Jump to content

B46ROS

Members
  • Posts

    91
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    VW

B46ROS's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. M-am uitat la filmuletul postat de initiatorul topicului... Nu mi se pare ca face in vreun fel deosebit, fata de alte BMW-uri. In schimb ti-as recomanda sa verifici fulia si/sau intinzatorul de la curea..joaca detul de mult motorul ala acolo si daca spui ca ai schimbat tampoanele, ma gandesc ca nu s-au inmuiat deja atat de tare incat sa permita balansul ala.
  2. 80 lei/buc/producator Salut, spune-mi te rog daca oglinda are pe langa incalzire si partea pentru vederea unghiului mort? Multumesc
  3. Salut, Pentru KS22760 sticla de oglinda simpla, doar cu incalzire, stanga(sofer), in cazul in care sa vand separat, daca nu set...cat costa? Multumesc.
  4. Mai era cineva pe aici pe forum cu aceleasi simptome si la fel a incercat cu reechilibrat de roti (de vreo 3 ori), a facut geometria la vreo 2 service-uri in CT, a schimbat bielete anti-ruliu, brate...si pana la urma problema a fost rezolvata prin reglerea directiei la reprezentanta.
  5. marius_marius.. la politie, la inmatricularea unei masini, iti cere fisa de inmatriculare stampilata de la financiar ca sa fie siguri ca ai declarat-o, si ca nu o sa umbli cu ea asa..nedeclarata la fisc, ca sa platesti impozit! Repet, nu este nimeni obligat sa-si plateasca amenzile/datoriile la fisc la inmatriculare.
  6. Confirm ce au scris mai sus colegii, cu o singura specificatie: Poti sa inmatriculezi masina pe numele tau, fara sa ai amenda platita! Amenda trebuie sa o platesti daca vrei sa scoti certificat fiscal (adica sa vinzi/radiezi o masina). Nu este specificat nicaieri in lege, ca daca ai amenzi neplatite, nu poti inmatricula o masina pe numele tau. Nu o sa te intrebe nimic la ghiseu de amenda, si daca mentioneaza ceva, le spui cele de mai sus, or sa taca malc.
  7. Vinde cineva ulei original BMW in Constanta (nu la bavaria) la un pret rezonabil? Am nevoie de 1 litru.
  8. Eu cred ca e o pura intamplare ca s-a ars si a 2-a, eu zic sa o schimbi si sa stai linistit! Prietena mea a patit asa, s-a ars o bobina, a schimbat si dupa o saptamana s-a ars inca una. Aia de la reprezentanta i-au spus ca e posibil sa aiba o microfisura in _chiulasa_ si ca se supra incalzeste motorul si de asta se tot ard, ca se topesc inauntru... Masina era noua, avea 20 de mii de km. A cumparat si a 2 bobina si a vandut masina, iar noul proprietar a facut zeci de mii de km de atunci si nu a mai schimbat nimic. Cica mai merge uneori intrerupt, si atunci loveste bobinele cu coada de la surubelnita..si merge struna (de 3 ori a aplicat corectia asta in 2 ani).:twoup:
  9. Posibil, si cred ca l-am vazut si la mine in bara, dar..eu am fost in Memmingen Germania la Raisacher reprezentanta BMW, am dat 75 de euro pe maneta, si baietii de acolo mi-au spus dupa, ce am cumparat maneta, ca ma costa inca 180 de euro montatul, manopera plus senzor de temperatura... Bine, la mine povestea e un pic mai lunga..am luat maneta de acolo si mi-am facut programare la BMW otopeni sa o montez, mi-au spus ca se poate, si cand am mers acolo mi-au spus ca imi monteaza maneta doar daca e cumparata de la ei (Bavaria Romania), si nu au vrut, chiar daca am dat mailuri in germania si m-am certat cu ei... Cand m-am intors in Germania mi-au cerut banii de mai sus...
  10. chiar ca nu vad cum... idei? "Auzisem" pe cineva care a dat tot motorul cu un Spray reflectorizant pentru ca era sigur ca ii umbla la motor cand face lucrari de tinichigerie in reprezentanta si nu avea cum sa dovedeasca..si pe urma, de fata cu ei, inainte sa ridice masina, a dat cu o lampa cu ultraviolete sa vada daca sunt urme de degete la motor. Si surpriza, i-au schimbat chiar debitmetrul de aer..... Sau poate la tine chiar s-a stricat ceva la masina si coincide cu lasatul la tinichigerie, prea putin mai conteaza acum ce s-a intamplat...ca oricum nu poti sa o scoti cu ei la capat (sunt si eu patit) Acum trebuie doar sa mergi sa verifici debitmetrul, ca la tine sigur aia e problema, ca sa rezolvi...un 10 milioane n-o fi bai....
  11. pai depinde de care clapeta e..daca e electronica, adica este comandata de computerul masinii, o pui la loc prin tester... Daca e acceleratie cu cablu...o trage arcul ala inapoi pe pozitie... de ce sta turata masina...cand se incalzeste, trage aer pe undeva mai mult decat trebuie, fie rugulatorul de relanti deschide mai mult, fie nu se mai aseaza clapeta de acceleratie inapoi, cum trebuie, fie nu este strans un surub de la clapeta cum trebuie..si cand se incalzeste acolo se dilata si trage aer "fals". Demonteaza ce ai demontat si inainte si pune inapoi....
  12. Exact ce spuneam..cox, forja, span, jar.....alea 3 secunde de la demaraj sunt esentiale pentru tine in viata?, pentru asta crezi ca ai fost nascut? Prin posturile mele nu incerc sa ma lupt cu voi (unii), mai am si altceva de facut... eu doar am exprimat un alt punct de vedere, am raspuns la intrebarea "de ce ar alege cineva un motor mai slab la aceleasi dimensiuni?" De ce sa chinuii un motor daca are cuplu mic, cand pot sa merg normal? Doar ce am spus ca tot acolo ajung.... Crezi ca toti care dau 30-40 de mii de euro pe o masina noua, nu mai pot de bani? si pentru ei 4 mii nu conteaza? Te asigur ca exista milionari in euro care se uita si la 10 euro. Repet, eu nu vad diferenta intre 115 Cp si 150 Cp, sau 177 Cp, si daca vreau sa bag bani in fier..imi iau ceva peste 200 de Cp... Sau poate ca totul se rezuma la prioritatile in viata.
  13. despre ce economii vorbesti? eu la motor de 1995 platesc impozit 1.8 mil pe an, la 1598 cat are Vw, as platii 1.5 mil pe an, care e economia? Al meu motor consuma 8 in oras, ala consuma 7, care e economia? la RCA e diferenta de 1 mil... Crezi ca asta e economia? Vorbim de BMW versus BMW, cu acelasi motor, nu BMW versus masina economica....
  14. :twoup: De acord cu tine Djxhouse, dar cred ca nu ai citit cu atentie postul meu... Imi cumpar BMW si nu Logan, pentru ca BMW are anumite materiale la interior, pentru ca tapiteria are anumite detalii, pe care Loganul nu le are, de asta nu dau 7 mii pe logan si dau mai mult pe BMW DAR, nu vad diferenta intre 115 Cp si 150 Cp, incat sa merite diferenta de bani. Probabil nu am inteles eu primul tau post, am crezut ca vorbim de BMW, cu motor de 2000 Cmc, nici mai mult nici mai putin...Adica aceleasi taxe, acelasi consum +- 1%, dar doar puteri diferite. altfel intram in discutii de ce sa-mi iau Bmw si nu Kia sau Matiz....
  15. Off Topic: Din pacate, pentru mine cel putin, sunt cativa pe aici care isi obosesc degetele sa tasteze degeaba, probabil din plictiseala. Toti sunt plini de caterinca si de smechereala, dar nu inteleg ca lumea este satula de "smecheri" si flegmatici, pe care-i gasesti la toate colturile, ca este nevoie de oameni seriosi, care sa trateze, chiar si pe un forum, subiectele cu seriozitate. On topic: Da, sunt oameni care prefera un 316 D cu 115 Cp, pe langa multe alte motive, si pentru diferenta aia de bani. 4 mii de euro ii poti investi in altceva, o parte din taxa unui MBA de exemplu(...etc). Cred ca am mai spus si in alt topic, BMW nu inseamna numai forja, jar, talpa, cox, span..sau mai stiu eu ce...inseamna si placerea de a conduce o masina din clasa premium, si aici fac referire la confort, incluzand aici anumite detalii pe care masinile "normale" nu le au. Eu detin un 318 diesel (85 Kw) si am facut cu masina asta mare parte din Europa, si cu bagaje, si fara, si cu 2 sau 3 persoane dupa mine... Exact cum spunea cineva mai sus, am ajuns din punctul A in punctul B, am parcurs distantele mergand si cu 200 km/h, dar si cu consum de 6 litri de motorina...adica am facut ce poate sa faca si o masina cu 150 de Cp. Pentru mine astia 115 Cp la 1470 de kg, cat are masina, sunt suficienti... O sa spuneti ca te ajuta in depasiri diferenta aia de Cp si sunt de acord cu voi, dar eu sunt sigur ca, la un drum de Bucuresti- Constanta, sau Timisoara, sau Iasi sau ce vreti voi...as parcurge acea distanta in acelasi timp cu unul cu mai multi CP, cu tot cu opriri. Sunt inca la o varsta frageda, imi place viteza si fac depasiri periculoase (cand sunt singur in masina), fac 1 ora jumate pana la Constanta, dar la ce bun? castig 15 / 20 de minute? Sincer, pentru ce am platii aia 4 mii de euro in plus? ca sa plecam mai tare de la semafor, decat ala cu Dacia? NU vreau sa par ipocrit, da inteleg ce inseamna sa ai Cp mai multi, dar de la 200 in sus. Adica de la 200 de Cp in sus, ce senzatii iti da masina..te "excita" si la 80 de ani... Am uitat sa spun, ca mentiona cineva mai sus de legislatia anumitor tari in ceea ce priveste taxele si impozitele locale, va dau un exemplu: 3.0 TDI de la Audi au puteri de 220 Cp, 240, 260....in Belgia ce depaseste 212 CP se impoziteaza dublu, si ei, Belgienii au acest motor de 3.0 limitat la 211 Cp (exista si varianta asta pentru ei), tocmai pentru aia care nu vor sa plateasca mult la impozit. Tot o chestie de marketing.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.