Jump to content

Cryptedvick

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW e87 120D Stage1

Cryptedvick's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare! Stiti cumva un garaj bun sau un mecanic bun care se ocupa cu servisarea diferentialelor si care se baga in ele? As vrea sa instalez un LSD Quaife pe diferentialul meu open dar nu gasesc pe nimeni sa faca treaba asta prin Timisoara. Am vorbit cu un garaj din UK, imi pot trimite LSD-ul, dar trebuie instalat in carcasa de la al meu. Stiti pe cineva din Timisoara sau in apropiere, care poate face asa ceva? Multumesc anticipat!
  2. Un pic de back story: Nefiind cunoscator in mecanica cand am cumparat masina (prima masina) nu mi-am dat seama de fumul albastru la rece. Intre timp, crezand prima data ca turbina are probleme, am dus-o la reconditionat iar baiatul de acolo (Robi din Sanmihaiul Roman) mi-a spus ca e ok, nu are nevoie de reconditionare, nici curatare si mi-a dat-o inapoi. Putea sa-mi ia 2000 lei si sa-mi "reconditioneze" turbina fara sa stiu, deci pare un om de cuvant. Am schimbat si epuratorul cu altul swirl, cu toata carcasa. Am descoperit o chestie interesanta, masina scoate fum cat ii rece uleiul. Desi daca o pornesc la rece si o las neatinsa, scoate fum albastru 5-10 min pana se dezactiveaza EGR (verificat cu ISTA, EGR se pune la 95% fata de 65% in idle), dupa care nu mai scoate fum albastru. Daca ating acceleratia si EGR intra in actiune cu open 65%, incepe iara sa scoata fum albastru, pana se incalzeste motoru. Asta ma duce la concluzia ca simeringurile de la supape sunt cam mancate, la cele 360k km cat are masina. Daca era turbina, scotea constant, as spune, nu? In rest merge foarte rotund. Acul de la acceleratie nu se misca in idle la pornirea la rece. Dupa ce e incalzita bine, doar atunci o calc, iar daca o calc nu o opresc imediat, o las cel putin 10 min sa mearga sa se raceasca un pic uleiul si turbina. Masina momentan are si DPF off si Stage 1 de vreo 3 ani, in posesia mea de 2 ani. Multumesc pentru recomandarea lui Csaba, dar nu reusesc sa gasesc numarul lui de telefon. Am tot cautat peste tot in forum si nu am gasit. Poate ma uit gresit? Are cineva numarul lui Csaba din Giroc, ca sa-l pot contacta?
  3. Buna dragi posesori de BMW. Am un 120D e87 din 2006 care scoate un pic de fum albastru la pornire pentru o perioada de timp, dupa care dispare (~5 min). Stiu ca este din cauza simeringurilor de la supape (masina are >300k KM), motiv pentru care as vrea sa le schimb in viitorul apropiat. Singura problema este ca mi-e greu sa am incredere in mecanici dupa niste experiente mai neplacute si ma ingrijoreaza foarte mult modul in care se schimba aceste simeringuri, ce implica demontarea chiuloasei, deoarece aceasta trebuie montanta si suruburile stranse la NM specifici, ce nu toti mecanicii le respecta. Prin urmare, imi puteti recomanda un mecanic bun din Timisoara care stiti ca intrageste masini si respecta cu strictete modul de servisare si valorile de strangere la suruburi? Asta mi-e cel mai important. Nu as vrea sa merg la orice service care poate isi bate joc si strange suruburile chiuloasei inapoi dupa cat simte la mana. Multumesc anticipat! Victor
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.