Jump to content

e-man

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

e-man last won the day on November 19 2014

e-man had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    FUture E34

Recent Profile Visitors

3012 profile views

e-man's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. Salutare tuturor. Revenind la subiect se pare ca o rezolvare exista, mai ales ca cineva aici a sugerat rezolvarea asta insa mi-a fost un pic neclar ce e de facut. Ce s-a mai facut la masina intre timp s-a inlocuit clapeta cut-off (cu una noua binenteles) si un set nou de bujii incandescente cu stergere erori(datorate desfacerii de diverse mufe) binenteles...nici un rezultat. Totusi studiind un pic simptomatica, mecanicul meu a a juns la concluzia ca problema trebuie sa fie legata de temperatura motorului si in urma diagnozei nici filtrul nu se regenera fiind incarcat 50%. Un aspect pe care nu l-am mentionat era faptul ca din toamna anului 2019 de cand a venit frigul pe langa intreruperi/motor sudat de caroserie etc la un drum mai lung cu viteza peste 100 dupa o vreme climatzarea nu mai baga cald sau scadea destul de mult volumul de aer cald introdus in haitaclu. Asa ca am facut un nou test cu ea dupa ce s-au sters toate erorile. Am activat meniul ascuns pentru afisarea pe display-ul dintre ceasuri a temperaturii motorului. Eh la plimbraea facuta in afara orasului la iesire din oras motorul area la 90-92 de grade pe pacurs a scazut temparatura la 65 de grade. Mai trebuie mentionat inca un aspect conform cu spusele mecanicului ca daca moturul scade sub 65 de grade inseamna ca nu e busit doar termostatul de la egr ci si cel principal de pe motor. la mine statea intre 65-67 de grade, deci bi-pasul pe care il facea micul gunoi de termostat era suficient cat sa nu lase motorul sa ajunga la temperatura de lucru. Astfel ca am schimbat doar termostatul de la egr, in conditiile in care anul trecut le-am mai schimbat odata pe amandoua, cel principal si de la egr inclusiv termoflotul de la cutie-toate noi si originale. Rezultat: Surpriza motorul nu mai este sudat de caroserie. Pe langa asta au disparut si nelamuririle cutiei legate de cre treapta sa foloseasca la viteze mici 40kmh adica 3 sau 2. La accelerari la jumatate de pedala retrogradeaza o treata, la fund inainte de kickdown doua trepte, pe kickdown peste 80 la ora 3 trepte. Toate regtogradarile facute fin fara far nimic brusc ca sa zic a asa intr-un flux continuu si gradual de putere. Efecte: Mai trebuie adaugat si faptul ca acum cu termostatul nou si la 160kmh pe autostrada temperatura sta la 90-92 de grade fara nici o problema. Cum am iesit pe autostrada a inceput automat regenerarea dpf-ului si a tinut aproximativ 15 minute timp in care masina a scos nori de fum. In tot timpul asta masina a stat in treapta 5 in loc de 6 si temperatura la 97 de grade. Dupa regenerare temperatura a revenit la 90-92 de grade. Cu stima si multumiri tuturor pentru sfat-uri si neaparat verificati temeperaturile de lucru ale motorului (treaba asta se pare ca scoate la lumina multe aspecte si disfunctionalitati). Acum ramane de observat dupa ce vor scadea temperaturile exterioare sub 5 grade daca mai apar sughiturile-presupunerea mea e ca si astea au disparut. Voi reveni cu up-date.
  2. Salutare tuturor. Pentru cei ce doresc sa afle mai multe despre cutiile 6HP dar e 100% valabil si pentru 8hp cel mai bine trebuie citit de la urmatorul link: http://www.bmwlogicseven.com/?p=3738 Asta in caz ca nu a mai fost enuntat pe forum. Spor tuturor.
  3. Salut Andrei.

    Iti zic eu rezolvarea nu a venit de la ochelar.

    LCI-ul nu mai are problema asta.

    In schimb a ramas ca problema bumper-ele(tevistile mici pe unde ajunge uleiul din cutie in bloc.

  4. Salut. Da ai mare dreptate. Dar unde si la cine sa ma duc care sa stie diagnoza calumea si sa aiba experienta calumea cu motoarele astea. Din pacate am luat-o eu din avans si am schimbat aproape tot si cand zic tot ma refer la tot ce este pe motor si intra o mufa in el sau furtun etc. Nu mai sunt decat pompa de inalta, sondele lambda si senzorii de pe dpf sau daca nu motorul cu totul.
  5. Salut tuturor. Cum presupuneam binenteles problema nu etse rezolvata ci doar un pic mai fina. Piese inlcouite 5 injectoare luate de pe o masina cu 70k si unul nou. Pe langa asta clapeta de cutoff si ea noua si bineteles cu toate log-urile de soft aferente in urma interventiei. Rezultat aceeasi mizerie in continuare. Revin cu rugamintea daca stie cineva vreun mecanic oriunde are fi el sa duc masina sa se uite si sa zica asta e ti-o rezolvam si te poti duce linistit in viata. Multumesc.
  6. Salut Stai sa ĂŽnțeleg un pic. Când te referi la rĂŁcitor la ce anume. Termostaul de pe racitor? ala il am deja schimbat cu piesa originalĂŁ. Nu a fost nici o diferențĂŁ. Supapa egr și pe aia am schimbat-o nu originala ci aftermarket Pierburg... binenteles nici o diferențĂŁ. Soft la fel ultima varianta disponibila. Azi i-am schimbat și injectoarele...nu știu dar am feeling-ul cĂŁ tot nu o sa se rezolve. Spun asta pentru cĂŁ acum pe searĂŁ când am ajuns acasĂŁ și fiind mai rece același mers aspru de zici cĂŁ e motorul sudat pe caroserie. UrmĂŁtoarea e pompa și cred cĂŁ asta e jigodia. Cu toate cĂŁ nu ĂŽmi explic cum poate sĂŁ tragĂŁ așa și sĂŁ porneascĂŁ la -17 grade fĂŁrĂŁ ezitare cu ea defectĂŁ.
  7. Salutare tuturor. Pot sa zic ca am trecut prin povestea asta ciudata cu bateria. Schimbat acum doi ani bateria originala a masinii cu un Banner nou nout de 100 A, cu putere de pornire exact dupa specifcatii si dupa cateva luni m-am trezit ca raman cu masina in drum. Eram prin Bulgaria la vremea respectiva m-am dus la unii mari cunsocatori vezi doamne de Bmw. Pun alta baterie noua. Bosch de 120A cu putere chiar mai mare decat cele din specificatii. Dupa doua saptamani raman iar cu ea in drum fix pe Victoriei Bucuresti. Am dus-o la mecanic si acesta a verificat mai multe chestii la ea. Printre altele curentul de incarcare dupa pornire dar si idle dupa aproximativ 15 min. La start te poate fura cand vezi ca incarca cu 15-16 volti. In realitate releul de incaracare de pe alternator nu trebuie sa ii dea voie sa urce peste 14.8V indiferent de sarcina. In felul asta prajeste elementii din baterie. Paradoxul este ca IBS-ul ar fi trebuit sa crape la asemena valori. Ei acesta nu a crapat ci direct bateria Banner. Schimbat releul de pe alternator si problema s-a rezolvat.
  8. Salut tuturor. Nu inca din pacate. Saptamana asta sambata ii schimb injectoarele si problema se va rezolva cu siguranta. Liqui Moly recomanda intradevar la un plin si nu se repeta decat peste 2000 km. Daca intradevar e o problema cu ele ca ar fi infundate se baga toate tevile de tur in recipient si se recircula cu toata cantitatea din cutie. (recomandare LiquiMoly) Dar la mine nu e problema de infundat-masina asta a vazut doar motorina de la Omv in Ro sau in afara tarii BP si Shell. La mine e o problema electrica a lor, unul sau doua nu functioneaza in parametri chiar daca jetul e perfect pulverizat si cantitatea corecta. Va tin la curent.
  9. Salut. Cutia 6HP19-Z din etka este defapt 6HP21. Ai cateva varinte mai ales ca si eu sunt trecut prin asta si destul de rau si am tot stat si cautat. 1. Mergi la Faur doar cu cutia si defapt cei de la Faur o vor trimite la cei din Ruse. Reprezentanta ZF ca si cea din Faur. Cost reparatie cutia ta-2800 euro. 2.Mergi la faur si comanzi cutie refacuta de ZF direct din fabrica cost-3800 euro+pledge cost 400 euro. 3.Mergi cu cutia la Automatico cam acelasi cost aproximativ de reparatie 2800 euro. 4.Sau varianta mea -Cumparat convertizor nou-3500 ron -Cumparat solenoizi noi-2500 ron -Cumparat kit repararatie de la Sonax-1100 ron -Separator plate bloc hidraulic-350 ron -Reparat la mecanicul meu partea mecanica(saibe de la axe/discuri clutch e-arhicunoscute pentru probleme, curatat toata cutia si verificat disc cu disc)-1300 ron -Reparat la Automatico blocul hidraulic cu kit-ul meu.-inclusiv revizie-ulei nou, baie de ulei/garnituri intre bloc si cutie/priza noua/ochelar nou -2200 ron. Rezultat: cutia schimba fara greseala indiferent de treapta, indiferent de sarcina sau cat de tare de dai la ea sau cat de incinsa e. Revizia trebuie facuta la fiecare 60000 km si va merge perfect multa multa vreme. Nu iti recomand sa iei cutia de pe alta masina- placuta stantata pe ea spune doar o parte din poveste. Oricum codurile trebuie sa fie aproape la fel. Codul de pe convertizor depinde foarte mult de optiunile masinii deci ori iei nou ori il refaci pe al tau si pus pe cutia inlocuitoare.(Nu il mai recomand pe Sammer de la Timisoara-a inceput sa le faca varza). Ca sa fie cat de cat match va trebui sa folosesti placa ta electronica pusa pe blocul cutiei inlocuitoare(asta in conditiile in care repectivul bloc sa spunem ca e ok). Succes.
  10. Salut. Nu am idee daca bari sau altceva. Ma uit astazi si daca pot o sa postez si poza cu documentul. Totusi nu am precizat un aspect. In ziua cand am mers la mecanic i-am turnat in rezervor si aditiv curatare injectoare de la LiquiMoly injector spullung. Inre timp i-am mai facut un plin si problema a revenit. Ieri m0am enervat si am facut urmatorul test, nu prea mai avea multa motorina, in jurul a 15l si i-am turnat din nou aditiv exact ca cel de mai sus. Am lasat-o sa se raceasca cand am plecat de la munca peste cateva ore am pornit si ce sa vezi...la -4,5 grade nici un sughit si si motorul mergea mai fin. O tin in continuare sub observatie si vedem ce se intampla dar cred ca problema are legatura 100% cu injectoarele. Va tin la curent!
  11. Salut uita te care a fost problema la cutie,am rezolvat azi cu schimb Garnituri ,ulei complet 11 litri si BAE,filtru.cu oscilații nu am avut timp azi sa o fac.

    SALUTARE TUTUROR, Am o problema cu cutiea automata BMW E60 525D motor 3000cc M57N2 LCI an 2008,cumpărată personal de noua, schimbat ulei transmisie la 67000km acum are 118000,cutie GA6HP19Z, am condus o in ultimul an foarte pu...

  12. Salut. Uite din pacate eu sunt trecut grav prin povestea asta cu cutia. Am avut si cutie sh luata de la Materom cu garantie. Sunt cateva aspecte de luat in seama. Ochelarul ala si tubuletele care fac legatura intre bloc si cutie intradevar se mai uzeaza. Dar la modelul lci problema asta nu mai este intalnita iar ochelarul ala nu mai crapa. La mine au fost bulite convertizorul, blocul hidraulic si discurile de franare. (clutch E) sau mai bine zis discurile de conjunctie care sunt recunoscute ca problema la toate cutiile 6hp. Referitor la cutia sh atentie ca e foarte importanta stanta de pe placuta ei. Pe langa asta in functie de codul de pe stanta respectiva difera si taria arcurilor si dimensiunea ambreiajului din convertizor. La 6hp19z/6hp21-cutie de 525d lci sunt 4 modele de convertizor. Deci cutia poate sa mearga perfect dar pe masina ta din cauza calculatorului masinii, calculatorului ei si convertizorului sa mearga super nasol sau oricum nu in paramentri. Cutia sh luata a desfacut-o mecanicul si arata perfect, dar din pacate cutia respectiva era de break 525d lci cu mai multe optiuni ca amea si rezultatul a fost clar nu s-au potrivit .....avand acelasi cod atentie. Acum referitor la topic: In weekend am fost la prietenul mecanic. Nu stiu daca e pura nimereala dar i-am schimbat pentru ca oricum trebuia, cureaua de la accesorii si mi-a venit mie sa ii schimb si senzorul de turatie la volanta. Ce sa vezi, astazi pornita la +3 grade C. adica sub limita de 5 grade nu a mai facut nimic. O tin sub observatie si anunt daca s-a rezolvat problema. Cred totusi ca mecanicul are dreptate cand spune ca daca masina are probleme cu injectoarele poate sa aiba bujii beton releu la fel si baterie la fel. Se va chinui tare de tot la pornire la -14 grade. Ceea ce la mine nu a fost cazul. Cu stima
  13. Sincer din pacate nici eu nu cred ca ar avea treaba. Dar jur ca dupa atata chin mai am un pic si chem o ursitoare sa o descante. Referitor la cutie. Problema asta este ori din selector ori din bloc. Eu i-am reparat cutia si nu am idee daca scriu se numeste reclama. Singurii care i-au dat de cap au fost cei de la Automatico. In conditiile in care mai fusese reparata de 2 ori inainte si era varza ca sa nu mai zic cate piese noi puse in ea dar nu rezolvau problemele in sine pentru ca nu stiau la ce sa se uite. Poate reusesti si scapi usor doar cu o curatare mai temeinica a blocului hidraulic si un schimb de ulei. Atentie mare ca nu sunt ieftini deloc!
  14. Salut.Cum spuneam mai sus. Toti senzorii inclusiv regulatorul de pe pompa au fost schimabati noi. Si cei de pe rampa si releul de bujii si bujiile-totul nou. Injectoarele le-am testat pe banc si facut si test de compresie. Totul ok. Totusi azi dimineata fiind in Brasov si foarte frig (-14C) am observat o chestie. Am pornit-o si in timp ce iesea aburul de pe esapament am vazut cum atunci cand "sughita" pauza aparea si in gazele de pe esapament pe ambele tevi. A si sa mentionez faptul ca masina chiar si la temperaturile astea porneste din prima fara nici o ezitare la prima cheie. Nu stiu daca are vreo logica dar poate unii mai cu experienta ar putea identifica de unde vine buba asta. Va multumesc.
  15. Salut. Ma bate gandul sa verific pe diagnoza presiunea pompei de inalte. Cu toate ca un prieten mecanic imi spunea ca o pompa cand cade masina nici nu mai trage nu face doar la rece sau doar la cald. Plus ca atunci ca odata ce incepe sa pice scoate span care ajunge in injectoare ce ar fi trebuit de 2 ani incoace sa fi picat deja de cateva ori ceea e nu e cazul. Totusi din ce ma inteles trebuie vazut care sunt valorile si sa nu fie fluctuatii. Cica daca valorile sunt aprope de cea optima dar cu fluctuatii ca nu ar fi pompa ci din distributie. Vedem, o sa ii fac weekend-ul asta o diagnoza.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.