Jump to content

basil87

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    F07 530GT, 245CP

basil87's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna Mircea, multumesc mult pt sfaturi. Ma tem foarte mult pt lichidul de racire. Sunt in Franta, aici nu am sanse sa montez turbina cuiva pt o proba, m-as si teme sa nu-i fac omului praf turbina. Daca s-a ars garnitura, tot nu inteleg pe unde a iesit lichidul sus, trebuie sa ma pun pe desfacut dar sper ca poate vede postarea cineva care a avut aceeasi problema si poate ma ajuta sa scutesc o zi doua de munca pe degeaba, ca daca as sti ca n-are rost as trece direct la problema 2.
  2. Buna ziua! Ca sa nu deschid doua topicuri diferite, incerc sa regrupez doua probleme de care ma lovesc astazi. 1. In urma cu ceva timp am schimbat o serie 3 cu distributia pe spate, pentru o serie 3 combi cu distributia pe fata.Este vorba de motorul de 163cp, M47TU2. Am rulat aproximativ 20000 km dupa care, pe autobanda, s-a accelerat de una singura pana cand n-a mai ramas decat foarte putin ulei in baie(aprox 4mm pe joja). S-a degajat foarte mult fum alb, totul s-a petrecut in mai putin de un minut, nu am putut sa o inec pe loc pt ca eram in trafic si riscam un accident, am calat-o imediat ce m-am pus pe banda de urgente. Am deschis capota, ma asteptam sa iasa aburi sau fum, totul parea normal la prima vedere. Dupa ce m-am uitat cu atentie am observat ca sus pe motor, undeva in zona epuratorului de ulei(cel care se infunda la motoarele m47) era plin de lichid de racire...Am deschis vasul de expansiune si ... din pacate era gol. Bineinteles, a venit depanajul, am adus masina acasa. De atunci am incercat foarte scurt sa pornesc motorul, rezultatul: fum alb fara sa porneasca. Pe ce piste m-ati putea orienta? De unde ar trebui inceput? Eu m-am gandit sa cumpar un motor si sa il schimb ca sa nu imi bat capul cu toate surprizele ce ar putea aparea in urma autoaprinderii care a avut loc. Daca nu disparea lichidul de racire aveam curaj sa desfac si sa vad pe unde ce o fi, dar asa, mi-e cam frica de o mare pierdere de timp pt a ajunge tot la a schimba motorul. 2. De aici mai departe vine problema 2. Motorul M47TU2, este compatibil in termen de bloc, ambielaj, chiulasa cu vreun alt cod motor? Care ar fi acela daca ma puteti ajuta? Ma gandesc sa caut un bloc motor si o chiulasa compatibile si sa le schimb. Bineinteles, o sa caut o alta turbina si o sa anulez din oficiu clapetele de turbulente. Va multumesc anticipat.
  3. Pentru ca regenerarea sa aiba loc, senzorii(si nu numai ei) trebuie sa functioneze...
  4. Salut Razvan, multumesc pentru sfat. Nu vreau sa o vand, o sa o folosesc pt a merge cu ea la munca, nu transport pasageri cu ea, cel putin nu pt moment. De aceea am pus intrebarea pentru ca vreau sa fie airbagul functional. Ma cam doare la buzunar ca l-am platit deja odata, nu l-as plati din nou daca se poate adapta. Daca nu se poate adapta o sa renunt la idee si voi cumpara un Stage 2. Problema e ca nu e singura surpriza pe care o am...Pe langa airbag, n-am fost atent si acum trebuie sa fac rost si de suportii pt pahare si in plus de mini torpedoul din partea stanga sub comanda farurilor...Plansa pe care am cumparat-o a venit cheala si eu credeam ca doar o sa recuperez insertiile cromate...dar pe cand sa le pun, am vazut ca mai era nevoie si de cele enumerate. Salut matose, merci pt sfat, cum ziceam mai sus, daca nu reusesc sa il codez pe cel pe care-l am, asta voi face, o sa comand un alt airbag si il voi instala.
  5. Salutare six in line, multumesc pt raspuns. As fi vrut sa stiu daca nu se poate face vreo adaptare la stage 1 si sa codez eventual modulul. Ideea este ca am gasit pe un forum bmw international procedura pentru schimbare airbag volan de la stage 2 la stage 1. (nu stiu daca am voie sa pun aici link asa ca ma abtin). Tipul a codat ulterior modulul si totul functioneaza. La mine daca fac analogie ar trebui sa functioneze la fel. Doar ca nu stiu pe care din cele 2 mufe trebuie sa o aleg, doar culoarea difera. Ulterior am sa incerc sa fac codajul pe care l-am vazut pe acel forum. Sumarul pt codaj ar fi acesta 1 la 4 (demontare volan, airbag, demontare cablaj, remontare etc) 5. Connect Esys, read ACSM & go into 3000 Directory 6. Change the following parameters 6a. "airbag_fahrer_stufe_2" to nicht_aktiv 6b. "adaptive_airbag_fahrer_vent" to nicht_aktiv 7. Save & Code FDL on ACSM 8. Clear error code with Esys or Tool32(or any other tool that can access ACSM.
  6. Buna ziua! Sunt posesorul unui e90, an 2009, 177cp care a fost implicat intr-un accident, airbagurile sofer si pasager declansate. Am reusit cu greu sa gasesc toate piesele. Plansa de bord a venit cu tot cu airbag si nestiind nimic despre stage 1 si stage 2, nu am facut atentie iar la montaj dupa ce am pus la loc plansa de bord, constat ca airbagul din plansa este un stage 1 cu o singura mufa, iar eu pe masina aveam stage 2 cu doua mufe. Care ar fi acum solutia cea mai simpla pentru rezolvarea acestei probleme? Va multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.