Jump to content

chesterb00

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    X4 M40i G02 LCI

Recent Profile Visitors

506 profile views

chesterb00's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

13

Reputation

  1. Am văzut-o și eu acum câteva zile. Fix după ce am cumpărat-o au pus-o pe aia cred că a vrut să zică Remulus
  2. Am cumpărate deja și celelalte trei repere care nu sunt incluse în pachet. Reprezentanța cere pentru manoperă aproape cât prețul camerei.
  3. @Romulus Cum ai rezolvat până la urmă? Am camera dar nu știu cum să procedez cu motajul. La reprezentanță e o nesimțire de preț la manoperă.
  4. Săru-mâna! Le serbăm în același timp. Nu ți-a scăpat. Nu e specificată
  5. Mulțumesc frumos! Aștept să primesc toate ofertele. Deocamdată am primit doar de la Allianz și surpinzător de ieftin comparativ cu ce mă așteptam.
  6. Salutare, După ceva căutări și ajutor din partea membrilor forumului în topicul în care am cerut sfaturi, am găsit un X4 M40i aproape pe gustul meu. De prin ianuarie de când am avut F10-le în service la Bavaria și mi-au dat la schimb un G30 pentru 3 săptămâni cât a durat revopsirea, mi s-a pus pata să fac un upgrade. A se consemna că soluția de marketing a celor de la BMW de a da mașină de schimb de generație mai nouă pentru a manipula clienții să cumpere mașini din generații mai noi funcționează. Sau cel puțin a funcționat în cazul meu. De aici gândul meu a plecat direct către un SUV, mai ales că înainte de F10 am avut un Touareg și nu prea m-am acomodat eu cu sedanul, fapt pentru care am programat test-drive pentru X5 și X3/X4. X5 a picat testul din primele 200-300m de condus - n-a fost pe gustul meu - și a rămas de ales între X3, care pare mai practică, dar cu un dos mai urâțel din punctul meu de vedere și X4, care e mai puțin practică dar care are un fund pentru care eu aș întoarce capul pe stradă de față cu nevasta. Problemele au început în momentul căutării pentru că variantele la vânzare sunt foarte puține. Am vrut neaparăt Premium Selection și imperios necesar din Germania (nu că în România ar fi fost vreuna la vânare prin Bavaria Used, dar mna). Am început să mă documentez cu privire la costurile de adus prin Bavaria Used vs. părți terțe și am considerat că mai bine mă ocup singur de găsit, negociat + transport. Bavaria Used nu lucrează cu toți dealerii din Germania, iar pentru mașinile aduse de la dealeri neagreați cer niște prețuri mult prea mari. Am început căutările în minte cu interior negru + culoare Brooklyn Grey, doar că se pare că această culoare umflă prețul mult și nici nu prea am găsit un Brooklyn dotat cum îmi doream. Așa că am rămas la mașina pe care am și achiziționat-o și care a stat salvată în bookmark vreo săptămână până să cer detalii sau să verific dotările - îmi plăcea cum arăta dar nu prea mi-a provocat interes pentru că din poze părea neagră, aspect neverificat inițial. Mașina a fost vândută de Procar GMBH - am cerut VIN pe mail, l-am primit, am verificat - destul de dotată - nr. ok de km comparativ cu altele - culoarea mi-a plăcut - Sophisto Grey, dar are interior Cognac, care spre surprinderea mea arată cu muuuult mai bine în realitate comparativ cu foto (de adăugat aici că toată achiziția s-a realizat exclusiv prin mail și până în momentul în care a ajuns în România nu am văzut deloc mașina altfel decât în poze) Am mai negociat cu dealerul o revizie, ceea ce a prelungit puțin durata de pregătire - plătită pe 22 Februarie, ridicată pe 07 Martie, ajunsă în București pe 09 Martie. Ieri am scos nr. roșii și am reușit să conduc prima mea mașină pe benzină. Foarte mișto senzația, mai ales că diferența între Comfort și Sport mi se pare foarte mare comparativ cu F10-le pe care l-am avut. Urmează CASCO - am cerut oferte - aștept recomandări de asigurator dacă aveți. Mai adaug foto când se face frumos afară. Deocamdată atât am. Fabricată - 29.11.2022 Prima înmatriculare - 13.02.2023 Nr. km - 18.667 la momentul anunțului Opțiuni 01CB CO2 package 01CE Energy recovery system 01DF Emissions standard EU6 rde II 022W 20" BMW light-al.wh.M dbl.spk.699 runfl. 0230 Extra package, EU-specific 0248 Steering wheel heater 0258 Tire with run-flat functionality 02PA Wheel bolt retainer 02T4 M sport differential 02TB Sport automatic transmission 02VB Tire pressure display 02VF Adaptive M suspension 0302 Alarm system 0319 Integrated universal remote control 0320 Deleted, model lettering 0322 Comfort access 03AC Trailer coupling 03DZ Delete extra external lettering 03KA Acoustic comfort windows 03M2 M SPORT BRAKE, RED HIGH-GLOSS 03MQ BMW M Heritage logos 0402 Electric panoramic roof 0420 Sun protection glazing 0423 Floor mats, velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0430 Interior/outside mirror with auto dip 0431 Interior mirror with automatic-dip 0459 Seat adjuster, electric, with memory 0488 Lumbar support, driver and passenger 0493 Storage compartment package 0494 Seat heating driver/passenger 04AW Instrument panel 'Sensatec' 04KN Interior trim alu.rhomb.w.accent strip 04NE Blow-by heater 04U0 Electroplat.cover/clip f.operat.elements 04UR Ambient interior lighting 0534 Automatic air conditioning 0536 Auxiliary heating 0548 Kilometer-calibrated speedometer 05AC High-beam assistant 05AL Active Protection 05AU Driving assistant professional 05AV Active Guard 05AZ BMW Laserlicht 05DA Passenger airbag deactivation 05DN Parking assistance system Plus 0610 Head-up display 0654 DAB tuner 0688 Harman/Kardon Surround Sound system 06AE Teleservices 06AF Statutory emergency request 06AK Connected Drive Services 06C4 Connected Package Professional 06NW Phoning with wireless charging 06U3 BMW Live dashboard Professional 06UX Deletion touch function BMW Controller 06WD WLAN Hotspot 0710 M leather steering wheel 0711 M Sports seats 0715 M Aerodynamics package 0760 High gloss shadow line 0775 Headlining anthracite 07M9 Individual option high-gloss Shadow-Line 07R7 Innovation package 0801 National version Germany 0851 Language version German 0879 On-board vehicle literature German 08KA Oil service interval, 24 mos./30,000 km 08R9 Refrigerant R1234yf 08TF Active pedestrian protection 08TR Decoding supplementary functions 08WL Special control Bluetooth/Wi-Fi module 0925 Dummy-SALAPA 09AA Outer skin protection 09D7 Winterfreude package de A090 90 AH AGM battery
  7. Vândut. Se poate închide. Mulțumesc pentru găzduire.
  8. Sunt într-o situație asemănătoare. Am avut un Touareg 7P 3.0 TDI din 2013 până în 2020 - cea mai bună mașină pe care am avut-o - absolut nicio problemă la motor sau la mașină în general altele decât consumabile. Este încă în familie și acum are 360.000km. Still no issues. Mașina era super comfortabilă, spațioasă și avea un consum ok din puctul meu de vedere 13-15% În 2020 m-a mâncat pe mine în fund să îmi iau un Seria 5 F10 - mașina bună, km puțini, nimic de reproșat, însă nu m-am putut obișnui nici până în momentul de față cu poziția joasă a unui sedan. Sunt foarte multe momentele când îmi doresc să fi avut în fața mea covrigul de VW. Ce vreau să zic este că ar trebui să ai în vedere faptul că treci de la o mașină cu poziție înaltă de condus la una mai joasă. Mi-aș fi luat acum un Touareg mai nou, dar se pare că brandul BMW m-a făcut să mă îndrăgostesc de micile lor chițibușuri care te fac să te simți special, fapt pentru care sunt acum în căutarea unui X3/X4 M40i. Mă uitam și la X5 până să iau una la test drive de la Bavaria - nu mi-a plăcut absolut deloc cum se conduce. X3/X4 sunt mai fâșnețe și mult mai manevrabile dpmdv. @Sorin003 cel mai bine ar fi să soliciți un test drive la Bavaria. Te duci frumos cu soția, conduceți amândoi puțin și vă faceți o părere. Eu așa am făcut și am ajuns la concluzia că ni se potrivește mai mult un X3/X4. Nu trebuie să fie neapărat aceeași motorizare. Testezi doar ruliul, poziția la volan și eventual dimensiunea portbagajelor.
  9. Mă bag și eu ca musca. Și eu sunt în căutarea unei mașini cu acestă motorizare. Problema cu impozitul nu mai este de actualitate întrucât pe toate modelele LCI, 40i/M40i vin mild-hybrid și impozitul este chiar infim pentru unele administrații locale.
  10. Dacă nu mă înșel, cele din SUA nu au OPF/GPF sau cum s-o numi și asta mai taie puțin din zgomot având în vedere că debitul de aer care trece prin eșapament este mai redus. DPF-ul de benzină pe înțelesul tuturor Bine de știut. Ai X3/X4 sau altă clasă? Încă două chestii pe care le-am descoperit în aventura mea de research online: 1. Pe mai multe site-uri de profil, am citit că X4 LCI M40i are rezervorul mai mare ca cel de pe X3 LCI M40i. 2. Consumul de combustibil este mai mic pe X4 comparativ cu X3. Punctul 2 nu prea mă interesează, dar mărimea rezervorului da. E reală chestia asta? Unde pot verifica specificațiile tehnice oficiale?
  11. Dieselul toarce mai cuminte oricum. Benzina în schimb e gălăgioasă în acest plan și chiar dacă sună frumos, există persoane care nu sunt pasionate de astfel de sunete.
  12. Consumul clar oscilează mult în funcție de stilul de condus. Comparativ cu 30i, M40i vine din start cu mai multe dotări 'stock' - până acum nu am găsit unul care să nu îmi placă dpdv dotări. Eu încă aștept să apară ceva la preț ok de culoare Brooklyn Grey
  13. Good to know! Corect, dar am explicat mai devreme că eu personal aș prefera un 3.0 pentru că am constatat că un volum mai are ==> construcție mai solidă ==> mai fiabil. Bineînțeles că și performanța contează, mai ales că e o diferență destul de mare între 30i și M40i la CP și cuplu. Am avut 3.0 diesel și cunosc prețurile de mentenanță plus impozit. E o diferență mare în ambele, dar pentru M40i >2022, atât pentru X3, cât și pentru X4, mașinile sunt trecute în talon ca Hybrid, ceea ce reduce considerabil taxa către autoritățile locale. Au știut nemții să bage un motoraș de 48v sub capotă și să facă mașina hybrid din pix.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.