Jump to content

lookingforanswers

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

lookingforanswers's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Revin cu inca un update: -a fost schimbat uleiul (BMW LL-04 5w30) si filtrul de ulei; a doua zi am completat astfel incat pe joja sa fie nivelul maxim; in total au intrat cam 5.5 litrii; -am mers 1700 de km (50% in oras, mers normal) iar acum pe joja nivelul de ulei este cam pe la 60-65% (la 8 min dupa ce a fost oprit motorul); electronic indica cam 75%; -inca nu scoate fum, deloc; Nu stiu care este diferenta de nivel de la minim la maxim pe joja, dar daca presupun ca este de un litru....imi iese un consum de approximativ 200-230 ml la 1000 km. Poate ma corecteaza cineva cu nivelul intre min. si max. de pe joja. Se poate numi normal acest consum de ulei? Pot sa o las asa? Ar trebui investigat mai departe? Ce pot sa mai verific?
  2. Revin cu un update: compresia e buna. Mecanicul mi-a spus ca este posibil ca epuratorul de gaze sa fie infundat sau ca turbina ar putea sa trimita niste ulei in admisie. Inca nu socate fum (nici la pornire, nici in mers) si pare ca accelereaza cum trebuie (pentru 136 de cai) asa ca urmatorul pas este sa ii pun BMW 5w30 LL-04 si o sa tin sub observatie nivelul de ulei pe joja. Credeti ca merita sa dau jos turbina pentru verificari? sau sa inlocuiesc epuratul de gaze preventiv?
  3. Nu avea LL-04 mentionat pe ambalaj. De asemenea, nu cred ca acelas motor nu ar consuma ulei deloc cu 0w30 LL-04 bmw, dar ar consuma intre 450-500 ml per mia de km cu un mobil 1 0w30 non LL-04. Daca testul de compresie va fi bun, o sa schimb uleiul cu bmw LL-04, dar nu ma astept sa fie mari diferente. Un consum asa mare de ulei este aproape sigur datorat unui defect de motor.
  4. Buna ziua, Detin un F30 318d 04/2015 (N47 cu 100 kw) cu 110.000 km la bord adus din belgia. Avand in vedere ca a fost achizitionat de pe un site de licitatii, si dupa doua rapoarte de VIN cumparate....sunt 95% sigur ca acela este kilometrajul real al acestei masini. In tara i-am facut schimbul de ulei, am pus 5 litrii (desi 5.2 este capacitatea optima) de 0W30, marca mobil. Peste aproximativ 2.000 km am primit notificarea de oil at minimum level, top up with 1 liter of oil. Joja a confirmat faptul ca uleiul este la minim. Sub capota totul este uscat si nu am observat sa fi scos fum pana acum. Singurul lucru dubios este ca in jurul capacului de alimentare cu ulei, s-a format o zona umeda, semn ca scapa vapori de ulei pe acolo. Suspectez urmatoarele: -uleiul meu lipsa a fost ars iar dpful a inghitit funinginea. -sub capacul de alimentare cu ulei se creeaza suprapresiune care forteaza garnitura lui. -suprapresiunea rezulta din faptul ca unul sau mai multe din pistoane nu etanseaza corect. Ce altceva se poate investiga/face in afara de testul de compresie pentru a descoperi defectul? Daca se dovedeste ca unul sau mai multe pistone trebuiesc schimbate/refacute, va mai fi bun de ceva motorul acela? va mai apuca inca 100.000 km? sau va fi compromis? Cat este de probabil ca dpful sa fie atat de afectat inca sa necesite inlocuire? Sunt deschis parerilor/sfaturilor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.