Jump to content

_andrei

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E60 530d LCI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

_andrei's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-1

Reputation

  1. Nici pe ISTA nu dă mai multe informații... Doar la ce km s-a înregistrat si alte date ale mașinii din momentul respectiv nu știu de ce alte explicații ai nevoie, te-ai putea documenta si tu daca nu mă crezi pe cuvânt
  2. De pe net: The input/turbine speed sensor is used to measure how many revolutions per minute (RPM) the input shaft of the transmission is turning Nu are legătură cu turbinele motorului, eroarea e in modulul cutiei de viteze
  3. Salut, Aseară când am pornit masina de când am pus contactul mi-a dat transmission error, codul este 400626 / Turbine speed sensor, short circuit to ground or open circuit Cutia părea să meargă în sensul că am dat în față 3m si înapoi în parcare. Dar nu am ieșit la drum. Am sters codurile. Am repornit motorul, nimic. A 2 a zi am pornit masina,am mers un pic cu ea, nimic. Sa fie asta începutul sfârșitului sau ce poate fi? Pe net zice că e mecatronicul dar la altii care aveau problema asta mașina nu ieșea din P. Masina e F01 740i 6hp19. Mersi
  4. Oare la E60 se poate strange rulmentul de pre-load de la caseta de directie? Am un pic de joc in volan care e din caseta cred, am inspectat-o si de curs nu curge. Am inteles ca s-ar putea "Strange" cumva, dar cand caut pe net gasesc doar pentru modelele mai vechi gen E39. La noi se poate asa ceva sau scap doar cu o reconditionare / inlocuire? Daca se poate, aveti idee cum e accesul? Trebuie cheie speciala (gen aceea cu 8 colturi? Nu stiu cum se numeste). Nimic nimic nu gasesc pe net.
  5. La partea din fata de la sezut care se misca electric fata-spate, adica efectiv unde iti vin femuralii cand stai pe scaun, exact ce se discuta in al 2-lea post in topic-ul asta
  6. Eu nu le-am anulat inca dar asa am citit ca poti sa te astepti sa ai un raspuns sau zvac, sau nu stiu cum sa-i zic, mai mic in ture mici, consum mai mare etc. Daca tot montajul s-a facut ok nu are de unde sa fie numai de la dopuri... E un pret mic pe care sa-l platesti in cazul in care pateai sa iti traga o clapeta in motor.
  7. Nici mie nu imi merge suportul la coapse la scaunul soferului, nu m-am apucat sa demontez dar probabil e vorba de acea rotita. Ma intrebam daca stie cineva vreo sursa de unde am putea sa o luam, pe net am gasit ceva in genul asta, nu stiu daca e ok.
  8. La volanul M-paket de la E60 LCI se pot schimba/repara butoanele sau trebuie schimbat tot volanul? Butonul de volume down nu merge (merge in gol cumva daca vrei sa-l apesi, pe ca si cand n-ar fi nimic acolo). Nu folosesc comenzile dar mai mult de design si faptul ca se aude efectiv cum e o piesa acolo in interiorul volanului desprinsa care se misca atunci cand invart volanul ).
  9. Nu stiu ) De aceea am intrebat la ce sa ma astept, cu precadere ca atunci in manual a facut un pic mai uratel. Ma bucur atunci daca era de asteptat O seara frumoasa in continuare iti doresc.
  10. Tocmai ce mi-am cumparat acum 2 zile BMW (si primul pe care l-am condus vreodata) si am o nelamurire scurta legata de comportamentul cutiei de viteze automate la un E60 LCI 530d (280k km verificati), am zis sa nu mai deschid un topic seaparat. Downshift-urile sunt foarte foarte line si rapide, chiar si la WOT, in schimb up-shift-ul nu mereu. Nu bruscheaza, dar daca as avea ochii inchisi sa zic asa mi-as da seama ca a schimbat viteza in 50% din cazuri (desi o face relativ subtil si inseziabil poate daca nu iti sta capul acolo, dar repet, daca incerci sa te concetrezi pe chestia asta, iti dai seama cand a schimbat in sus). Odata testam modul manual, eram in a 3-a la 3500-4000 rpm, acceleram foarte incet si fara sa iau piciorul de pe acceleratie am facut upshift (manual) si acolo pot sa zic ca a fost, sa zic o schimbare ne-lina dar nu as caracteriza-o ca o bruscare neaparat. De patinat nu am simtit sa patineze sau sa aiba vreo emotie/ezitare/sa nu stie ce treapta sa aleaga etc Poate ca incerc sa-i caut nod in papura dar in acelasi timp nici n-am mai condus vreodata o masina automata (BMW sau orice altceva) si voiam sa stiu daca totul e as it should ) . Fostul proprietar se jura ca acum 5k km a facut schimb de ulei in cutie si motor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.