Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. VladE46

    730d 2016

    Fara sa iau apararea nimanui, caci nu o fac, nu cred ca e vorba de incompetenta cat de interesul de a vinde. Iti puneau antena noua, testerul pe masina si poate decuplau si bateria in proces... si bam, 3100 ron si problema ta rezolvata. Poate totusi are si antena o problema, pana la urma, nu s-a defectat asa, subit.
  3. Today
  4. Aladinnu

    BMW x1 2010 x.

    Da, la vw asa face, la bmw nu invarte deloc daca este Immo activ, in cazul lui fiind generatia E, poate fi desincronizat CAS -ul de DDE
  5. Viper05

    BMW x1 2010 x.

    my bad atunci, mi-a facut fix asa la un vw acum multi ani
  6. Intentia mea a fost sa te ajut cu niste informatii, nicidecum sa te fac sa te simti cine stie cum.Trecem peste acest subiect pt ca nu este important si revenim la topoic. Da, in momentul in care racitorul de EGR se fisureaza si ajunge antigel pe senzorul de temperatura de dupa racitor, are loc o scadere brusca de temperatura iar de aici ECU va presupunere o scurgere de antigel in admisie. Prin urmare de aici si cod de eroare implementat in soft S 0797 EXHAUST GAS RECIRCULATION COOLER MUST BE CHECKED! SUSPECTED LEAK... PS: la noile modele de B57 au trecut la admisie din Aluminiu.
  7. Aladinnu

    BMW x1 2010 x.

    nu asa face immo la bmw...
  8. Am incercat. Am verificat toate sigurantele am verificat rele toate sunt ok am verificat toate firele sunt ok..
  9. (..nu e frumos din partea ta sa ma faci sa ma simt mic si prost si cu muci la gura.. /ca o sa mi se reproseze ulterior asta .. asta e altceva) Noi aici pe forum schimbam informatii si idei adunate, daca vrei.. Daca ai curaj sau iti doresti sa abordezi un subiect.. ma si citezi, (sa fiu si eu anuntat ca mi se raspunde..) nu doar raspunzi, ca politicienii, vag si ca/de pe internet.. si cel mai important raspunzi punctual la intrebari daca sunt puse. Daca nu, nu-i problema, se intelege si asa.. Ce diferenta nu fac? Sau despre ce diferenta e vorba cand tu ai adus in discutie simpla umplere a DPFul si procesul bine-cunoscut de recirculare a gazelor.. ok, soot-ului, gazelor nearse../ fumul ala negru pe care toti popular il numim gaze nearse sau arse.. Parca era vorba doar de regenerari prea dese si explicatia cauzei.. ..Sau gazele NoX afecteaza regenerarile filtrului!? Cine/ce influienteaza cel mai mult regenerarile pana la urma? Faptul ca ei au umblat la nivelul de umplere al dpf tine de felul cum au decis unde sa ajusteze parametrii ca sa nu mai ia foc masina, nu tin ca sa faca viata filtrului mai usoara neaparat.. si nici proprietarul mai fericit, sunt sigur. ...Sa nu se mai auda in presa (recall-uri) ce masini de doi lei fac.. in valoare reala, nu cat cer ei.. ..Nu inteleg de ce ai adus in discutie NoX si soot-ul cand cu totii (sau multi stim, daca ne intereseaza) ca filtrul se umple de particule si ca acesta filtreaza soot, ok.. si nu NoX - gaze care oricum nu sunt oprite in nici o situatie [filtru dpf golit sau aproape plin..]. (Nu stiu cine naiba m-a facut atat de catar..) dat daca ai incercat sa imi explici ca, ce am spus nu am spus corect.. te invit sa mai incerci o data. Desigur stim de ce a fost facuta rechemarea; pentru RACITORUL EGR. Ca lua foc GALERIA DE ADMISIE DIN PLASTIC, FACUTA IDIOTIC, adica ieftin, de aia. DACA faceau galeria de admisie din acealasi material IGNIFUG ca la E90 unde, cand racitorul pierdea antigel acesta doar se ardea si iesea pe asapament, ..nu mai lua foc masina, alta era treaba! ..Dar de ce, cand pot sa faca mai ieftin, din plastic si sa nu tina si sa coste o foarte mult una noua? De ce sa faca pe 20-30 ani cand pot sa faca pe 5-10 ani o piesa? Incerci sa spui ca senzorul de temperatura de dupa EGR va alarma soferul cand gazele arse/nearse o data recirculate cand iau foc (datorita antigelului scapat de racitor) face diferenta intre gaze fierbinti racite si reaprinderea lor? Eu cred ca aprinderea se intampla deja in galerie (ca e facuta din plastic!) inainte ca senzorul sa zica fass.. Si ca antigelul se pierde deja destul, foarte probabil.. (un mai bun indicator de verificare daca antigelul se pierde din vasul de expansiune..) Vezi tu la ce ii duce capu.. in loc sa faca naibii O GALERIE DE ADMISIE CA LUMEA!
  10. E o problema electrica. Mergi la un electrician auto sa caute problema. La asa problema nu se poate gasi rezolvarea aici. Mai ales ca lasi sa se inteleaga ca nu ai incercat sa repari. Nici nu te incurajez daca nu te pricepi. ..E riscant si nu merita sa risti daca nu stii prea multe sau nu te pricepi sa repari.
  11. Viper05

    BMW x1 2010 x.

    daca invarteste odata si taie tot, poate fi imobilizatorul, incearca cealalta cheie
  12. Am pornit masina si surpriza a pornit perfect dar bordul nu sa mai aprins niciun martor nu mai functioneaza deloc e ca si cum ar avea mufele din spate scoase Navigatia functioneaza dar nu mai scoate sunet in boxe Imi face figuri si stergatoarele se blochează Dacă o pornesc merge perfect dar cu problemele de mai sus specificate o opresc si nu mai porneste dupa multe încercări porneste dar la fel bordul nu functioneaza absolut de loc Ce poate fii?
  13. Aladinnu

    BMW x1 2010 x.

    Bateria sau contact imperfect pe undeva.
  14. Puiu C

    BMW x1 2010 x.

    Am făcut punte pe electromotor și roteste Cu, curent dat în față cu cabluri groase pornește.
  15. Aladinnu

    BMW x1 2010 x.

    cauze pot fi multiple. daca bateria este intradevar buna atunci : 1. electromotor defect. 2. motor blocat ca sa fii sigur invarte motorul cu mana o tura si vezi daca se poate. daca se blocheaza intr un punct ti ai gasit raspunsul. mai poti scoate busonul de ulei si sa urmaresti axa cu came daca se invarte cand invarti motorul.
  16. Puiu C

    BMW x1 2010 x.

    Salutare, x 1 2010 x drive e 84, 143 cp cu baterie nouă nu pornește. Care ete cauza? Menționez că îmi rotește o dată motorul după care taie curentul. Este cu start /stop. Mulțumesc
  17. MarianSava

    730d 2016

    Am rezolvat problema în 3 minute. Mulțumesc mult, sfatul tău m-a salvat de 3100 RON și cel puțin 4h de stat la Bavaria.. Incopetență crasă la Bavaria Ovidiu. Evitați această Reprezentanță!!!
  18. Păi ia hai să vedem. 65905B607D2 - Nav holder 61125B51192 - Wiring harness 07129907397 - Bolts (need 2) 46635A86BA8 - Trim cover
  19. Yesterday
  20. Am peste 10 ani de experienta in domeniul software asa ca am sa ti explic pe scurt, dar aceste informatii le poti gasi pe internet daca doresti. Inainte de toate sa stabilim un lucru important despre care observ ca nu faci diferenta. Nox ul este un gaz iar Soot ul reprezinta particulele din moleculele diesel arse incomplet. Acum revenim: Nox isi face aparitia in momentul in care temperatura de ardere al diesel ului este prea mare. Pentru a reduce cantitatea aceasta de Nox, este nevoie sa reduci temperatura de ardere in camera de ardere. Cum ? Prin intermediul EGR. Si o sa zici pai cum ? Pai EGR introduce gaze din evacuare in admisie, gaze ce nu contin oxigen si in acest fel avand oxigen mai putin in camera de ardere->scade temperatura->scade cantitatea de Nox. pana aici toata lumea fericita corect? Prin reducerea cantitatii de oxigen, apare arderea incompleta care la randul ei produce cenusa. Si uite asa a aparut Filtrul DPF. De aici este o legatura stransa intre EGR si DPF. Dupa faimosul recall pt egr si update de soft, s a modificat si ciclul de functionare al clapetei EGR, fapt pt care toti au sesizat regenerari dese in urma update ului, mentionez ca odata cu acest update s a implementat si o functie de siguranta pt a preveni problema incendiului in compartimentul motor, mai exact se foloseste senzorul de temp dupa egr pentru a monitoriza eventualele riscuri de incendiu. Povestea este mult mai ampla dar daca vrei sa te convingi te poti documenta chiar si pe TIS.
  21. Salut! da, din pacate asa fac amortizoarele astea Sachs pe f10 LCI. nu esti singurul care a sesizat. Ai rezolvat cumva?
  22. La full 32 de litri. Consumul mediu pe bune fara sa tragi ca idiotul de ea este de 5%. Mie mi-e foarte greu sa nu fiu....idiot. De regula de luni pana vineri merg electric full. Nu pornesc motorul decat dimineata, 1 minut ca sa am ungere (asa mi-a recomandat service-ul). Autonomia in oras la ce am eu treaba este de vreo 23 km (2 zile). Daca mergi la drum lung, culmea autonomia reala este de 43 km full electric. Deci....s-a dus mitul ala ca ...electricele consuma mai mult la drum lung . Incarc seara din 2 in 2 zile acasa pentru ca am panouri electrice si baterii. In weekend in schimb, se schimba treaba. Masina este...foarte...bipolara. o dai in sport cu xtraboost si te alergi lejer cu 340i-ul. Cat consuma.....consuma. De aceea am range asa prost. in schimb la drum lung daca faci plinul cam 530km faci. Trebuie precizat ca la un drum normal, bateria sau electric-ul participa in proportie de 20% (adica 20% din distanta mergi pur electric). Am vrut sa imi iau initial i4 dar nu vreau sa stau cu morcovul in privinta range-ului/incarcatoarelor cand plec la drum.
  23. Ca ai adus vorba de U11. Asta e modelul clasic de X1 pe care in face BMW in tarile astea fata de China (U12) unde cica vinde sau e cerut "long-wheel base".. Deci el are modelul standard european.
  24. Bun venit pe forum! Cred ca trebuie sa mai umbli la logica. Eu as spune ca opusul se intampla; adica, cu,cat se umple filtru de noxele ce trebuie filtrate, cu atat mai mult filtreaza noxele si i se micsoreaza capacitatea curenta de stocare.. Filtru DPF de pe masina e precum o sita. O sita care o data eliberata de depuneri (prin/la regenerare...) filtrarea reincepe de la un stagiu minim de filtrare (cand de fapt e posibil sa treaca de el mai multe noxe!) .. decat atunci cand e aproape plin! Daca afirmatia de mai sus nu te-a convins, atunci explica cum de filtrul se colmateaza si motorul intra in Limp Mode?? Foarte pentru ca filtru e plin si fumul nu mai trece prin el mai deloc adica nu mai filtreaza si e aproape blocat de depuneri. ... Dupa tine ..cand se umple filtrul ...trec mai multe gaze, ceea ce nu e adevarat. (atentie ca unii chiar vor sa inteleaga alte puncte de vedere.. ) Ce algoritm de calcul mai exact? Filtrul este un element pasiv in sistem. La el se poate raporta DDEul si alte sisteme care il vor cat mai curat si functional... si cum spui tu ca programul se poate sa fi fost modificat... (dar sa nu bagam de la noi..) ramane de vazut daca in bine sau rau. Oricum ei fac teste pe noi, mai ales pe cei cu masini noi, in garantii.. Dupa aia Dumnezeu cu mila, ca nu le pasa; si-au scos banii. ...Eu nu cred ca EGR-ul isi schimba ciclul de lucru.. ci pur si simplu sta inchis mai tot timpul. Iar asta nu e nici un ciclu.. si ca DDE face ce ii mai ramane de facut fara EGR. ...Are E60 (din descriere a ce posezi) motor B47? Sau mai ai o alta masina?
  25. @shaq486 ne-am incurcat noi, am crezut ca tu esti op
  26. @RedCap Este o idee foarte buna. @sskkaa Garnitura "profile gasket" dintre fiecare port al chiulasei si galeria de admisie (6 buc. in total) are si ea ceva de zis: 1. p/n 11617807480 s-a utilizat la toate motoarele B57 cu 4 turbine + Alpina (indiferent de anul de fabricatie). Acestea au in comun galeria de admisie din aluminiu. In mod ciudat, aceeasi garnitura a fost folosita si la prima generatie de N57 (N57D30OL 245 CP si N57D30U 204 CP); 2. p/n 11618579879 s-a utilizat la toate motoarele B57 30d si 40d din prima generatie, cu galeria de plastic; 3. p/n 11618477111 s- a utilizat la toate motoarele B57 de pe modele BMW 30d si 40d introduse in piata dupa 05/2019, cu galerie de plastic; 4. p/n 11618507335 s-a utilizat la toate motoarele N57, cu exceptia celor de la pct. 1, atat cu galerii de plastic cat si de aluminiu. Se poate deduce (trebuie verificat in fapt) ca la B57 portul de admisie are forma diferita intre M50d cu galerie de aluminiu si restul B57 cu galerie de plastic. La N57 (exceptie prima generatie), portul ar trebui sa aibe aceeasi forma, indiferent de tipul galeriei, fiind acelasi p/n. Este bizara reinvierea formei portului de la prima versiune N57 la versiunea B57 50d + Alpina.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.