Jump to content

LucasRAI

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90

LucasRAI's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Se poate inchide topicul, problema era de la bateria slaba. Înlocuit baterie, rezolvat problema.
  2. Salutare, salutare! Vin si eu cu o problema la bestia mea de e90 nfl legat de încălzirea in scaune. Scaunele sunt din material textil si de ceva timp am sesizat ca atunci când mașina e rece, scaunele încep sa se încălzească dupa aproximativ 10-15 min de mers. Butoanele nu clipesc, rămân aprinse constant(deci siguranțele sunt bune) doar ca încălzirea începe dupa 10-15 min de mers, apoi nu mai sunt probleme(le pot porni si opri de n ori si e totul ok). Problema se manifesta la ambele scaune, iar când încep sa se încălzească, se încălzesc in același timp si compet(șezut + spătar, de aici excluzând probleme de rezistența). Poate fi si de la bateria slaba? Iar când se incarca bine de tot, atunci declanșează încălzirea?
  3. Revin. Nu a fost vinovat nici releul principal, ci senzorul vibrochen. Lucru constatat dupĂŁ 500 km parcurși fĂŁrĂŁ oprire.( la aproximativ 10-12 km, motorul se oprea). Se pare ca un senzor micuț, dar ‘bine’ poziționat, mi-a dat destul de multe bĂŁtĂŁi de cap. Topic closed
  4. Revin. Nu clapeta a fost problema. Am mai schimbat ulterior senzor ax came si se pare ca nici el nu era cel vinovat, ĂŽnsĂŁ dupĂŁ am schimbat si releul principal(multifuncțional - cel albastru de la motor), mașina nu a mai prezentat simptome. Case solved!
  5. AsearĂŁ i-am mai fĂŁcut un test si a apĂŁrut eroare pe clapeta acceleratie. Am șters eroarea si acum aștept sa se mai opreascĂŁ de câteva ori, iar dacĂŁ apare din nou eroare pe clapeta, ĂŽncerc sa o schimb sa vad cum se comporta. Legat de cablul de alimentare, doar motorul se oprește brusc, ĂŽnsĂŁ nu si restul. Contactul rĂŁmâne pornit fĂŁrĂŁ sa se ĂŽntrerupĂŁ, la fel si restul ce sunt pornite.
  6. Azi am mers pana in Constanța si cu câțiva km ĂŽnainte de autostrada, s-a oprit motorul in mers. DupĂŁ care, pana la Constanța a mers totul ok, iar la ĂŽntoarcere cĂŁtre București, pe autostrada, la 150 pilot automat, s-a oprit din nou. Totodata am sesizat ca la treptele 1,2 si 3 la turații sub 2k, merge cam intrerupt motorul.
  7. Prin bluetooth doar cu carkit ma pot conecta. O sa ĂŽncerc si cu aplicația pe care ai menționat-o tu, iar filtrele au fost schimbare in urma cu 7k km, ĂŽnsĂŁ si ĂŽnainte sa le schimb se comporta la fel. Nu știu ce tester s-a folosit, ĂŽnsĂŁ ma informez si revin cu toate detaliile luni si dupĂŁ schimbarea senzorului
  8. Nu are un tipar anume. Azi am vrut sa depĂŁșesc, am accelerat mai puternic si dupĂŁ am vĂŁzut ca nu ma ĂŽncadram si am decelerat brusc, dupa care s-a oprit. ĂnsĂŁ repet, nu are un tipar anume, am vĂŁzut ca la caldura se ĂŽntâmpla. DupĂŁ ce schimb senzorul vibrochen revin cu update.
  9. https://files.fm/f/vm6a3dswf Asta este oscilația despre care vorbeam anterior si am constatat ca se oprește doar motorul, restul rĂŁmânând funcționale(clima, navi, lumini, inclusiv contactul rĂŁmâne pus).
  10. O sa schimb luni senzorul si vad ce se ĂŽmbunĂŁtĂŁțește.
  11. Salut! De aproximativ 2 ani si jumĂŁtate dețin un e90 320d 163 cp care pana acum câteva luni nu mi-a fĂŁcut probleme. Ideea este ca a ĂŽnceput sa se opreascĂŁ in mers si la relanti, iar din ce am observat, doar la caldura se manifesta. Mașina pornește imediat fĂŁrĂŁ probleme si nu exista vreun martor aprins in bord. In urma unei verificĂŁri pe tester a apĂŁrut eroare la senzor vibrochen(singura eroare). Mecanicul respectiv mi-a spus ca se oxidase ceva la mufa senzorului si ca a curatat-o, ĂŽnsĂŁ problema persista. De asemenea, atât turometrul cat si kilometrajul prezintĂŁ o ușoare oscilație, dar care este doar vizibila(nu se simte nimic diferit la motor, doar prezintĂŁ o oscilație care este doar vizibila de 50rpm, iar acul de la kilometraj de 2-3 km).
  12. Da, am ĂŽntrebat 2 mecanici. Unul mi-a spus ca e rulmentul de presiune și ca se poate schimba doar el, iar masina mai merge asa - celĂŁlalt mi-a spus de volanta si ca e normal sa se auda asa ca e uzata, dar va trebui schimbata in 10-12.000km. Nu stiu pe cine sa cred, iar volanta si kit-ul de ambreiaj costa ceva As fi vrut sa schimb doar rulmentul ala...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.