Jump to content

67BGD

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Days Won

    7

67BGD last won the day on March 25 2022

67BGD had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    F30 340xi MPPSK

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

67BGD's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

96

Reputation

  1. Update. 75800 km - inca o revizie (filtre + ulei). Totul in regula. De asemenea, am mai facut un detailing interior + tratament de piele.
  2. Update: Am ajuns la 74500 km. Urmeaza urmatoarea revizie. Am fost in concediu prin Europa cu masina, am facut in total 5500 km, cu un consum mediu de 8.8l / 100km. Masina s-a comportat impecabil, am crezut ca o sa fie nasol cu suspensia AC Schnitzer (prea rigida) la un drum asa de lung, insa chiar nu a fost cazul. Majoritatea kilometrilor facuti pe autostrada, dar si cateva orase + multe drumuri abrupte in Dolomiti. Evacuarea e un deliciu in tuneluri :frantics:
  3. Update: Am ajuns la 65000 km si am facut o noua revizie (filtre + ulei) + schimb placute frana fata (am pus Brembo). Am trecut si inapoi la rotile de vara.
  4. Suna foarte, foarte bine evacuarea, felicitari pentru alegere! Cum este diferenta intre confort si sport (valva inchisa/deschisa)? La MPPSK, diferenta cu valva deschisa este ca se ocoleste complet finala (dupa cum se vede in poza de mai jos), si este o diferenta semnificativa de volum. Aceasta diferenta nu este sesizabila in video-uri, insa in realitate este enorma.
  5. Din ce am vazut pe forumurile G30 bimmerpost, ASD-ul (Active Sound Design) vine activat din fabrica doar pe M5, M550i si M550d. Este posibil ca la tine sa fie dezactivat, insa hardware-ul sa fie instalat. (referinte: https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1395217, https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1662083) Am mai frunzarit topicul de cateva ori, configuratia masinii este superba. Sunt surprins de faptul ca ai prins un discount de 29% la o valoare de lista de aproape 100.000 EUR, in conditiile in care este si modelul cel mai nou disponibil. Comparatiile pe care le-ai facut cu alte masini (oricare ar fi acestea, Mazda, Audi, Mercedes etc.) mi se par indreptatite, mai ales de la cineva care conduce zilnic un G30 facelift. Doar asa iti poti da seama cu adevarat de plusuri/minusuri, din poze de pe net si dintr-un test drive e un pic mai greu. De asemenea, fiecare din noi are alte lucruri pe care le apreciaza sau care il deranjeaza la o masina (motor/confort/spatiu/manevrabilitate etc.), si asta influenteaza clar perceptiile fiecaruia.
  6. Nu am platit nimic pentru remote services, dar presupun ca a platit fostul proprietar (nu sunt sigur). Daca nu l-as fi avut, nu as fi platit pentru el, insa e fain ca poti sa te uiti cand ai service intervals, cata benzina ai in rezervor sau daca ti-ai lasat vreo usa/vreun geam deschise. Da, masina este 4x4. Nu stiu exact de unde a aparut acest "mit" ca trebuie ca anvelopele sa aiba aceleasi dimensiuni. Pentru mine este a treia masina cu xDrive pe care o detin (e90, f30 non-facelift, f30 facelift), si la toate 3 am avut jante + cauciucuri in 2 latimi: 225 fata, 255 spate. Nuu am avut niciodata probleme de nici un fel, nici cu cutia de transfer, nici cu diferentialele. Insa ce am avut grija a fost ca intotdeauna sa mentin toate 4 cauciucurile cu aceeasi uzura.
  7. Update: Am ajuns la 61500km, am schimbat placutele frana spate. Masina merge perfect, consumul mediu a scazut catre 11L/100km. Motorul se incalzeste foarte repede, chiar daca sunt -10 grade afara. B58-ul mi se pare extrem de reusit, sunt foarte multumit de alegere. Cateva poze de la o sedinta foto din toamna cu un prieten:
  8. MPPSK in forma asta este facut pentru motorul B58, pe seria 3 (F30 sedan, F31 break) sau seria 4 (F32 coupe, F33 cabrio, F36 gran coupe). Nu stiu daca se poate monta si pe B48 fix asa, dar poate exista o varianta originala alternativa pentru motorul tau.
  9. Clar nu e la fel din punct de vedere al traficului. In Bucuresti cel mai probabil viteza medie daca mergi ziua in oras este < 20km/h, si consumul ar creste, insa nu stiu sa zic exact, nu am prea mers bara la bara in mod constant. Power Kit-ul a venit la pachet cu evacuarea cap-coada (MPPSK - M performance power and sound kit), poti vedea aici o referinta de pret: https://www.bavauto.ro/11122444531 Insa si sunetul e pe masura. Nu stiu ce sa zic in legatura cu garantia (cand a fost montat pe masina de fostul proprietar oricum nu mai avea garantia), in mod normal nu ar trebui sa afecteze daca o faci la reprezentanta.
  10. Nu stiu daca te ajuta informatia, acesta este consumul mediu pe ultimii 2700 km cu o viteza medie de 40km/h, interval de timp cam o luna si jumatate, deci cu temperaturi scazute afara. Masina este 340i xdrive cu m performance power kit (3.0 benzina 360 cai), greutate in talon ~1700kg: Nu merg niciodata pe eco-pro, cam 70% confort, si 30% sport. Locuiesc in afara Brasovului, insa merg destul de mult si in oras. Benzina doar de 100 de la MOL/OMV.
  11. Pretul il poti estima daca pui aceleasi optiuni pe care le gasesti cu VIN decoder in configuratorul bmw (pentru modelele din prezent). Bineinteles ca nu va fi 100% la fel, dar iti poti face o idee aproximativa.
  12. Salutare, Ulei cutie de transfer: https://www.bavauto.ro/83222409710 Ulei diferentiale: https://www.bavauto.ro/83222365987 Eu am avut nevoie de 2L ulei pentru diferentiale (1L pentru fiecare) si 1L ulei pentru cutia de transfer (la un 335xd). A mai ramas cate ceva in sticle. Ca si interval, eu l-am facut cand am cumparat masina, aceasta avand 120k km, ca sa stau linistit.
  13. Excelenta configuratia! Sa o conduci cu placere! Stopurile de 4GC LCI sunt absolut superbe! Aproximativ 5000 lei.
  14. Pai altfel nu prea sunt motive sa ajunga la export. E scump transportul + costul reparatiei. Nu zic ca masina din anuntul pe care l-ai pus tu (335i-ul) este la fel, spun doar ca, din punctul meu de vedere, trebuie verificata bine.
  15. Bara a fost schimbata cu una fara spalatoare de faruri si fara proiectoare. Sunt curios cum a reusit sa treaca RAR-ul fara spalatoare la faruri cu xenon. Si daca nu ma insel, semnalizarea de pe spate este rosie, nu portocalie. Seria de caroserie te va ajuta doar daca a fost vanduta la licitatie, si ai sansa sa vezi acolo poze cu masina inainte de a fi exportata in Europa. Si este 335i, cu motorul N55, nu 340i, cu B58. In plus, daca o cumperi, cand vei vinde masina, va fi tot cu provenienta America de Nord. De asemenea, atunci cand anuntul incepe cu "extra full", desi lipsesc ceva optiuni (ACC, camera marsarier, camere 360, lane assist, asistenta la unghiul mort etc.), tind sa nu am incredere. Iti dau un exemplu de masina de SUA (340xi) pe care am fost sa o vad. Si care nu era tocmai ieftina. Frumoasa nu? Pachet M performance (stopuri, praguri, lip, difuzor), jante Japan Racing, faruri LED, interior piele, etc. Cei de la BMW nu aveau informatii pe baza seriei de sasiu. Dar am gasit-o pe un site de licitatii. Cum arata cand a plecat din SUA: "Doar un pic lovita in fata", nu?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.