Jump to content

Cosmin18dj

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti sec1

Previous Fields

  • Masina
    BMW F30 320D N47T

Cosmin18dj's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. 1. Nu i-am vazut sa foloseasca vreo unealta speciala, au zis ca are un locas pe care se baga si ca va fi ok. Au desfacut rulmemtul intermediar de la ax cardanic, l-au verificat si nu avea nimic stricat. Ce am observat, la cutie axul pe care se baga rulmentul de presiune avea joc, ei au zis ca nu e o problema, cutia au inchis-o destul de usor, aici ma bate gandul sa ma duc din nou la ei sa o desfaca si sa verificam acel ax de la cutie plus montarea pieselor cu unealta de centrare. Flansa guibo au pus-o corect. 2. Legat de clapete, nu am rezistat, am pus din nou o galerie de admisie cu clapete aproape noua, plua rescriere soft original de fabrica pe masina, fara clapete nu aveam cuplu in turatii joase, nu mi-a placut deloc, acum e mult mai bine. 3. Am schimbat toate injectoarele plus codat, am pus un set complet verificat in stare f buna. 4. Am pus tampoane noi corteco. Nu pare sa fie de acolo. Ce-i drept la ultima revizie am sarit peste schimbarea filtrului de motorina.. Atat m-a dus capul. Flansa guibo o voi schimba plus cea de la ax-diferential care pare imbatranita. Rulmentul intermediar nu are scurgeri si arata bine, il schimb si pe asta ca sa elimin problema, tampoanele de la cutie nu erau imbatranite dar imi par cam moi. O sa schimb si furtunasele de vacuum tot sunt asa ieftine. Am mai observat si fulie vibrochen imbatranita, are fisuri in cauciuc, am comandat-o deja. Vibratia(bataia) se aude in zona motorului spre dreapta fata, zona filtru de aer, am ridicat capacul si protectia se burete pentru rampa comuna injectoare, pe aceeasi frecventa se simte ai acolo(poate pt ca tremura tot motorul) o alta chestie interesanta e ca in momemtul in care pornesc clima vibratiabse intensifica si incepe sa scoata un sunet de fașait. Cel mai rau se manifesta dimineata la rece pana se incalzeste motorul la 100grade, se aude ca dracu vibreaza mai rau si la accelerare motorul se aude ca unul diesel din anii '80. Ma duc sa fac interventiile de mai sus, schimbul lor chiar si preventiv nu poate sa "faca rau" si la cati bani am investit in ea pana acum ce mai conteaza cateva sute de lei iar daca si mecanicii de la serviceul specializat pe bmw nu ii dau de cap o duc la Bavaria. Apropo, ma poate ajuta cineva cu un supraom capabil sa rezolve chestia asta? Eu nu am intalnit inca mecanicul capabil de asta. Ps:intre timp am reusit sa vand vechile injectoare, chiar astazi le-a pus pe masina si merg ceas, sa se bucure omul de ele daca eu tot le-am schimbat degeaba Cam atat, ma duc sa-mi dau cu tesla-n coie
  2. Salut, stiu ca a trecut mult timp dar iti mai aduci aminte cum ai rezolvat problema? Am exact aceleasi simptome la f30 ul meu diesel ca cele descrise de tine.
  3. din pacate nu am facut, insa treaba a fost urata, sti ca acel suport are lamele de prindere in lateral mai jos, ei l-au pus invers, cu partea mai mare in jos si practic axul nu era liniar. Ideea e ca a mers bine vreo 2 saptamani, a inceput din nou sa imi bata, altfel, vibratii resimtite in schimbator, pedala, cutie la relanti doar, pana in 1100turatii si dupa 1500. Am schimbat volanta + kit ambreiaj, am pus noi, problema persista. Voi schimba si flansa de la ax-diferential care e imbatranita insa nu cred ca e de acolo. Am mai observat ca racordul flexibil sta cam tensionat si ca ejapamentul nu e chiar pe pozitia corecta, voi verifica si asta. Nu stiu cat "ficat" mai am sa imi bat capul cu ea, ma scoate din minti.
  4. Problema rezolvata, la serviceul unde mi-au schimbat volanta si ambreiajul au montat gresit suportul rulmentului intermediar de la axul cardanic, de aici trepidatiile in accelerare, din cauza asta s-a stricat si flansa. S-a primit refund.
  5. Crezi ca ma poti ajuta cu un contact al baiatului care te-a ajutat cu remedierea problemei de soft?
  6. Salut, Din pacate nu am facut asta. Voi incerca sa aplic astazi procedura de mai sus si revin cu feedback. Multumesc mult!
  7. Done! Schimbat set complet injectoare, toate in parametri, schi.bat galerie de admisie cu una venita din fabrica fara clapete, problema persista. O sa am de invatat din asta, intre timp pana identific problema mai schimb piesele imbatranite. Am eliminat urmatoarele posibile cauze,problema la admisie, probleme injectie motor. Voi mai verifica cu prietenul cu care lucrez la ea urmatoarele: - tampoanele au fost asezate corect sau daca nu sunt bune(lemforder inteleg ca fabricate de corteco) le am si pe cele vechi care erau ok cand le-am schimbat. - pozitie crucea cardanica, posibil sa fie montata gresit de "mecanicul" care a schimbat volanta si ambreiajul. A desfacut cardanul dinspre cutie plus tamponul de la mijlocul axului, poate nubl-a asezat bine. - tampoane cutie, desi am fost asigurat ca sunt bune. Ce imi mai recomandati sa verific?
  8. Versiunea incarcata de soft este originala, nu mai am acelasi soft vechi pe masina. In fine, nu acolo este problema. Am rulat o diagnoza la injectoare(cu soft bun), am deviatie si pe injectorul 2, am schimbat injectorul 4 din acelasi motiv. Deviatia este peste 1.2 pe injectorul 2, celelalte sunt in parametri. Cam aceeasi deviatie avea si inj 4 inainte sa il schimb si sa il strice de tot "mecanicul", iar dupa, trepidatiile s-au redus considerabil. Recomandati sa le schimb pe toate pana la urma? Este nevoie de codare dupa in soft? De aici trepidatiile? Le-am facut la sfatul mecanicilor, acum nu as mai alege la fel, desi am fost asigurat ca nu de acolo este problema.
  9. A umblat la soft si a trecut ca si cand masina ar fi venit din fabrica fara clapete.
  10. Salutari! BMW F30 320D motor N47T 2012. Am si eu aceesi problema, in accelerare mai intensa imi trepideaza motorul destul de tare, in intervalul 1500 - 2200 turatii doar in treptele 2 si 3, insa pe turatii mai mari nu se mai intampla,merge normal, vibratia(tepidatia uneori cu un zgomot destul de dur) pare a fi de la motor dar se simte si in cutie. Am avut urmatoarele interventii de curand. 1. Schimbat volant si ambreiaj, oare nu e centrat bine in cutie? Sau poate cardanul nu s a mai asezat corect?! 2. Curatat galerie de admisie, clapete date jos, eliminate din soft. La egr nu am umblat. 3. Schimbat injector nr4, cel vechi a fost maltratat de un "mecanic" care nu stia sa il scoata. Inainte sa il inlocuiesc trepidatia era enorma si se manifesta foarte urat, tot la accelerare. 4. Schimbat tampoane motor de acelasi "mecanic", bineinteles cele vechi erau bune, le-a strans cu motorul pornit, a zis ca asa e bine, sa se aseze motorul, asa o fi.. Inainte sa mai calc prin service vreau sa gasesc ceva de incredere, am mari dureri de cap din cauza asta. Pana atunci, astept pareri, macar poate mai elimin din cauzele mele inchipuite. Cauze posibile in viziunea mea: - clapetele chiar aveau un rol iar acum ca nu mai sunt in galerie motorul trage prea mult aer. Amestec incorect in admisie si.. - montaj incorect tampoane motorul nemaifiint asezat corect, s-ar zbate aiurea. - montaj gresit volant si ambreiaj, mentionez ca nu au folosit ustensila de centrare, au spus ca se centreaza singur, altfel nu se inchide cutia, asa o fi..!!? Ce spuneti?!
  11. Am inteles, Va multumesc pentru ajutor. Imi recomandati un service sau mecanic bun, in Bucuresti sau imprejurimi?
  12. Salutari, Dragi membri, am nevoie de ajutorul vostru. Am urmatoarea problema, de ceva timp, masina mea a inceput sa aiba trepidatii in mers, la apasarea ambreiajului, in sarcina indiferent de viteaza. De cateva ori mi s-a intamplat sa isi revina complet si sa mearga normal 1 zi maxim 2, de obicei chiar inainte sa ajung cu ea la mecanic.. Am facut urmatoarele interventii: schimbat tampoane motor, schimbat ambreiaj+volant, curatat galerie admisie(cu eliminarea clapetelor), verificare parametrii injectoare(sunt ok), cu toate acestea problema persista, acum acest trepidat e chiar mai accentuat si continuu, la relanti si in sarcina. Racordul flexibil si evacuarea ok, flanse pe la cardan ok. Vibratia pot sa jur ca vine din zona cutiei, sub masina cand pun mana pe cutie, aceasta vibreaza destul de puternic si in ritmul vibratiilor resimtite in masina. De mentionat, volanta si ambreiajul le-am pus sh, din dezmembrari de la un prieten apropiat care m-a asigurat ca sunt bune, dupa ce le am pus, 3 zile masi a mers impecabil, dupa a inceput parca mai accentuat. Va rog, care dracu sa-i fie problema? Nu mai pot, parca stau mai mult prin servisuri/pe la mecanici decat acasa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.