Jump to content

janea

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

janea's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Buna tuturor!Am vazut in cateva cipuri cum fac unii burnout.sunt curioscum se face unul?
  2. janea

    kit m5

    Ma intereseaza si pe mine lucrul acesta.Chiar as vrea sa aflu si eu. :blink:
  3. Asa domnule!Ma bucur ca cineva ma intelege.Sunt perfect de acord cu tine.Te poti lipsi de cativa zeci km/h si sa faci o economie considerabila fara ca aceasta sa-ti afecteze placerea de a conduce.Bravo!
  4. Oameni buni.In primul rand m-am saturat sa va tot spun(mai bine cititi primele 3 replici ale mele in acest topic,in legatura cu BMW si Condusul econom).In al doilea eu nu sunt din Bucuresti,si nici nu vreau sa fiu.Si intr-un final condusul econom e ca un exercitiu,il faci mai bine cu cat mai mult il practici.Da,uneori in oras si eu o tin in treapta a 2 pana la 5000 rpm ca sa nu prind rosu sau sa "miros" fumul unui camion.Si daca cineva vrea sa-mi zica ca nu crede in condusul econom,il indemn sa mai citeasca o data acest mesaj,si daca fara rezultat inca o data,si inca o data pana va intelege ca:CONDUSUL ECONOM E IN FUNCTIE DE FIECARE SOFER,PERFORMANTELE OBTINUTE SUNT DIRECT PROPORTIONALE CU TINUTA SA DE DRUM!!!!
  5. Nu sunt de acord cu tine.Daca ar fi sa aduni suma pe care o economisesti la oprirea motorului pe 3 min obtii o suma egala cu un demaror nou(asta pe o perioada de 2 ani,in medie)
  6. Multumesc mult. Articolul e chiar interesant.Janea
  7. Buna tuturor! Dupa acum vad topicul nostru e pe drum bun.Va multumesc pentru mesajele postate. Chestia ca condusul econom nu e pentru BMW am spus-o chiar in primul mesaj al topicului asa ca nu redeschid iarasi subiectul acesta.Referitor la pornire/oprire:e bine sa opresti mai ales cand prinzi un semafor de 80 de sec.Nu am intalnit sincer un Boomer din '95 pana in prezent cu probleme la demaror.Cred ca opririle trebuiesc facute numai atunci cand stationare are sa fie pe timp lung.
  8. Pana aici a fost abordat topicul nostru din perspectiva tehnicii conducerii si a cutiilor de viteze;dar acum rog sa mi sa spuna ce ulei sa folosesc(deoerece si el la fel poate creste/scade consumul de combustibil).Totul in materie de ulei/lubrifianti,filtre.Va multumesc.
  9. Multumesc mult.De unde ai aceste date?
  10. Da sunt de acord.De aceea am ales un 520i.Vezi ca e un topic "Condusul econom". Alegerea mea era la fel influentata si din perspectiva consumului.yeah Petrol :blink:
  11. Buuuuuuun! Gata cu cearta!ca ne abatem de la topic.Cuplu ne priveste pe noi.Ca sa mergi econom trebuie sa schimbi la cuplu maxim(de aceea sunt motoarele pe diesel cele mai economice).Pe mine ma intereseaza la 520i din '99 la ce turatii se atinge cuplu maxim?
  12. Cutia automata "consuma" mai mult,asta e un lucru stiut.Eu sunt adeptul cutiilor manuale.Pentru ca sunt pentru condusul sportiv,si,in cazul topic-ului si pentru un condus econom.Apropo de cutiile automate(steptronic,etc),am vazut odata la televizor un 330i cu una din ele,dar mult mai avansata,era super.Pun pariu ca si pretul era pe masura,na mai tin minte.Dar ce pot sa fac eu.Ma multumesc cu 520-le meu si dau "forsaj". :blink:
  13. La care limbutza te referi? :blink:
  14. Eu stiu de asta.Nici nu m-am gandit vreo data ca BMW face motoare economice(cu unele exceptii).BMW este o masina agresiva,sportiva - evident - ca si consumul va fi mare.Nu am ales diesel pentru ca nu sunt un adept al motoarelor pe diesel.Iubesc sa turez din cand in cand motorul. Am deschis acest topic pentru a afla cum as putea face putina economie atunci cand nu ma grabesc nicaieri.De aceea am rugat pe oricine stie tehnici cu care as putea face condusul mai "econom" sa mi le spuna. Yo!
  15. Intr-adevar ar trebui ca cineva care cunoaste sa dea verdictul.Janea
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.