Jump to content

stefpalade65

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    IASI

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320D

stefpalade65's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Gata! Am rezolvat problema dupa ce am cheltuit multi bani fara rost... dupa mai multe pareri de la altii luate (ECU + Filtru de motorina + Diagnoza cu programe IMPA-P, IMPA-D, ISTA + Diagnoza specialist aproape inutila). Desi am curatat debitmetrul si egr-ul... am constatat ca imi baga foarte multe gaze in amestecul de aer pe aspiratie. Toate aceste gaze scadeau cantitatea de oxigen si innecau motorul cand calcam pedala in sarcina, in Drive sau Reverse (in mod Parking se accelera motorul). AM ANULAT EGR-ul... Motorul trage mult mai bine ca inainte... cand calc pedala... acceleratia masinii ma infinge in spatarul scaunului, chiar daca am cutie de viteze automata. Sper sa fie de folos si altui posesor auto... Succes si drumuri bune va doresc!
  2. Buna tuturor! Va rog sa-mi dati un sfat. Am un BMW E46 320D din 2003 (SCUZE PT TASTAREA GRESITA DIN TOPIC), reparat si intretinut la timp - masina arata foarte bine exterior, interior si motor. Intr-o dimineata de luni, acum 2 saptamani, am gasit bateria descarcata (bateria a fost cumparata anul trecut in septembrie). Am pornit masina cu ajutorul altei masini, prin cabluri. Dupa circa 3-4 minute de functionare, am pornit ventilatia de dezghet a parbrizului (erau -7,5 Grade Celsius in termometrul de bord). Dupa un minut, motorul a inceput sa mearga trepidat si in 5 secunde s-a oprit. De atunci, la prima pornire merge 20 de secunde, scoate fum alb albastru mai mult decat de obicei. La urmatoarele porniri merge 5 secunde si se opreste. Am verificat alimentarea cu motorina din rezervor (pompa cu plutitorul)... e totul Ok! Am schimbat filtrul de motorina de sub scaunul soferului si am verificat pompa aflata inaintea acestuia care arunca jet la 2 metri sub masina. Am curatat EGR-ul "plin" de calamina , am spalat galeria de admisie in care am gasit urme de ulei, am verificat bujiile incandescente. Am curatat debitmetru care era curat, fara urme vizibile de mizerie. Am rugat un prieten al baiatului meu care a pus un tester profi pe ea. A sters cateva erori minore (martor airbeg stanga la care umblasem cu 2 saptamani in urma, cand am schimbat macaraua electrica de la sofer). S-a conectat la calculatorul masinii care tine de ambianta si utilitati de confort. El spune, nu e sigur, ca nu se poate conecta la ECU - unitatea centrala de calcul a motorului. Am cumparat si eu un tester cu programe pentru BMW, ISTA-D 4.01.21 si Rheingold... pe care le-am instalat in laptop (nu sunt sigur pe ele pentru ca mi se pare ca nu functioneaza prea bine SAU chiar nu se pot conecta la ECU). Am incercat sa verific si eu situatia... se conecteaza la masina, dar unele "chestii" - nefiind expert in automobilistica nu le cunsc; observ doar ca nu mi le arata, sau nu le poate testa. Dupa atatea incercari ma simt... demoralizat... "iubitorii" vor intelege ca locul I e al masinii, dupa aceea urmeaza celelalte in oricare ordine... copii, nevasta, amanta, parinti, hobiuri... Va rog sa ma sfatuiti, daca puteti si stiti ce as mai putea face sa o vad pornita fara sa se mai opreasca... Va multumesc, anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.