Jump to content

m@rian

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw f10 525xd n47 218 cp

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

m@rian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Are 250k de km. Filtrul e anulat si fizic si din soft. Adica taiat carcasa, spart continutul, sudat la loc. Acum trebuie sa gasesc unul bun, curatat si pus pe masina.
  2. Asta e idee ca nu vreau sa afum pe nimeni si vreau sa imi mearga masina. O sa montez filtrul la loc dar mai intai trebuie sa gasesc problema. Parerea mea ca nu are rost sa pun filtrul acum in stadiul asta si sa se infunde intr-o mie de km
  3. Am anulat filtrul nu pentru ca am vrut ci pentru ca asa am fost sfatuit. Mi s-a spus ca daca il anulez o sa mearga masina dar se pare ca nu e asa. Intentionez sa montez unul functional dupa ce ii dau de cap. Nu suport sa vad tobele negre. Anularea filtrului a fost facuta si fizic si din soft.
  4. Salutare. Dupa ce am anulat filtrul de particule, am rectificat turbinele, schimbat electrovalva de la turbo...Nu s-a remediat nimic la masina. Am urmatoarele erori, erori care erau si inainte de rectificarea turbinelor: -25D400 - Exhaust backpressure sensor before turbocharger, area: upper physical lilit exceeded; -244B00 - charge-air pressure control, low-presure stage, control deviation: charge air pressure too high / negative control deviation; -244D00 - Charging pressure control, high pressure stage, control deviation: charging pressure too high / negative control deviation Ma puteti ajuta cu un sfat sau cu o recomandare unde as putea sa merg cu ea? Efectiv nu mai stiu ce sa ii mai fac
  5. Salutare. Am schimbat electrovalva de la EGR si am constatat ca furtunul de vacum care intra in ea era oarecum spart. Acum s-a schimbat felul in care merge masina. Trage mult mai cursiv si nu mai pierde putere. Mai am doar erori de filtru de particule dar vrea sa ies diseara cu masina pentru regenerare si vedep pe urma daca se schimba ceva. Voi ce furtune de vacum folositi? Sa iau originale sa le schimb pe toate sau pot lua si altele?
  6. O sa verific azi cand schimb si electrovalva de la egr. Multumesc
  7. Astazi o sa schimb si electovalva respectiva. Revin cu pareri. Multumesc
  8. Am facut diagnoza cu un tester multimarca. Nu am avut ISTA la dispozitie. EGR-ul banuiesc ca l-au recalibrat din soft si l-au codat. Greseala mea a fost ca nu am stat langa masina sa vad ce au facut. Am lasat-o acolo si am luat-o cand a fost gata
  9. Salutare. Detin un f10 525xD, motor n47, 218 cp si am o problema la care nu reusesc sa ii dau de cap. De ceva timp masina nu mai trage cum trebuie,cam pe la 120 km/h se plafoneaza si urca greu viteza. Daca merg pe modul sport problema e si mai grava ca am impresia ca nu trage deloc nici in turatii joase sau la viteza mica, isi face regenerari dese dintre care si nereusite pentru ca imi creste nivelul la ulei. Am tot facut diagnoze si printre cele mai dese erori sunt: -245700 - Soot content of diesel particulate filter; too higt -244A00 - Boost control, low-pressure step, regulation deviation: Boost for low / positive regulation deviation -290A00 - Air System, Air to EGR Mass flowm plausibility: Measured air mass compared with calculated permanent air mass too high and high charging pressure deviation. Egr-ul este schimbat. S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.