Jump to content

alin/grz84

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw F10 530d msport

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

alin/grz84's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Masina merge bine, trage, motorul merge ok...am facut cam 200 de km azi si pe autostrada si prin oras...singurul lucru care m-a facut astazi sa explodez a fost faptul cand i-am cerut actele ptr prima si a doua reparatie...incepand sa scrie actele la prima reparatie mai exact devizul a trecut piesele ce au fost schimbate si la rubrica constatari in fata mea fara nici o rusine a scris ca ei de fapt au constat vibrochenul defect...faza la care am ramas tampit cu câtã usurinta mintea in fata mea, jur ca imi venea pur si simplu sa-i imprastii creierii!!!!! Clar ca sa se acopere in caz ca vroiam sa merg mai departe...omul sarpe de la bun inceput, dupa prima lucrare de aceea nu a venit sa faca nici un act nimic ca avea clar dubii sau vroia sa se asigure ca nu o musca...ghinionul meu...a fost! si el acum incearca sa ia toate caile sa se acopere...chiar si asa daca am cheltuit atat nu ma opresc aici si il voi da in judecata si voi apela si la toate institutiile care se vor ocupa de neregulile care le are in firma !
  2. La pace nu am cum sa o dau nici daca imi da manopera toata inapoi...nu sunt genul...corect ar fi fost sa cumpere set biele noi la fel cum am facut eu si cuzineti plus adiacente, restul vibrochen si pompa ulei eu nu aveam nimic impotriva...dar ei in capul lor au doar sa scape cat mai ieftin si daca se poate fara nici un cost...doar faptul ca mi-au repetat de nu stiu cate ori ca ei nu mai imi iau manopera! Oricum ar fi sunt foarte naivi si din punct de vedere la cum trateaza oamenii care intra si platesc si nu ofera acte si factura + bon fiscal, parerea mea e ca sunt prostuti rau!
  3. De indreptat din orice punct ma voi indrepta spre ei, asta din punct ca nu am primit pe prima intrare in service a masinii nici factura nici deviz, nici bon pe cei 1000€ platiti, doi ei trebuia sa suporte costurile la set nou de biele si cuzineti care eu iam cumparat noi si au pus din cele date jos de pe masina in prima faza, deci vor suporta consecintele la cum au tratat de la bun inceput totul...chiar daca asta ma va costa in plus..stiu ca trebuia de la inceput sa ma consult inainte sa o duc undeva, dar asta mi-a fost instinctul, la fel cum in uk te duci in service sau orice firma care iti presteaza un serviciu si esti asigurat ca in caz de gresala a lor vei fi despagubit, probabil de acolo instinctul meu de a vrea sa repar motorul care are doar 60 de mii de mile...
  4. Tu ce ai face dupa ce ai baga 5 mii in motorul asta? ai merge sa iti iei si sh nu?
  5. astazi spun ei ca va fi gata masina si se poate merge in probe, deci o scurta recapitulare dupa prima oara cand au deschis motorul si au pus setul biele nou comandat de mine pe original, cuzineti originali la fel, piston cu segmenti noi, plus adiacentele gen garnit _chiulasa_, prezoane _chiulasa_, ulei filtre antigel etc, dupa care mi-au dat-o sa plec cu ea, am aduso inapoi in cateva ore pe platforma de la zgomotul puternic de fier pe fier din motor! Ok! desfac domnii mecanici baia de ulei si constata ca cuzinetul de la cilindrul nr 2 si biela era stricata cum s-a invartit cuzinetul pe vibrochen si bineinteles la incarcat si stricat...biela care a fost cea mai stramba era la nr 2, ei cand au pus sus toate partile comandate de mine la prima lucrare au verifcat vibrochenul la ochi( asta m-a enervat f tare cand le-am spus ca trebuia dat jos si pus ceas comparator pe el ei au spus ca nu se face asa ceva nu exista), la ochi ei au spus ca vibrochenul nu are nici o lovitura crapatura, deci clar au montat tot nou pe el, vibrochenul clar a suferit un soc de la biela puternic indoita, acum partea 2, au zis adune vibrochen nou si noi iti facem masina! A doua zi ma duc sa il comand nou, cand suna tel si mi se spune ca ar trebui si pompa de ulei ca nu se risca si chestii de genul...bun..o comand nui bai...acum bineinteles ei vor si restul adiacentelor tot eu sa le suport gen garnit _chiulasa_ prez ulei filtre etc tot, ca la prima lucrare...toate sunt cheltuiala mea cu toate ca ei imi spuneau ca e vina noastra e ca nu ti-am spus ca de la inceput ca trebuie vibrochen nou daca nu nu putem sa garantam ca vibrochenul nu a luat un soc...ok! astea toate fara sa imi dea nici o foaie la mana nici o garantie scrisa sau bon pe 1000€ care le-am platit dupa prima iesire a masinii din service...cu toate ca le-am spus nu o data ca imi trebuie toata documentatia...tipul care are service-ul nu prea imi dadea atentie si se lua cu altele...ok pana aici! Acum dupa ce am luat toate piesele vibrochen nou si pompa de ulei lor li se pare normal sa imi puna o biela din setul vechi care l-au dat jos de pe motor si sa puna cuzinet tot din setul acela care l-am inlocuit la prima lucrare spunand ca nu are treaba ca o sa fie ok, mie nu imi convine absolut deloc in ce situatie ma pun, in orice caz azi trebuie sa merg sa o iau sa vad ce a iesit! Va multumesc mult ptr pareri si sfaturi, va tin la curent cu ce va urma...
  6. O sa dau si numele service-ului odata ce finalizez procedura cu actele !
  7. Motorul meu e desfacut in momentul de fata si vibrochenul cel nou montat, mai au 2 zile de lucru la ea, dupa care v-a urma testul, ei spun ca acum totul va fi cum trebuie vibrochen nou pompa de ulei noua, biele noi, cuzineti, tot pe original cumparat, am sa va anunt starea lui odata montat inapoi sus si in timp ce il conduc de 5 ori deva-sibiu ca sa il testez! au spus ca am garantie si ca daca nu merge sau e ceva ce nu e ok cu el si nu merge cum ar trebui, propietarul service-ului se va face cu un seria 5 de UK! Sper sa nu mai am parte de surprize si sa fie cum zic ei, daca nu voi trebui sa dau drumu la tot felul de actiuni impotriva lor...
  8. Ideea este ca am poze cu masina in serviceul lor, conversatia cu mecanicul lor care imi trimitea poze cu motorul desfacut si discutia despre necesarul de piese de la inceput adica prima lucrare, am bonuri si facturi de la piesele comandate, martori etc, eu cred ca de aceea nici nu mi-a dat din prima documentatia si chitanta plus garantia ptr ca nu erau siguri si asteptau sa vada ce si cum se intampla! Momentan mai am si restul de piese care l-au cerut adica vibrochen pompa ulei garnitura _chiulasa_ prezoane etc. Urmeaza sa stau de vorba cu ei sa imi dea actele conform primei lucrari! Ceea ce cred ca propietarul firmei s-a sesizat ca as vrea sa demarez ceva si incearca sa fie nostim cand vine vb de actele care ei trebuia sa mi le dea la prima plecare din service a masinii mele!
  9. Doar ce m-am intors de la service acum sunt cu motorul in desfacere ca sa puna vibrochenul nou si pompa de ulei tot noua, care tocmai ce le-am cumparat, le-am cerut sa imi dea factura si deviz ptr prima lucrare care a esuat, raspunsul a fost de genul ca imi va da acum la sf celei dea foua reparatii si deviz si factura etc. Nu stiu cum sa mai procedez si sunt putin si cu nervi la pamant, imi vine sa le crap capul, dar nu pare a fi o solutie in situatia mea...chestia e ca nici nu pot ramane asa sa stau si sa ii las sa faca ce vor ei pe banii mei! am uitat sa mentionez motorul care e pe masina are in jur de 60 de mii de mile cu full service history, mergea ceas!
  10. Nu am primit, i-am cerut si a spus ca imi va da, inca nu am primit nimic!
  11. Salutare! Sunt posesor al unui f10 530d msport 2016, masina din uk fiind stabilit de mai mult de 10 ani acolo, am venit in concediu in urma cu cateva saptamani si la o rupere de nori intro noapte in timp ce ma indreptam spre casa de la niste prieteni am avut de trecut o portiune de drum unde apa era bãltitã farã sa imi dau seama ca acolo era de fapt o adancitura a drumului, la mers destul de incet apa s-a ridicat destul de sus si a tras apa prin admisie/filtru aer in motor masina oprindu-se acolo in mijlocul drumului! Masina era in mijlocul drumului, noapte afara si blocam destul de urât drumul, am dat la automat cu gandul sa o trag la oparte putin, moment care probabil am indoit ceva in motor(biela), am reusit pana la urma sa il pornesc motorul mergand cu o bataie, nu mergea rotund si nu tragea mai deloc, am reusit in final sa o trag din drum facand loc la restul persoanelor blocate ds mine sa treaca...bun! Acum incepe distractia! Am mers la un service auto, care fara sa desfaca motorul mi-a spus din start e clar ca e o biela stramba imi trebuie biele!!! Ok! Pe langa biele comandate pe original, am luat tot garnitura _chiulasa_, prezoane _chiulasa_, ulei filtre, ok!! Moment in care s-au apucat sa desfaca motorul! Eu le-am spus dinainte normal era sa desfaca prima data dupa care sa faca constatare si sa comand ce trebuie, in fine, ei desfac motorul si constata 2 biele dintre care una mai rau indoita, cea de pe cilindrul 2 avand si cuzinetul inrosit si afectat. Au mai constatat ca am nevoie si de un piston nou ptr faptul ca boltul era afectat si nu mai intra bine si un nou set de cuzineti, bun! am comandat pe original si restul ce ei au spus ca trebuie! Dupa care cei de acolo se apuca sa ansambleze totul la loc si sa puna motorul la loc! Fiind sunat ca e gata si ca trebuie sa merg sa o iau ajung la service platesc, si iau masina ei spunandu-mi ca au fost in probe si ca e ok! Motorul era silentios mergea destul de ok cand il ascultai, ok! Iau masina si plec la care in oras la plimbat de colo colo se comporta ok singura chestie era ca nu avea nervul care il avea inainte si mi se parea motorul strans si infranat, chestie care am crezut ca asa e la inceput si poate isi da drumul dupa ce merg putin cu ea, imediat am sunat la service le-am spus ca ea nu trage cum trebuie la care mi-au spus sa merg cu ea ca trebuie sa fie ok sa-si revina! Mentionez nu am abuzat o clipa sau sa o accelerez prea tare am mers cu ea cum ar fii in rodaj! Am decis sa merg pe autostrada sa merg mai intims si sa iau treptat 80km/h am tinuto asa o perioada, dupa care am crescut la 100, dupa care la 120km/h, turatiile motorului fiind 1700-1800 de ture, momentul in care am accelerat de la 120 usor spre 130 am simtit o vibratie in toata masina si parca nu mai tragea, am oprit imediat intro parcare pe autostrada si am sunat pe mecanic din serviceul un am facut lucrarea, nu stiam daca sa mai merg cu ea sau sa o urc pe platforma! El mi-a spus ca nu stie ce poate fii si sa vin incet cu ea sa o aduc la service inapoi! Am plecat iarasi de data asta nu am mers mai tare de 70-80km/h, dupa cativa km un zgomot puternic de la motor gen fier pe fier am oprito imediat si am sunat platforma! Am duso din nou in service, moment in care ei ziceau ca s-a rupt vibrochenul si blablabla...in fine, desfac baia de ulei si constata ca la cilindrul nr 2 cuzinetul a facut praf vibrochenul restul toti fiind ok! acum mecanici Imi spun ca si vibrochenul a fost afectat cand biela s-a strambat si a lovit in el, ei au observat vibrochenul doar la ochi si au spus ca nu are nici o urma si ca e ok... Acum vreau sa va intreb, eu am platit tot ce au considerat ei ca trebuie ca masina sa mearga ca la inceput, dar de vibrochen nu au zis nimic si au montat tot ce au comandat nou, in momentul acesta ei vor sa cumpar vibrochen si pompa de ulei si restul gen garnitura de _chiulasa_ prezoane ulei filtru tot, si ei sa se apuce sa o faca fara a imi lua manopera inca odata! Plus biela de pe nr 2 cea din setul nou nu mai poate fii folosita si vor sa puna una de a mea dinainte si cuzinetii sa foloseasca tot din cei care au dat jos inainte! Lucru care chiar nu imi convine, si cred ca sunt destul de nepasatori avand in vedere ca toata chestia asta ma costa 5000 de euro , Daca ati trecut prin asa ceva va rog mult da-ti o parere sau o idee despre ce ar trebui facut in continuare! Multumesc mult si scuzati daca am gresit in timp ce am tastat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.