Jump to content

frodo92

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X3 E83 177 hp

frodo92's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Chiar daca a fost schimbata pompa de ulei cu tot kitul din poza, ma gandesc ca ar fi indicat sa o schimb totusi din nou atunci cand fac distributia? Sau riscul sa se strice atat de repede e minim, mai ales ca a fost pus un model revizuit? Daca da, va trebui sa caut kitul de distributie ce contine doar cele 2 lanturi, intrucat kitul pompei de ulei contine al treilea lant, pinionul si tot ce se vede in poza.
  2. Salutari! Detin un BMW X3 E83 cod motor n47d20a, fabricatie 11/2017. Am fost si am cerut istoricul de la bmw pe baza cheii, masina are 192k km reali iar in 2013 cand avea 113.000 km a avut schimbata pompa de ulei. Codul original al pompei de ulei era 11417798014(montata in perioada 03/01/2007 — 02/07/2008) si a fost inlocuita cu una revizuita ce are codul 11417810451. Eu am vrut sa ii schimb distributia preventiv, stiind ca acest model a avut probleme cu ruperea lantului. Distributia nu apare ca fiind schimbata in istoricul de la BMW, nu stiu daca o fi fost schimbata in alt service sau nu a fost schimbata deloc. Care e treaba cu aceasta pompa de ulei, cumva distributia se rupea din cauza ei sau a lantului ce o antreneaza si cumva a fost recall si de aceea a fost schimbata? Mai este cazul sa schimb distributia, sau acesta era lantul care facea probleme? Am atasat si o poza cu kit-ul ce a fost schimbat. Va multumesc frumos!
  3. Mersi. In concluzie cred ca ar trebui sa anulez programarea si sa mai analizez problema. Nu vreau sa imi bat joc de masina, insa am citit pe forumuri diverse povesti cum ca in ambalajul de ZF ar fi tot ulei Ravenol. Probabil sunt baliverne. Eu le-am propus sa puna uleiul ZF insa au zis ca nu lucreaza cu acest ulei si m-am gandit ca motivul ar fi faptul ca ei cumpara cantitati mari (gen la butoi) si au pret bun. Pompa flush o au de la Ravenol si fac cateva schimburi zilnic, insa la toate pun aceeasi marca de ulei.
  4. Salutari, Am un X3 E83 din 2007 care are un zgomot (pe fata - cred eu ca in stanga dar uneori parca se transmite si spre centrul masinii) pe care nu il pot detecta. Am schimbat pana acum urmatoarele piese (pe fata), acum o luna - fara a se remedia problema: - Brate (toate 4) Lemforder - Pivoti (Lemforder) - Bielete directie (Lemforder) - Bucse bara stabilizatoare (Febi) - Cap planetara exterior dreapta (Starline) - Placute si senzori (Ate) - Flansa cardan (Febi) Inainte era si un sunet din pricina flansei de cardan (cand comutam schimbatorul pe pozitia R avea un troncanit) + un sunet din cauza planetarei - care s-a remediat. A ramas insa un troncanit care se aude uneori la pornire + de fiecare data cand trec peste denivelari mai mari precum valurile din asfalt. Pe gropi se aude mai putin, cel mai mult se aude acolo unde sunt valuri pe asfalt. Nu pot sa aflu ce este, 3 mecanici si-au dat cu parerea astfel: - flanse amortizoare sau amortizor defect - caseta directie defecta - electromotorul se misca si loveste undeva - suporti motor Suporti motor am mai avut defecti la un ford focus si se auzea un troncanit si la plecarea de pe loc. Aici nu se intampla decat la pornire si denivelari. Electromotorul nu stiu cat se misca, daca chiar o fi asta problema. Caseta de directie am inteles ca ar putea avea un troncanit din ce am mai citit in alte topicuri. Flansele de la amortizoare ma gandesc ca se auzeau si la accelerari bruste si in alte cazuri. Amoritizor defect nu stiu ce sa zic, ma gandesc ca statea si masina inclinata. Ideea e ca sunet asta ma innebuneste de ma face sa renunt la masina desi imi place foarte mult. Se aude din ce in ce mai tare si mai des. Se aude un sunet "metalic", ca si cum ar fi un pivot. E un fel de troncanit repetitiv, daca trec peste 5 denivelari, se aude consecutiv la fiecare denivelare. Ce as mai putea verifica? Multumesc.
  5. Timpul a trecut si directia nu a mai facut probleme. Si-a revenit de la sine dupa schimbarea uleiului de servo. Totusi am impresia ca directia nu mai e la aceeasi calitate, probabil s-a pus alta marca de ulei, ori pompa a ajuns la o anumita uzura.
  6. A mers perfect pana acum, nu a mai aparut check engine in bord dar inca mi-e teama de faptul ca e blocata tija de la racitorul EGR si nu stiu daca e in regula sa merg asa. Am inteles ca poate afecta turbina. Chiar nu a incercat nimeni sa deblocheze aceasta tija? Singura solutie e inlocuirea racitorului cu totul? Nu e vorba neaparat de pret (2400 ron) dar mi se pare putin absurd sa inlocuiesti o piesa care are o tija blocata si e posibil sa existe vreo operatiune de curatare. As prefera sa bag acesti bani in alte reparatii. Multumesc.
  7. Avand in vedere ca nu am primit recomandari din Brasov, voi merge la recomandarea unui prieten la un service mai micut din Prahova care face si aceasta operatiune. Vor pune ulei Ravenol si baia originala ZF, am inteles ca se vor folosi 12 litri de ulei (daca nu ma insel 2 pentru spalare si restul de 10 pentru umplerea cutiei), schimbul se va face cu o pompa flush. A mai pus cineva Ravenol in loc de uleiul original ZF?
  8. Ieri am testat-o putin si am observat ca se intampla doar cand sunt virat maxim. Mi-a explicat cineva ca e posibil sa fie caseta de directie, ca are niste garnituri si daca sunt "ciupite", atunci cand virez maxim e presiunea mare si daca scapa pe langa ele blocheaza directia. La mers normal nu mi-a mai facut probleme de 2 zile desi am mers vreo 500 km. O sa caut pe cineva specializat pe directie si o sa merg la o constatare.
  9. Am schimbat senzorul, am pus original. Am mers vreo 300 km pana acum si n-au mai aparut erori, merge perfect. Va multumesc frumos pentru sfaturi, mai am sa curat racitorul de gaze si nu stiu cu ce as putea sa fac asta, tija e blocata, cu mana merge miscata dar destul de greu. As incerca sa il curat inainte sa cumper unul nou, ca e 2400 ron si as prefera sa ii bag in altceva daca nu e neaparat nevoie.
  10. Multumesc frumos. Voi da retur senzorul Hella si il iau pe cel original. Presupun ca dupa aceea va trebui facuta din nou o regenerare fortata. Dupa aceea sa vad daca e cazul de curatare profesionala sau ce va mai trebui. Trebuie sa vad cum deblochez clapeta/tija racitorului fara sa o rup. Voi verifica electrovalva sa vad daca mai functioneaza. Va tin la curent, va multumesc frumos de ajutor.
  11. Ieri si azi nu a facut deloc probleme pana acum pe seara cand am vrut sa intru intr-o parcare, am virat dreapta si pur si simplu nu am reusit, s-a intarit directia, m-a luat prin surprindere si am ratat intrarea. Nu imi pot da seama de la ce o fi, am mers vreo 400 km zilele astea si mi s-a intamplat o singura data, timp de 1-2 secunde. Poate fi pompa de servo? Daca da, de ce face probleme doar uneori?
  12. Multumesc frumos. Altcineva a mai reusit sa deblocheze? A rezistat "improvizatia"? Cand aveati acest racitor blocat ce erori va apareau pe diagnoza? Vi se aprindea check engine in bord si aveati eroare de de filtru de particule pe diagnoza?
  13. Am citit, deci sa inteleg ca ar trebui sa renunt la ideea de curatare/deblocare. Acum la mine e blocat pe deschis. E ok sa las asa sau tot nu e in regula si ar trebui sa iau un racitor nou? Va multumesc frumos si imi cer scuze daca pun intrebari tampite dar nu ma pricep si vreau sa ma asigur ca nu bag bani aiurea.
  14. Va multumesc frumos. Referitor la curatarea/deblocarea racitorului, cum se face? Cu ce anume se curata? A mai incercat ieri sa deblocheze unul, pana i s-a rupt clapeta. Mi-e cam teama sa nu patesc acelasi lucru si sa fiu nevoit sa iau racitor nou. Voi lua si senzorul original daca nu isi revine dupa deblocarea racitorului. Cel pe care l-am avut eu nu era nici el original din cate retin. Eu am luat masina cu aceasta problema si probabil a mai incercat cineva inainte sa remedieze. Problema e ca eu am mers 10.000 km pana acum cu ea in aceasta stare si acum imi dau seama ca aveam sansa sa distrug motorul.
  15. Imi puteti recomanda pe cineva in Brasov pentru schimb ulei cutie + garnituri si tot ce mai trebuie, de asemenea si pentru xdrive sa schimbe uleiul de la grup si ce o mai trebui pe acolo? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.