Jump to content

NCD

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zalau

Contact Methods

  • Yahoo
    nicoda_paul@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    E46 320d Facelift

NCD's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare, din pacate revin aici cu o alta problema. Turbina nu vrea sa mai intre, am schimbat recent toate furtunele de vacuum, am inversat electrovalvele intre ele, cea de la turbo cu cea de la egr,curatat galeria de admisie si senzorul MAP, deoarece aveam eroarea P0237 Low Boost, am incercat 5 sau 6 electrovalve la un prieten cu dezmembrari auto, insa fara rezultat, ce am observat este ca tija care actioneaza geometria variabila a turbinei nu isi modifica cursa decat foarte putin la pornirea masinii cam 3-4 mm dupa care ramanea fixa acolo. Am trecut circuitul de vacuum pe direct, din acel bidonas direct la turbo, surpriza, turbina a inceput sa se auda si sa faca acel sunet de bufnita (deoarece am evacuare goala) cum pun furtunul de vacuum inapoi la electrovalva, iar tija nu se mai actioneaza Planuiesc ca maine sa iau totusi o electrovalva noua sa vad, poate poate se schimba ceva S-a mai intalnit cineva cu problema asta ?
  2. Salutare, din pacate revin aici cu o alta problema. Turbina nu vrea sa mai intre, am schimbat recent toate furtunele de vacuum, am inversat electrovalvele intre ele, cea de la turbo cu cea de la egr,curatat galeria de admisie si senzorul MAP, deoarece aveam eroarea P0237 Low Boost, am incercat 5 sau 6 electrovalve la un prieten cu dezmembrari auto, insa fara rezultat, ce am observat este ca tija care actioneaza geometria variabila a turbinei nu isi modifica cursa decat foarte putin la pornirea masinii cam 3-4 mm dupa care ramanea fixa acolo. Am trecut circuitul de vacuum pe direct, din acel bidonas direct la turbo, surpriza, turbina a inceput sa se auda si sa faca acel sunet de bufnita (deoarece am evacuare goala) cum pun furtunul de vacuum inapoi la electrovalva, iar tija nu se mai actioneaza Planuiesc ca maine sa iau totusi o electrovalva noua sa vad, poate poate se schimba ceva S-a mai intalnit cineva cu problema asta ?
  3. Problema Rezolvata! Am fost astazi la un electrician, coincidenta sau nu, odata cu reconectarea bateriei, martorul a fost din cauza ca alternatorul nu mai incarca, problema a fost la releul de incarcare al alternatorului.
  4. Ar fi o posibilitate Oricum e ciudat pentru ca masina merge exact ca inainte
  5. Salutare baieti! Am o problema la al meu e46. Ieri am deconectat bateria pentru ca am schimbat volanul, toate bune si frumoase, dua reconectarea bateriei am pornit masina si supriza, martorul de la baterie aprins. Acesta ramanea aprins ieri cam 15-20 de secunde in timpul mersului, azi totusi s-a incapatanat si nu s-a mai stins. Care ar putea fi problema? Mentionez ca pana sa deconectez si reconectez minusul de la baterie nu am mai avut problema asta.
  6. Daa , acum am vazut si eu \ :bashwall: deschisesem mai multe topicuri pe diferite forumuri si nu m-am mai uitat la primul post In fine, sper sa ajute rezolvarea asta si pe altii
  7. Salutare Revin cu rezolvarea problemei Nu știu exact care dintre operațiuni au dus la rezolvarea problemei, ĂŽnsĂŁ am ĂŽnceput asa schimbarea electrovalvelor ĂŽntre ele cea de la egr cu cea de la turbo, curĂŁțat egr, ĂŽnlocuit tot traseul de vacuum și mașina a revenit din nou la viata. Sper sa ajute și pe alte persoane aceasta rezolvare
  8. Salutare! Sunt proaspat posesor al unui e46 320d 150cp +stage 1 cand am luat masina tragea foarte bine eram super multumit de ea , insa la vreo 5 luni de la achizitie ca din senin apare urmatoarea problema fara nici o eroare in bord. Masina trage foarte foarte greu , ca si cum nu ar avea turbo deloc apas acceleratia pana la podea isi ia viteza insa dureaza foarte mult , mentionez ca in sarcina la ture mari scoate putin fum negru pe care il scotea si cand am cumparat masina. Problema se manifesta in toata plaja de turatii Ca operatii pe care le-am efectuat pana acum in speranta ca voi rezolva problema au fost : curatare egr, senzor map si am schimbat valvele pierburg intre ele , inspectie vizuala insa nu foarte in detaliu a furtunaselor de vacuum Pe tester eroarea este p1427 care face referire la clapetele de pe galeria de admisie , care par a fi anulate , furtunasul de vacum este obturat Scriu aici in speranta ca cineva s-a mai lovit de problema asta si ma poate ajuta cu o rezolvare, chiar imi e dor sa simt masina cum o simteam inainte si vreau sa o readuc la viata
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.