Jump to content

RadeanuMarius

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

RadeanuMarius's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ti-a spus verbal, si chiar ti le-a aratat? Nu de alta dar am mers personal, de curiozitate la centre mari de pe "bulevard" de oras mare, cu pretentii si s-au uitat lung si cam urat la mine cand i-am intrebat daca pun cale pe motor daca vreau sa fac distributia masinii mele. Daca aia nu au avut bani Sa Investeasca in cale (care la modelul tau nu costa decat cam 2.5-3 mil.), daramite un mecanic mai modest..!? In fine.. Raspunsul tau/lui nu face solutia mai usoara. Un ZGOMOT in functionarea motorului cand tu nu ai facut decat sa schimbi distributia (corect) nu m-a dus decat cu gandul la faptul ca motorul are TIMINGUL incorect, la limita loviri a anumitor componente care chiar se ating... dupa cum chiar tu zici, mai ales cand totul ar trebui sa fie "mai adunat" pentru ca s-au pus piese NOI, prin componentele ditributiei! Asta e logica mea. Poate uleiul FACE asa ceva? Ma indoiesc. Da,am vazut calele pentru montarea distributiei pe masina , am apucat sa vad doar o parte de montaj , fiind obligat sa parasesc atelierul pentru ca intram in tura de noapte la munca . A doua zi cand am ajuns acasa , am mers direct la atelierul de care vorbesc si surpriza : Am gasit o masina mai praf decat era inainte cu tot cu zdranganitul lantului si a fuliei.
  2. Am spus motivul care la invocat mecanicul .Sti cumva de unde ar provenii problema ?
  3. Salut posesori de BMW. De curand am achizitionat un BMW E46 cu motor M47. Dupa numai o luna incepe sa zdrangane lantul distributiei. Oke , m-am pregatit de balamuc ( achzitionez kit distributie "febi" , ulei 'liqui molly" , fulie , intinzatoare curea transmisie+amortizor inna , culbutori , acele degete de la culbutori , toate garniturile). Ajung la mecanic si surpriza , masina nu se tura mai mult de 2500-3000 rpm doar daca o luai usor usor , dadea cu fum alb la greu , si se auzea in motor , probabil tachetii sau ceva de genu ca un rancanit. Motivul mecanicului a fost ca este uleiul foarte subtire si nu se incarca cum trebuie culbutorii fiind noi ( uleiul este liqui molly 5W-40)si ca ceilalti vechi au fost invatati pe acel ulei. Cineva cunoscator sa imi poate da o parere despre problema ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.