Problema era de la electromotor in principal. Dat jos de pe masina, parea ca merge, dar nu avea forta suficienta sa invarta motorul. Si avea si - foarte slab. Am schimbat electromotorul, am facut un minus ca lumea si masina a pornit. In tot procesul asta, presarat cu multe incercari, teste etc, s-a dat frm-ul peste cap. Adica farurile sunt blocate pe deschis, nu exista lumini in bord, semnalizare, avarii, nu merg geamurile, masina nu se incuie. Tot din cauza frm, masina vede usile ca fiind deschise chiar si atunci cand sunt inchise si din cauza asta cutia sare imediat inapoi in P la orice incercare de a misca masina. Am dat modulu frm la rescris sau resoftat sau cum s-o chema operatiunea. Revin dupa ce il pun inapoi pe masina. Teoretic asta ar trebui sa rezolve problema.
Aici am gresit eu, se resetase de fapt CAS-ul, care dadea eroarea de terminal 50. Resetarea cas se face lejer din tester. Cu electromotor functional si cu minus facum cum trebuie s-a dus eroarea de pe CAS, dar a ramas problema cu luminile si celelalte, adica FRM