Jump to content

Lci93

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92 320d

Lci93's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. va salut! revin cu update dupa inlocuirea motorului. Acesta a fost montat pe masina acum cateva zile, si au mai ramas de rezolvat unele erori care au aparut pe tester(este poza atasata jos cu erorile). Motorul provine dupa un e90 nfl, dar cu codul n47d20a euro4. Distributia a fost schimbata cu ultimul reper de la BMW + multe alte piese noi in valoarea de 6000 de lei. Luni ramane sa las si o poza cu deviz-ul de reparatie si cu piesele schimbate. Singura problema depistata dupa inlocuire a fost pornirea foarte grea, cu toate ca au fost montate bujii noi BOSCH.In cele din urma, azi a fost rezolvata si aceasta problema. Au mai ramas totusi cateva coduri de eroare care trebuiesc eliminate Am facut un test drive cu masina, se comporta foarte ok, este mai silentios motorul din exterior, nu mai are nici-un fel de sunet strain, doar ca in momentul in care am facut testul de drum, era un sunet mai pronuntat de "diesel" in interior , adica se auzea acel rontatit, dar am fost avertizat dinainte ca nu au montat capacul motor. :getlost: Poate voi intelegeti mai bine la ce se refera acele coduri de eroare. Din cate mi-au explicat ei, nu ar fi ceva grav, si ca din toate acestea ar mai fi ramas de verificat releul de bujii.Masina se comporta ok, trage bine, se tureaza pana la 4000 rot/min la relati, si in sarcina se duce peste.Nu are nici-un fel de fluctuatie, si de pornit, porneste ok. O sa revin luni sau cel tarziu marti cu toate piesele inlocuite. Daca cineva are nevoie de un motor n47d20a cu problema descrisa mai sus, pentru reparatie sau pentru piese din interior(chiulasa,bloc si baie de ulei), imi puteti lasa un mesaj in privat. Il dau ieftin, sub pretul pietei.
  2. Deocamdata masina este demontata la service.Sunt din Dambovita.
  3. Azi am sunat la service si i-am intrebat de lista necesara pentru pisele noi.Din toate discutiile cu ei am renuntat la fulia de vicrochen care era in jur de 1100 lei, la chit-ul de ambreiaj in jur de 1150 lei si mai erau cateva care nu stiu daca sunt absolut necesare in acest moment.Le-am zis ca prioritar in acest moment este motorul, sa functioneze in parametrii normali, si dupa cu siguranta o sa schimb si ce mai este nevoie.Si pe mine m-a luat putin prin surprindere suma aceea, si cred ca aveai dreptate ca au tras pe mine cu banii din lipsa de clienti in acesta perioada, pentru ca in prima faza cand au depistat problema mi-au propus aceasta oferta: 2500 lei manopera daca iei motorul de la noi(motorul de la ei fiind N47D20C-Euro5, cu toate ca am insitat sa se uite foarte atent la seria motor), altefl era manopera 3000 lei cu motorul din alta parte.In cele din urma si-au dat seama ca nu se potriveste si au zis ca daca au apucat sa imi zica acest pret, acesta ramane de 2500 lei. Cam peste tot pe unde am intrebat este tot in jurul acestei sume. Am insitat sa vin aici pentru ca este unul dintre cele mai mari din zona si AUTORIZAT R.A.R, adica un lucru foarte important.O sa revin cu o lista exacta cu piesele noi si preturile. Sincer nu ma grabesc sa il montez sau sa caut ceva la repezeala si sa imi para rau. Mai am inca o masina pe care o folosesc zi de zi pentru naveta la serviciu.Si in al doi-lea rand mecanicul care se ocupa de masina nu mai lucreaza saptamana viitoare deoarece fac prin rotatie saptamanal in aceasta perioada.Asa ca a ramas sa mai asteptam, cel putin pana gasesc ceva in zona mea, sa nu mai stau sa alerg dupa ele. Sau daca nu pana trece aceasta pandemie, pentru ca cel mai important este sanatatea noastra si nu merita sa ne punem viata in pericol pentru niste activitati care cu siguranta pot fi amanate.
  4. Sa mi spui daca te mai pot ajuta cu alte informații. 235.000 km in bord acum de la 195.000 de când am pus motorul. Bafta! Crede-ma ca dau telefoane peste tot. Cel mai rĂŁu este ca nu pot sa plec sa il iau din cauza acestui virus.Al meu este N47d20A euro 4.Am gĂŁsit si euro 5 n47d20c fix la service-ul unde ĂŽmi ĂŽnlocuiește motorul si mi-a zis clar ca nu se potrivește.2500 ma costa mana de lucru+ 7000 piesele noi ce se pune pe el( bujii, semering-uri si altele) + cat o mai fi motorul.
  5. Ii stiu si lui in mare povestea cu distributia rupta.El din cate stiu a refacut in prima faza motorul si dupa a cumparat altul din dezmembrari.Nu mai stiu exact, dar o sa recitesc topicurile.Sper sa gasesc cat mai repede motor ca nu imi place deloc sa fiu in situatia aceasta.
  6. Asta imi mai trebuia .Bine ca nu l-am montat.Mi-a trecut glontul pe la ureche Atunci o sa includ in lista si 118d fara anexe.
  7. Din pacate revin cu vesti proste . Cei de la service au refuzat sa imi monteze motoru adus de mine de la firma de dezmembrari pe motiv ca este foarte multa mizerie amestecata cu apa in gaurile de la injectoare.La fel era si in gaurile acelea de la admisie, si au spus ca exista posibilitate sa fie mizerie in capul pistonului nu merita sa riscam montarea acestuia si nici garantie nu pot sa imi ofere. Patronul firmei de dezmembrari a fost destul de ok si mi-a returnat banii inapoi. .Asadar, astept din nou pana gasesc un alt motor.Sper sa gasesc unul functional direct pe masina, sa nu mai existe dubii. Daca puteti sa ma ajutati?! Exista diferente la motorul de N47D20A intre 320d si 318d? Si aici nu ma refer la anexe.Doar la bloc si chiulasa.Mi-ar fi mai usor sa caut unul de 318, cu conditia ca in urma montariianexelor sa am tot 177 de cai si nu 143.
  8. Imi asum tot ceea ce s-a intamplat.Nu regret ca am cumparat masina, cel putin pentru optiuni si modul in care arata( o sa va las si poze cu ea), pentru ca mi-am dorit-o dintodeauna. Insa acesti bani care acum vor fi cheltuiti pe reparatii, erau pusi deoparte pentru diferite modificari estetice( pachet m, suspensii, colantare si multe altele).Nu m-am plans, nu dau vina pe cel care mi-a vandut-o si nici atat pe producator. Reviziile cum am spus si mai devreme au fost facute acum 300 km adica 3 saptamani, asadar nu am luat masina doar sa ii dau cheie si sa alerg cu ea.Azi am cumparat si motorul pentru ca nu imi place sa aman, pur si simplu ma simteam stresat cu gandul ca sta de 1 saptamana in service..Sper doar ca dupa aceasta reparatie sa ma pot bucura cum trebuie de ea.Va multumesc pentru sfaturile date si o sa revin pe parcurs cu noi detalii in legatura cu montajul motorului sh.
  9. Motorul deja a fost cumparat astazi. Am fost azi dupa el. Ma gandeam ca acum cu restrictiile acestea nu mai am posibilitatea sa alerg dupa piese.Motorul provine dupa un seria 1 e87 si a avut cutie automata. cei de la service si cei de la firma de dezmembrari mi-au zis ca nu este nici-o problema daca provine dupa automata, a mea fiind manuala. trebuie sa mai fac rost de un rulment de presiune , pentru ca din ce mi-a zis si mi-a aratat mecanicul ar avea ceva joc acel inel de cauciuc de deasupra. o sa las un video, pe youtube cu el( nu stiu cat este de elocvent pentru ca nu am stiut cum sa il misc sa ii arat jocul). Si alta problema ar mai fi cu galeria de admisie, care spun ei ar fi anulate acele swirl flaps, avand un surub bagat in capatul admisiei. Ei imi sugerea sa schimb toate aceste piese, adica sa iau rulment, placa si disc noi(cu toate ca cele care sunt pe masina sunt in stare foarte buna si cele noi costa 1000 lei), pentru ca nu gaseste rulmentul separat, si admisia sa o caut la dezmebrari(1000 lei). Eu le-am sugerat sa anulez acele flpas-uri cu un chit de anulare si sa caut un rulment din dezmebrari.Ar mai fi si fulia care este destul de imbatranita si mi-a bagat-o la piese noi de schimb. Totusi, sunt niste costuri suplimentare destul de mari si acum si cu motorul in punga , ma cam strang.In total va zic sincer din calculele estimate de ei cu distributie noua ma costa in jur de 15.000 lei.
  10. Abia astept sa ma duc maine la service sa va arat poza cu factura de 2000 lei cu revizia de acum 3 saptamani cu absolut toatefiltrele, ulei discuri de frana, oringuri termoflot si altele, tot la acelasi service. Uleiul nu avea mai mult de 300-400 km. Masina de cand am luat-o am mers 800 km. Este exclus din start uleiul vechi sau filtrele imbacsite. maine o sa atasez si i poza. Sau chiar din seara aceasta daca gasesc vreo poza prin telefon.
  11. Desigur ca le-am povestit.Ipoteza lor este ca distributia a fost rupta la acest motor, a fost reparata si revanduta masina. Am o poza in care capacul de la distributie este pur si simplu lovit si indoit. O sa o atasaez aici.Masina am achizitionat-o in urma cu 2 luni. Am redeschis si un topic, in urma cu 1 luna cu un sunet metalic, care credeam eu ca venea din zona distributiei. Am comparat masina si cu alte e92 cu acelasi motor si era mai zgomotoasa. Las aici video cu filmarile incarcate de mine pe youtube. Ultima poza este cu o bucata de metal scoasa din admisie.A fost scoasa fix din acel orificiu cu acea tija metalica.
  12. Trageți voi concluziile! Mai am inca 20 de poze de atașat dar nu maerg postate. Bucăți mari de span au fost găsit in sorbul de la pompa de ulei. Nu pot sa postez pozele. Distribuția este in regula, lanțul este întins decât o urma de uzura pe carcasa de la distribuție. Probabil a avut distribuția rupta si a fost reparata de vechiul proprietar, dar nu a mai verificat ce se afla in baia de ulei. Încerc sa pun mai multe când ajung acasă, ca sa le postez după PC.
  13. Din pĂŁcate am fost sunat acum 20 minute de la service (am stat in jur de 1 ora in timp ce demonta la ea,dar a trebuit sa plec la serviciu), si am primit vestea pe care nu o doream sa o primesc: Ămi sugereazĂŁ schimbare motor. A zis ca a gĂŁsit foarte multa pilitura in baie dupĂŁ ce a demontat-o si bucĂŁți de metal. Maine când o sa ajung la service o sa fac si poze sa vedeți mai exact. Nu au putut sa ĂŽmi spunĂŁ exact de la ce provine acea pilitura pentru ca mi-a zis ca dureazĂŁ sa il demonteze si implica si costuri suplimentare. Așadar nu am alta varianta. Maine a rĂŁmas sa ma duc la service sa vedem la ce preturi se ajunge cu un motor sh, plus distribuție noua+ semeringuri si alte piese.
  14. Revin cu update in urma vizitei la service. Azi de dimineata s-a apucat de demontat cutie sa vada starea volantului si ambreiajului.Ambele sunt in stare perfecta, fara urme de uzura .Deci, clar este exclusa varianta cu volant defect.Urmeaza sa dea motorul jos sa verifice starea distributiei.Daca si distributia este ok o sa dea si baia jos sa verifice arborele si cuzinetii.Pana diseara revin cu un verdict clar.
  15. Imediat dupa ce s-a facut retrogradarea in trapta a2-a, mi-am dat seama si am luat piciorul dupa acceleratie. Schimbul de trepte s-a facut brusc(ca un soc s-a simtit, mai pe scurt "a dat in nas"), si imediat am actionat frana, astfel incat sa scada turatia. Am contiunat sa merg cu masina inca 100-200 m de la locul unde s-a intamplat si dupa am oprit. Singurul lucru ce nu inteleg si daca ma puteti lamuri. De ce motorul functioaneaza in parametrii, si aici ma refer la faptul ca nu are nici cea mai mica fluctuatie la relanti, nu zgomote ciudate sau vreun asfel de sunet, in afara de aceea bataie care totusi pentru aproximativ 10-15 secunde a incetat si dupa iar a revenit. Cand am ajuns cu ea la service am pornito din nou ca sa vada si baietii despre ce este vorba.A pornit destul de lung dar a pornit si mergea rotund, doar ca se scutura toata masina si scartaia ceva , gen ca o rola .Am verificat uleiul, este la nivel, nu are nici pilitura pe joja, antigelul la nivel, nu exista spuma maronie pe buson.Ce simptome ar fi in cazul in care ar fi afectate anumite piese si aici ma refer la cuzineti, supape, biele, piston etc.Nu ar da fum? Nu ar merge neregulat? Sunt constient de costuri, dar sincer sunt mult mai nerabdator sa aflu ce este.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.