Salutare, din pacate revin aici cu o alta problema. Turbina nu vrea sa mai intre, am schimbat recent toate furtunele de vacuum, am inversat electrovalvele intre ele, cea de la turbo cu cea de la egr,curatat galeria de admisie si senzorul MAP, deoarece aveam eroarea P0237 Low Boost, am incercat 5 sau 6 electrovalve la un prieten cu dezmembrari auto, insa fara rezultat, ce am observat este ca tija care actioneaza geometria variabila a turbinei nu isi modifica cursa decat foarte putin la pornirea masinii cam 3-4 mm dupa care ramanea fixa acolo. Am trecut circuitul de vacuum pe direct, din acel bidonas direct la turbo, surpriza, turbina a inceput sa se auda si sa faca acel sunet de bufnita (deoarece am evacuare goala) cum pun furtunul de vacuum inapoi la electrovalva, iar tija nu se mai actioneaza Planuiesc ca maine sa iau totusi o electrovalva noua sa vad, poate poate se schimba ceva S-a mai intalnit cineva cu problema asta ?