Salut, Aveti vreo recomandare cu privire la un downgrade(daca e posibil) pentru un F10 LCI, B47?? Mentionez faptul ca, m-a mancat undeva, ca atunci cand am mers la reprezentanta sa schimb cooler-ul EGR sa fac update la iLevel 2020 si navigatie. Dupa update nu mai e aceeasi masina: consuma mai mult, regenerari mai dese, putere limitata (pare a fi un fel de Dieselgate soft ca la VAG)....iar la consola, din cand in cand, dupa pornire nu imi mai afiseaza literele la "l/km" si "km". Dupa vreo cateva secunde/minute isi revine. Am vb la reprezentanta si mi-au comunicat faptul ca nu se mai poate face downgrade si ca atata timp cat nu am erori ei nu sunt raspunzatori (raspuns clasic de reprezentanta). Cel mai mult ma deranjeaza faptul ca e limitata si ca isi face regenerari dese (cam la 100-150km mers in oras. In intervalul asta trece de 25g soot mass si incepe regenerarea pasiva). Am schimbat senzorul de presiune diferentiala crezand ca e defect (avea offset value "-6", iar la cald cand puneam contactul imi afisa valoare cu minus "-2mbari"), dar nu a schimbat cu nimic mersul sau intervalul de regenerari. Ce am observat: dupa regenerare soot mass ajunge pe la 6-7g si in cativa km (max. 10) se dubleaza, ceea ce nu cred ca e normal. Presiune dif dupa regenerare : undeva la 4-5mbar, ceea ce inseamna ca dpf-ul e curat. Turbina ok, injectoare in parametrii, uleiul la nivel, curatat egr+galerie admisie. Multumesc.