Jump to content

Alin B

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 520i E39

Alin B's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Cum spune si titlul vand un E39 520i benzina din 2002, 134.xxx km, sunt al 3 lea proprietar. Masina am achizitionat-o in luna Iunie 2020 la 129.xxx km. Au fost schimbate urmatoarele: -ulei si filtru ulei la 129.xxx km; -Filtru aer Mann; -filtre AC PurFlux; -filtru benzina Mann; -bujii NGK; -cauciucuri noi de iarna Nexen; -service AC (30. Ian.2020 ) Minusuri: are 3 puncte de rugina dar nu este nimic grav; la rece, motorul are o trepidatie care dispare dupa cateva minute; tripla dreapta-spate are probleme la contact motiv pentru care intensitatea a pozitie este scazuta dar am o tripla noua care urmeaza sa fie schimbata. In general, masina se prezinta bine, functioneaza perfect, o folosesc rar,. Am 2 chei cu telecomanda, cheia valet si o heie de plastic. Motivul vanzarii: vreau un motor mai mare si mai nou. Masina are raport CarVertical. Pret 5500euro. Masina este inca in Suedia si urmeaza sa ajunga in Romania ( nu am o data exacta, totul depinde de restrictiile impuse in ceea ce priveste virusul). Pentru mai multe detalii, va stau la dispozitie doar pe Whatsapp la numarul 0040769332166. Poze gasiti aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190268-e39-520i/page__p__2522596#entry2522596
  2. Alin B

    E39 520i

    Stiu, arata ciudat schimbatorul. Probabil il voi schimba. Momentan masina a primit filtre noi; service-ul la clima a fost facut, merge perfect; a sosit tripla noua dar cea de pe masina se pare ca a inceput sa functioneze. Urmeaza sa schimb bujiile, geamuri fumurii, un set de jante pe 18" si un polish. Nu stiu daca schimb sau nu bara fata-spate cu bari de M. Nu vreau sa investesc prea mult in masina asta deoarece am in plan un 3-ar pentru curse.
  3. Salutare tututor. Fiind prima mea postare pe acest forum, doresc sa incep prin a-mi prezenta si eu masina. Am petrecut foarte mult timp prin piata auto dorind sa achizitioneaz un E46 sau un E39, minim din 2002, motorizare 2.2 cmc sau 2.5 cmc, benzina. Acum 3 saptamani am dat peste un E39 520i din 2002 si un E46 320i din 2003, amandoua fiind la acelasi dealer auto. Dupa cateva ore petrecute cu aceste masini, am decis sa cumpar E39. Este vorba despre un 520i, 2.2 cmc benzina, an 2002, 129.700 km reali, 2 proprietari (a fost achizitionata de o firma de la mine din oras, al doi-lea proprietar fiind o femeie de 77 ani). Ultimul service a fost facut in 2017, la 125.000 km. Probleme: clima nu functioneaza; 3 puncte de rugina si cateva zgarieturi; la rece, motorul are o trepidatie care dispare dupa cativa km; pozitia la tripla dreapta-spate are momente cand nu merge si, cand functioneaza, intesitatea este cam slabuta + 3 becuri arse; usa dreapta spate are momente cand nu se inchide din telecomanda fiind nevoie sa redeschid si sa inchid usa. In momentul de fata, am schimbat ulei + filtru ulei, am facut service-ul la clima. Mecanicul a legat masina la computer si au aparut 2 erori: una legata de o fisa de la bujie si o eroare la debitmetru. La recomandarea mecanicului, am comandat filtru aer, filtru polen, filtru benzina, tripla spate si bujii, urmand sa comand si fisa de la bujie. Per total sunt foarte multumit de achizite, urmeaza sa rezolv toate problemele, nu voi face modificari majore, probabil bara fata-spate de M, jante de M, interior din piele si un DVD player cu GPS.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.