Jump to content

djice

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    B U Z A U

Contact Methods

  • Yahoo
    dj_ice2001

Previous Fields

  • Masina
    bmw

djice's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ma intorc la subiect! Salutare din nou Am o problema pe care nu reusesc sa o descopar...in partea de jos a ceasurilor unde ar trebuie sa imi apare check control...lumini usi etc...partea cu masinutza....mie nu imi apare...am puricat LCM-ul am gasit 2 integrati arsi...i-am inlocuit...si tot nimic...eu cand deschid usile...se arde vreun bec...nu imi apare nimic ,,,nici macar masinutza??? are cineva idee despre ce e vb? va multumesc!
  2. de la ce poate sa fie??? ca nu stiu ce sa mai fac....nu stie nimeni sa ii dea de cap...si asa m-am apucat singurel sa rezolv... pai nu mai functioneaza luminile din interior...torpedou, portbagaj...si e comuna si cu spalator parbriz..ma rog. deci e asa sig 4 "passanger comp/trunk light" sig 2 si 4 spalator parbriz deci sig 4 e comuna si pe spalator si automat nici stropitorile nu mai fct pai nu mai functioneaza luminile din interior...torpedou, portbagaj...si e comuna si cu spalator parbriz..ma rog. deci e asa sig 4 "passanger comp/trunk light" sig 2 si 4 spalator parbriz deci sig 4 e comuna si pe spalator
  3. deci ca sa inteleg....firele alb si albastru care le tai de la mufa aia...raman asa in "aer"???? deci mufa aia e "pa" ?? adica mufa aia duce la plasa si montajul ala cu dioda si rezistenta imita plasa..? va multumesc astept un raspuns urgent ca am si un consum de 600mA pe standby la un e39....am masurat consumul de amperaj...cu metoda scoate borna pune un conector de la ampermetru pe baterie...si celalalt conector la borna scoasa....apoi am scos la rand rezistenele..si am observat ca la sig nr 4 ..adica "passanger comp" am acest consum imens de 600ma, banuiesc ca de aici survine problema...va multumesc!
  4. sa ma duc pana Tm mai bine vand masina ))) glumesc.....important e ca se poate. ceasurile le am....am bc dala mic...pot intra in meniu ala secret....cand trebuie sa ti apasat cateva secunde apoi intrii in 19.0....bla bla...ok ms mult daca e cineva care poate posta un DIY ptr montaj ash aprecia Va multumesc!
  5. salutare intotdeauna am gasit solutii aici...si apelez din nou am un e39 fabr 97 si vreau sa achizitionez cd player cu tot cu afisajul de jos cel mare cu BC intrebare....daca nu a avut in viata ei masina asta BC dala mare...si in bord am ceasuri cu afisaj mic si maneta de BC lipseste, adica am doar semnalizator...pot instala BC mare?cel care vine sub Cd player(cass)ca sa nu fie nevoie sa schimb ceasurile??? ce anume trebuie facut...inainte de a-l achizitiona....ca sa nu il iau degeaba si apropo....vinde cineva cd player e39 cu tot cu afisaj mare???? va multumesc
  6. Salut, am si eu o problema asemanatoare.....cu faza lunga...bun imi este foarte clar ce am de facut dar cand am desfacut LCM-ul am descoperit ca mai am o problema...un mosffet era spart...si nu reusesc sa iau de pe el valentza nimic...ma poate ajuta cineva care are vreun LCM desfacut...si sa imi zica si mie ce mosffet e ala marcat in poza cu verde(amandoi)????? va multumesc mult dj_ice2001 YM
  7. ma mai poate sfatui cineva??? ce anume ar putea fi? ca m-am saturat....ia borna pune borna, ia borna pune borna.... daca iau o baterie de 80A ...e mare consumul de 330mA? eu circul zilnic...rar cand sta masina 2 zile in parcare...ca daca ar fi asa...330mA/ora...inmultit cu 10 ore ar fi 3.30 A...la 2 zile...7 A...porneste cu 70A ...dar intrebarea mea este...asa cum se incarca tensiune Volti bateria ..isi revine si la Amperi cand merg cu masina? astept parerile voastre si poate noi sfaturi unde ash putea sa ma mai uit sa vad daca consuma....multumesc!
  8. am scos toate siguratele pe rand, am scos si piesa cu tepi...am scos si LCM=ul...toate cele 3 mufe...am scos si siguratele si releele din portbagaj deasupra la baterie...nu scade mai jos de 0.33 ce sa fie?
  9. am incuita usi, am asteptat nu 16 min...30 de min .....si aparatul setat la 10A tot am consum de 0.33 adica 330 mA, nu? e mult ?
  10. acum am masurat.....aveam 0.86 dupa ce intra in sleep mode cam dupa 10 min se ducea undeva la 0.77.....am luat sigurantele la rand...si cred si sper ca am descoperit...am scos sig 4 (lumina torpedou, interior, portbagaj si airbag pasager cred) si a scazut la 0.39-0.42. care e valoare corecta pentru 520i fara alarma webasto sau alte sisteme...????? sa speram ca am rezolvat problema
  11. pentru ca pe google...am auzit mii si mii de variante.... vroiam parerea unui specialist...unii zic borna minus altii borna plus... unu zice 0.15 A, altu 0.20 ce este peste 0.20 nu e bine...acum tu imi spui 0,50 A...nu ma duc la electricieni ca sunt praf toti..ca sa iti ia banii iti face acolo o constatatre.....da domnle` e buna masina...50 de lei te costa... dilema mea e...de ce sa mai astpet 16 min sa intre in sleep mode daca oricum iau borna? se alimenteaza prin aparat? intreb si eu ca nu ma pricep prea bine... ms oricum pentru informatii
  12. sunt multe cauze din cate am auzit...incearca ca mine sa scoti bornele lasele scoase putin apoi mergi cu ea peste 50 si incearca din nou... daca nu merge....sub volan pe acolo un modul MFL ceva de genu din cate stiu eu e modulul ptr comenzile pe volan..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.