Jump to content

saculetz

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E84

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

saculetz's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare. Am un x1 lci, cutie automata, schimbator sport am inteles ca se numeste, este varianta dreapta, nu cea intoarsa apre sofer ca la alte modele. Problema este ca butonul unlock nu mai revine la pozitia initiala, pare blocat apasat. Se poate inlocui doar butonul respectiv sau trebuie inlocuit tot ansamblul? Multumesc
  2. Intr-un final, problema s-a rezolvat cu inlocuirea electromotorului si cu resoftarea FRM cu el dat jos de pe masina. Dupa resoftare au mai ramas niste erori de lumini (motorasele de pe faza scurta se miscau sus-jos chiar si cu cheia scoasa din contact. S-a mai mers o data la electrician, a fost programat FRM pe VIN-ul masinii, au fost inlaturate erorile. Din cauza fluctuatiilor de curent s-a ars dimmerul care controleaza luminile din spatele butoanelor de pe consola centrala, care acum sunt aprinse la un fel de minim. Se vede ca sunt aprinse, dar lumina e f slaba si am ramas cu o eroare de genul dimmer potentiometre faulty. Trebuie inlocuit la un moment dat FRM
  3. Problema era de la electromotor in principal. Dat jos de pe masina, parea ca merge, dar nu avea forta suficienta sa invarta motorul. Si avea si - foarte slab. Am schimbat electromotorul, am facut un minus ca lumea si masina a pornit. In tot procesul asta, presarat cu multe incercari, teste etc, s-a dat frm-ul peste cap. Adica farurile sunt blocate pe deschis, nu exista lumini in bord, semnalizare, avarii, nu merg geamurile, masina nu se incuie. Tot din cauza frm, masina vede usile ca fiind deschise chiar si atunci cand sunt inchise si din cauza asta cutia sare imediat inapoi in P la orice incercare de a misca masina. Am dat modulu frm la rescris sau resoftat sau cum s-o chema operatiunea. Revin dupa ce il pun inapoi pe masina. Teoretic asta ar trebui sa rezolve problema. Aici am gresit eu, se resetase de fapt CAS-ul, care dadea eroarea de terminal 50. Resetarea cas se face lejer din tester. Cu electromotor functional si cu minus facum cum trebuie s-a dus eroarea de pe CAS, dar a ramas problema cu luminile si celelalte, adica FRM
  4. Update: s-a resetat modulul FRM, care nu dadea nicio eroare, acum masina porneste, are lumini, dar nu semnalizeaza si da o eroare de lumini
  5. update: problema nu s-a rezolvat, dar s-au facut urmatoarele: bateria e ok, si oricum nu a pornit nici cu curent de la alta masina + si - pe masina ok s-a dat jos electromotorul, s-a testat conectat direct la bateria masinii cu cabluri de curent: invarte, cupleaza, tot s-a masurat electromotorul montat pe masina, are curent,dar nu se aude ca ar invarti cand incerc sa pornesc. deci o posibila problema, ma gandesc eu, ar putea fi intre contact si electromotor. s-a verificat continuitatea firului care vine din cutia de sigurante/relee din compartimentul motor dreapta sus catre electromotor, e ok firul, inchide circuitul la bujii ajunge curent releul de pe panoul de sigurante din spatele torpedoului pare a fi ok, cu el conectat merge lumina de la torpedou, cu el scos nu mai merge
  6. Eu zic ca asta s-ar intelege de aici. Nu tre sa te superi, imi cer scuze pt sarcasm, deh nervi...
  7. Atata lucru m-a dus si pe mine capul sa caut, dar cum spuneam mai sus, schimbatorul sport de la e84 lci cu 8 trepte nu are sistemul ala. Si cum motorul nu se invarte, singura solutie e pe sub masina
  8. Mai intai tre sa ma bag sub masina sa deblochez cutia, pt ca automata fara posibilitate de trecere in N de sub manson, ca la alte modele :)))
  9. mai intai am avut eroare doar pe motor, erorile pe cas au aparut dupa ce am sters ce era pe motor, am incercat iar sa pornesc, nu a mers, i-am dat curent, nu a mers si am pus testerul iar
  10. erorile sunt cele din imagine, pun contactul, se aprind martorii obisnuiti, dau buton sa porneasca, nu se intampla nimic. nu invarte, nu da vreun mesaj de eroare in bord. am masurat bateria, dadea putin peste 12V. i-am dat curent, am lasat-o acteva minute si am masurat din nou, dadea cam 12.8-13V. tot nu invarte. orice idee e binevenita multumesc
  11. Nu ma intereseaza sa aiba geam ori capacul exterior de sus Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  12. Vlad.ghimbasanu@gmail.com E84 xdrive 1.8d Multumesc Sent from my SM-G973F using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.