Salut! Sa stii ca fix la asta m-am gandit si eu, ca lucreaza "1000 ingineri"(un numar poate mare, poate mic, dar cat sa dovedeasca o idee), cei mai buni din lume, la o masina, fie ea Mercedes sau BMW, si apoi vine un "smecher" de inginer roman care poate are sau nu are o facultate de mecanica auto(care nu il invata prea multe) si zice ca stie el mai bine ce sa-i faca masinii si cat poate masina aia decat cei mai buni ingineri din lume. Insa inainte de asta am avut o masina depasita de cerintele actuale, un Mercedes Benz C220 CDI(W204 prefacelift) cu un set de injectoare proaste de Renault si un motor dus aproape la limita(170CP si 400Nm) care in urma unui soft cu doar 100 euro mai ieftin oferea +20CP si +60Nm si pana si cei care o softau ziceau ca masina asta e dusa cam la limita. De aici si intentia mea de a o softa pe aceasta, cand am vazut +52Cp si +90Nm pentru relativ aceiasi bani mi s-a parut ca intr-adevar obtin ceva de banii aia. M-am uitat pe forumuri din strainatate (putin, ce-i drept) si toti americanii erau pusi pe softat masini si recomandau chiar si DPF & EGR off ca distrug motorul, insa am vrut sa cer pareri (atat aici, cat si acolo). Oricum o sa o testez si eu si o sa merg cu ea o gramada. La masina precedenta mi se parea ca ruleaza ok, poate voiam mai mult de la ea pe niste depasiri, dar cuplul in oras era peste media masinilor pe care le gasesti de regula in oras si mi-era suficient. Asta este si mai noua si cu putin mai puternica, nu cred ca o sa simt neaparat nevoia de soft, insa m-am gandit ca pentru 100 euro in + chiar obtin niste performanta sesizabila si de ce sa n-o fac daca este sigur. Daca se poate, mai astept totusi pareri / researchuri facute si de altii! Multumesc frumos pentru parere.