă, poate are mizerie care-l face să rămână deschis iar motorina din rampă iese pe retur în exces. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-01-2006-E90-BMW-320d&diagId=13_0959
  9. Dacă are aceleași caracteristici ( tip baterie și Ah ), doar o înregistrează ca baterie nouă (să se reseteze histograma de încărcare iar alternatorul să o încarce ca atare). Dacă schimbă caracteristicile, obligatoriu se codează. Aftermarket Battery Registration DIY.pdf
  10. În cazul ăsta, obligatoriu o codezi.
  11. Este dar nu e configurată bine în DIS, vezi că la EDIABAS.INI trebuie să setezi interfața ADS nu OBD și să instalezi driverul ADS. Ai un link să-și faci o idee. https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2467372-Need-help-setting-up-DIS-to-use-with-Tiny-ADS-interface
  12. La valoarea aia, sigur înfundat, dar ISTA nu a arătat nimic sau ai făcut test cu ceva generic? Fă-ți o idee cam despre ce e vorba...
  13. Piesa 3 din link, ori contacte imperfecte de masă și alimentare ori arsă... https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-01-2006-E90-BMW-320d&diagId=64_1454
  14. Pune ISTA și fă-i o diagnoză, faptul că nu mai vezi erorile în bord după ce oprești mașina nu înseamnă că nu sunt. Oricum, dacă ai schimbat spira, chiar dacă e la fel cu ce ai avut, trebuie recalibrată.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.