All Activity
- Past hour
-
Salut grup. Am Si eu o problema la al meu bmw e46 318i
olteanuady replied to olteanuady's topic in Masina mea
Am incercat. Am verificat toate sigurantele am verificat rele toate sunt ok am verificat toate firele sunt ok.. -
Ce diferenta nu fac? Sau despre ce diferenta e vorba cand tu ai adus in discutie simpla umplere a DPFul si procesul bine-cunoscut de recirculare a gazelor.. Parca era vorba doar de regenerari prea dese si explicatia cauzei..? ..Sau gazele NoX afecteaza regenerarile!? ..Nu inteleg de ce ai adus in discutie NoX si soot-ul cand cu totii (sau multi stim, daca ne intereseaza) ca filtrul se umple de particule si ca acesta filtreaza soot, ok si nu NoX, care oricum nu sunt oprite in nici un scenariu [filtru dpf golit sau aproape plin..] (aproape) la fel cand e gol si cand e aproape plin (sau mai bine filtreaza soot cand e aproape plin..). (Nu stiu cine naiba m-a facut atat de catar..) dat daca ai incercat sa imi explici ca, ce am spus nu am spus corect.. te invit sa mai incerci o data. Desigur stim de ce a fost facuta rechemarea; pentru RACITORUL EGR. Ca lua foc GALERIA DE ADMISIE DIN PLASTIC, FACUTA IDIOTIC, adica ieftin, de aia. Daca faceau galeria de admisie din acealasi material ca la E90 unde cand racitorul pierde antigel acesta doar se arde si iese pe ashapament, nu mai ia foc masina! Dar de ce cand poate sa faca mai ieftin din plastic si sa nu tina si sa coste o foarte mult una noua? De ce sa faca pe 20-30 ani cand pot sa faca pe 5-10 ani o piesa?
- Today
-
Salut grup. Am Si eu o problema la al meu bmw e46 318i
bimmer90f30 replied to olteanuady's topic in Masina mea
E o problema electrica. Mergi la un electrician auto sa caute problema. La asa problema nu se poate gasi rezolvarea aici. Mai ales ca lasi sa se inteleaga ca nu ai incercat sa repari. Nici nu te incurajez daca nu te pricepi. ..E riscant si nu merita sa risti daca nu stii prea multe sau nu te pricepi sa repari. -
daca invarteste odata si taie tot, poate fi imobilizatorul, incearca cealalta cheie
-
olteanuady started following Salut grup. Am Si eu o problema la al meu bmw e46 318i
-
Am pornit masina si surpriza a pornit perfect dar bordul nu sa mai aprins niciun martor nu mai functioneaza deloc e ca si cum ar avea mufele din spate scoase Navigatia functioneaza dar nu mai scoate sunet in boxe Imi face figuri si stergatoarele se blochează Dacă o pornesc merge perfect dar cu problemele de mai sus specificate o opresc si nu mai porneste dupa multe încercări porneste dar la fel bordul nu functioneaza absolut de loc Ce poate fii?
-
olteanuady joined the community
-
Bateria sau contact imperfect pe undeva.
-
Am făcut punte pe electromotor și roteste Cu, curent dat în față cu cabluri groase pornește.
-
cauze pot fi multiple. daca bateria este intradevar buna atunci : 1. electromotor defect. 2. motor blocat ca sa fii sigur invarte motorul cu mana o tura si vezi daca se poate. daca se blocheaza intr un punct ti ai gasit raspunsul. mai poti scoate busonul de ulei si sa urmaresti axa cu came daca se invarte cand invarti motorul.
-
Puiu C started following BMW x1 2010 x.
-
Salutare, x 1 2010 x drive e 84, 143 cp cu baterie nouă nu pornește. Care ete cauza? Menționez că îmi rotește o dată motorul după care taie curentul. Este cu start /stop. Mulțumesc
-
Puiu C joined the community
-
Am rezolvat problema în 3 minute. Mulțumesc mult, sfatul tău m-a salvat de 3100 RON și cel puțin 4h de stat la Bavaria.. Incopetență crasă la Bavaria Ovidiu. Evitați această Reprezentanță!!!
- Yesterday
-
Am peste 10 ani de experienta in domeniul software asa ca am sa ti explic pe scurt, dar aceste informatii le poti gasi pe internet daca doresti. Inainte de toate sa stabilim un lucru important despre care observ ca nu faci diferenta. Nox ul este un gaz iar Soot ul reprezinta particulele din moleculele diesel arse incomplet. Acum revenim: Nox isi face aparitia in momentul in care temperatura de ardere al diesel ului este prea mare. Pentru a reduce cantitatea aceasta de Nox, este nevoie sa reduci temperatura de ardere in camera de ardere. Cum ? Prin intermediul EGR. Si o sa zici pai cum ? Pai EGR introduce gaze din evacuare in admisie, gaze ce nu contin oxigen si in acest fel avand oxigen mai putin in camera de ardere->scade temperatura->scade cantitatea de Nox. pana aici toata lumea fericita corect? Prin reducerea cantitatii de oxigen, apare arderea incompleta care la randul ei produce cenusa. Si uite asa a aparut Filtrul DPF. De aici este o legatura stransa intre EGR si DPF. Dupa faimosul recall pt egr si update de soft, s a modificat si ciclul de functionare al clapetei EGR, fapt pt care toti au sesizat regenerari dese in urma update ului, mentionez ca odata cu acest update s a implementat si o functie de siguranta pt a preveni problema incendiului in compartimentul motor, mai exact se foloseste senzorul de temp dupa egr pentru a monitoriza eventualele riscuri de incendiu. Povestea este mult mai ampla dar daca vrei sa te convingi te poti documenta chiar si pe TIS.
-
Probleme amortizor nou Sachs
Aladinnu replied to Sorin_87's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Salut! da, din pacate asa fac amortizoarele astea Sachs pe f10 LCI. nu esti singurul care a sesizat. Ai rezolvat cumva? -
Darius Florin joined the community
-
La full 32 de litri. Consumul mediu pe bune fara sa tragi ca idiotul de ea este de 5%. Mie mi-e foarte greu sa nu fiu....idiot. De regula de luni pana vineri merg electric full. Nu pornesc motorul decat dimineata, 1 minut ca sa am ungere (asa mi-a recomandat service-ul). Autonomia in oras la ce am eu treaba este de vreo 23 km (2 zile). Daca mergi la drum lung, culmea autonomia reala este de 43 km full electric. Deci....s-a dus mitul ala ca ...electricele consuma mai mult la drum lung . Incarc seara din 2 in 2 zile acasa pentru ca am panouri electrice si baterii. In weekend in schimb, se schimba treaba. Masina este...foarte...bipolara. o dai in sport cu xtraboost si te alergi lejer cu 340i-ul. Cat consuma.....consuma. De aceea am range asa prost. in schimb la drum lung daca faci plinul cam 530km faci. Trebuie precizat ca la un drum normal, bateria sau electric-ul participa in proportie de 20% (adica 20% din distanta mergi pur electric). Am vrut sa imi iau initial i4 dar nu vreau sa stau cu morcovul in privinta range-ului/incarcatoarelor cand plec la drum.
-
Ca ai adus vorba de U11. Asta e modelul clasic de X1 pe care in face BMW in tarile astea fata de China (U12) unde cica vinde sau e cerut "long-wheel base".. Deci el are modelul standard european.
-
Bun venit pe forum! Cred ca trebuie sa mai umbli la logica. Eu as spune ca opusul se intampla; adica, cu,cat se umple filtru de noxele ce trebuie filtrate, cu atat mai mult filtreaza noxele si i se micsoreaza capacitatea curenta de stocare.. Filtru DPF de pe masina e precum o sita. O sita care o data eliberata de depuneri (prin/la regenerare...) filtrarea reincepe de la un stagiu minim de filtrare (cand de fapt e posibil sa treaca de el mai multe noxe!) .. decat atunci cand e aproape plin! Daca afirmatia de mai sus nu te-a convins, atunci explica cum de filtrul se colmateaza si motorul intra in Limp Mode?? Foarte pentru ca filtru e plin si fumul nu mai trece prin el mai deloc adica nu mai filtreaza si e aproape blocat de depuneri. ... Dupa tine ..cand se umple filtrul ...trec mai multe gaze, ceea ce nu e adevarat. (atentie ca unii chiar vor sa inteleaga alte puncte de vedere.. ) Ce algoritm de calcul mai exact? Filtrul este un element pasiv in sistem. La el se poate raporta DDEul si alte sisteme care il vor cat mai curat si functional... si cum spui tu ca programul se poate sa fi fost modificat... (dar sa nu bagam de la noi..) ramane de vazut daca in bine sau rau. Oricum ei fac teste pe noi, mai ales pe cei cu masini noi, in garantii.. Dupa aia Dumnezeu cu mila, ca nu le pasa; si-au scos banii. ...Eu nu cred ca EGR-ul isi schimba ciclul de lucru.. ci pur si simplu sta inchis mai tot timpul. Iar asta nu e nici un ciclu.. si ca DDE face ce ii mai ramane de facut fara EGR. ...Are E60 (din descriere a ce posezi) motor B47? Sau mai ai o alta masina?
-
@shaq486 ne-am incurcat noi, am crezut ca tu esti op
-
@RedCap Este o idee foarte buna. @sskkaa Garnitura "profile gasket" dintre fiecare port al chiulasei si galeria de admisie (6 buc. in total) are si ea ceva de zis: 1. p/n 11617807480 s-a utilizat la toate motoarele B57 cu 4 turbine + Alpina (indiferent de anul de fabricatie). Acestea au in comun galeria de admisie din aluminiu. In mod ciudat, aceeasi garnitura a fost folosita si la prima generatie de N57 (N57D30OL 245 CP si N57D30U 204 CP); 2. p/n 11618579879 s-a utilizat la toate motoarele B57 30d si 40d din prima generatie, cu galeria de plastic; 3. p/n 11618477111 s- a utilizat la toate motoarele B57 de pe modele BMW 30d si 40d introduse in piata dupa 05/2019, cu galerie de plastic; 4. p/n 11618507335 s-a utilizat la toate motoarele N57, cu exceptia celor de la pct. 1, atat cu galerii de plastic cat si de aluminiu. Se poate deduce (trebuie verificat in fapt) ca la B57 portul de admisie are forma diferita intre M50d cu galerie de aluminiu si restul B57 cu galerie de plastic. La N57 (exceptie prima generatie), portul ar trebui sa aibe aceeasi forma, indiferent de tipul galeriei, fiind acelasi p/n. Este bizara reinvierea formei portului de la prima versiune N57 la versiunea B57 50d + Alpina.
-
Problema update harti F10
jzql5m replied to HajiRO's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Follow next steps to calculate your FSC code for CIC Navigation updates 1. Unpack the ZIP file to the root of an empty USB stick 2. Power on your car and wait until the navigation system has started completely 3. Put the USB stick in the USB port in the glove box 4. Wait for 30 seconds 5. Remove the USB stick and put it in your (windows) computer 6. Check if the file 1b.hex is present on the USB stick (if not go to step 2 and try another USB stick) 7. edit fsc.bat and update the year code (when needed) 8. run the command file fsc.bat 9. a file "code.txt" is created which contains the FSC code for your car! 10. for next year updates, just update fsc.bat with new year code and run fsc.bat again. Enjoy -
jzql5m changed their profile photo
-
Dragilor, si eu confirm. Este un 330E M Sport. Am postat aici ca sa nu creez aiurea alt thread. Conteaza modelul asa de tare sau informatia first hand la un astfel de retrofit?
-
Confirm, e bord de 330e.
-
cred ca ala e bord de 330e
-
Buna, Am și eu o prob asemănătoare,doar că la mine o percep ca un ciricăit temporar exact cum făceau benzinarele vechi alimentate cu gazolină sau benzina proasta in special Oltcitul. Le mai rezolvam prin modificarea avansului la delco,dar ce avem noi sunt diesel,posibil sa avem avans și la injecția diesel,sau poate injectoare stricate? Mie mi a apărut zgomotul după ce mașina a stat o noapte nejustificat în service. Dar refuz sa cred că se poate întâmpla așa ceva la un dealer BMW...in ziua de azi. Concluzionând am fost la 3 mecanici și nu mi au spus nimic concret,văd că prob este veche dacă ați rezolvat o va rog sa mi spuneți ce a fost,mulțumesc.
-
Buna, Revin cu această întrebare care ar fi cauza pt. care un motor diesel 2.0 biturbo an 2020,cu 190km la bord are un zgomot identic cu acela care îl făceau benzinarele alimentate cu gazolină sau benzina proasta?Adică un ciricăit,parca e un scurt circuit electric continuu care dispare după ceva timp când intră în ture. Se aude mai puțin cu motor complet rece... Este totuși un diesel și se întâmplă în plaja de turație 1500 și max 2000 eventual mai mult dar nu se mai poate auzi din cauza zgomotului aferent creșterii turației. Menționez că nu sesizez modificări în performanta motorului. Ar părea ceva legat de injectie,injector care nu mai e in parametri?
Announcements
-
Topics
