All Activity
- Past hour
-
Road Map Europe East NEXT 2025
rel1406 replied to F25's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Salutare, nu a aparut inca varianta 2 pentru 2025? - Today
-
10.03.2023 - 52.245km - constatare generala la achizite, diagnoza, resoftare si update de soft motor/cutie/infotainment, update de harti, etc - BMW GRUP WEST ORADEA 10.03.2023 - 52.273km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 28.03.2023 - achizitie jante+anvelope 20" incl montaj + reglaj directie, unghi fuga, etc - BMW GRUP WEST ORADEA 23.05.2023 - 59.900km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 29.05.2023 - 59.920km - schimb placute frana fata + diagnoza ventilator scaun dreapta fata - BMW GRUP WEST ORADEA 28.07.2023 - 68.080km - inlocuit EGR/Recitor pe campanie - gratuit + gresat usi + constatare mecanica pentru pompa de apa/accesorii - BMW GRUP WEST ORADEA 18.08.2023 - 70.741km - revizie ulei BMW + filtre + inlocuire pompa apa + antigel + simering palier fata + schimb ulei cutie transfer - BMW GRUP WEST ORADEA 13.09.2023 - 72.000km - Stage 1 la A TEAM PERFORMANCE 04.12.2023 - 80.250km - revizie ulei BMW + filtre + schimb uleiuri diferentiale fata + spate - BMW GRUP WEST ORADEA 06.03.2024 - 90.324km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 25.04.2024 - 98.772km - schimb placute frana spate ( nu cred ca au mai fost schimbate vreodata ), verificat sistem climatizare ( ca tot vine vara ), completare freon ( lipseau cam 150ml dupa 4ani jumate aprox ) si igienizare clima, care a inclus obligat si schimbarea filtrului de aer - BMW GRUP WEST ORADEA 10.05.2024 - 101.546km - revizie ulei BMW + filtre, inlocuire lichid frana ( era "scadent" in August oricum ) si schimb ulei cutie ZF8HP, si ceva conducta de alimentare carburant ( apro 200lei + TVA) - toate astea pentru suma de 5000lei + TVA - BMW GRUP WEST ORADEA 26.06.2024 - 110.186km - revizie ulei BMW + filtre - ANDRION SERV 06.09.2024 - 121.537km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA 14.11.2024 - 130.661km - revizie ulei BMW + filtru de aer, inlocuit protectii telescoape fata + elemente suprasarcina?!, inlocuire brate inferioare anterioare stg+dr fata ( troncanea ceva usor la denivelari mici de ceva vreme ) si un reglaj directie - BMW GRUP WEST ORADEA 22.01.2025 - 140.440km - revizie ulei BMW + filtre, verficiare autovehicul, schimb ulei cutie transfer, si lamela stergator spate - BMW GRUP WEST ORADEA 24.02.2025 - 146.708km - inlocuit senzor Nox dupa DPF, si curatat injector adblue ( nu era f murdar, dar am zis sa-l verifice daca tot e masina la ei ) - ANDRION SERV 28.02.2025 - 146.900km - inlocuit injector Ad Blue, si mufa+conducta - cod 16197381257 ( de la injector la rezervor ) - ANDRION SERV 25.03.2025 - 150.536km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA. S-a rezolvat si cu rechemarea pentru sinele din portbagaj. 11.04.2025 - 150.536km - inlocuti DPF, original, cu toate cele necesare, coliere, conducte vacum, etc. In urma problemelor cu Sezorul Nox, a dat si o eroare pe DPF, si atunci mi s-a aprins becul. In urma testelor facute, s-a constatat/presupus ca PDF are ceramica crapata, si de acolo erorile continue. Dupa schimb nu am mai avut nicio pb si nicio eroare nici pe DPF nici pe senzor Nox, masima merge perfect. Nu e o problema comuna sau des intalnita, dar mi s-a confirmat ca au mai avut probleme cu DPF-uri crapate si ma masini mult mai noi cu si km sub 100k, putine cazuri, dar a mai fost intalnita problema. - BMW GRUP WEST ORADEA 25.04.2025 - 151.000km aprox - am pus rotile de 19 ( model 887M ) - 245/50/19 - Michelin Latitude Sport 3. De atunci, de peste 5000km, masina merge perfect, si am decis ca voi ramane pe setup-ul asta. Am detaliat in topicul aferent de anvelope problemele, nervii si stresul avute cu rotile. Mi-a ajuns, m-am saturat, si nu mai am nici timp pt pb asta. 07.05.2025 - 154.800km aprox - completat aprox 150-200ml antigel+apa distilata. Am constatat o mica lipsa cand completam lichid de parbriz. Nu au fost notificari in bord sau erori pe subiect, nu lipsea mult oricum. O sa mai urmaresc perioada asta, banuiesc ca poate s-o fi umblat la ceva cand au inlocuit DPF, sa fi curs putin. Sub masina nu par a fi scrugeri, pete, etc. Pana acum dupa aprox 2000km, totul ok. 05.06.2025 - 160.230km - revizie ulei BMW + filtre, schimb uleiuri grup diferential fata + spate, revizie + igienizare clima - completat putin (aprox 100ml) freon - BMW GRUP WEST ORADEA 14.08.2025 - 170.092km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA 16.10.2025 - 179350km aprox - am facut o verificare/mentenanta preventiva la ANDRION SERV, unde s-au verificat mai multe componente ( galerie admisie, egr, racitor, capac culbutori, pompa apa, role, fulie arbore, mufa senzor presiune, etc ) - inlocuit curea accesorii + 2 bucsi. 23.10.2025 - 180.299km - revizie ulei + filtre, inlocuit ventilator habitaclu, inlocuit discuri + placute spate - BMW GRUP WEST ORADEA 12.11.2025 - 182.920km - inlocuit discuri si placute frana fata - BMW GRUP WEST ORADEA
-
Pe mine ma intereseaza sa meargă CarPlay acum ca merge nu ma intereseaza ce versiune de ID este…
-
Merge flash la id6 + montata antena wifi atunci.
-
An 2016 model NBTevo_E16382A
-
redog4dy started following Update la ID6
-
Salut, ce an este masina ta? nu toate unitatile suporta update la id6. scrie seria mai jos/poza cu versiunea de harti.
-
Mitrush started following Update la ID6
-
Bună ziua dragi colegi , sunt proaspăt posesor de f31 și aș dori să mă pot bucura de CarPlay … cine mă poate ajuta în București cu aceast update de soft ?
-
Mitrush joined the community
-
Bmw f10 2012 530xd -3 butoane soft close-scaune ventilate
VladE46 replied to chitsro's topic in Vanzari auto BMW
Spune-i prietenului tau ca a uitat un “0” la kilometraj. Probabil intentionat, sa apara in cautari -
Eroare bold senzor sonda lambda am și eu erorile astea apărute
HitmaNLive replied to cosmindumitru7's topic in Folosire forum
Ai eroare pe 2 sonde. Primul e senzorul Nox. Original e vreo 2500 lei parcă. Eu am pus Noxem de pe bimmerprofs, care a costat in jur de 1800 lei. A doua eroare e sonda lambda dinaintea catalizatorului. Recomand ori originala, ori Bosch. -
Nu ca aproape, nu rentează deloc dpdv financiar. Daca n-ai si cablu de public chargers si trebuie sa il achizitionezi, cu atat mai mult nu amortizezi nimic. Acasa si atat. Eu in ultimele 2 luni am stat ca un mild hybrid ca nu am mai putut sa o incarc. Merge 20% electric cu "bateria goala", sunt multumit.
-
abrakadaver07 started following Problema display navi E87
-
Salut, am detinut un E87 LCI 2011 timp de cativa ani care ulterior a ramas in familie si e condus de catre altcineva. Recent, din senin, a inceput sa ii faca figuri ecranul de la navigatie dar isi revenea dupa cateva momente. De cateva zile in schimb pare ca a murit de tot. Atasez si poza, sper sa fie de ajutor. S-a mai confruntat cineva cu asta? O fi problema de contact sau a murit display-ul? Multumesc mult!
-
530e Preincalzire motor combustie interna la PHEV
Romulus replied to DimaDan's topic in BMW Electrice
Cu cele cu bateria mai mare, posibil da. -
530e Preincalzire motor combustie interna la PHEV
DimaDan replied to DimaDan's topic in BMW Electrice
As putea face 80 km pe electric? Eu sunt din Oradea. -
Sa te bucuri de masina! Sa mai iei in calcul o problema cu grupul (spate). Se cam duc garniturile si scapa ulei pe carcasa grupului. Se umezeste. Am rezolvat-o acum 2 ani. A fost vreo 2200 de lei. Piesele nu sunt scumpe, cat manopera, ca trebuie dat tot ansamblul jos, daca vrei facuta calumea. Am postat pe aici, dar mi-e greu pe telefon sa dau link. Btw, ma strange in spate cate ai schimbat. Eu nu am facut atatea si am 178k km (reali ). Am facut capacul culbutori si corpul filtru ulei. Pe original ambele, service autorizat, istoric, etc. 2800 + 2600 lei. Ah, si bujiile tot pe original, acum vreo 20k km. Nu stiu daca sa le refac la urmatoarea revizie, adica dupa 30k km. Cam asa se recomanda. Bobinele au fost schimbate acum 40k km. La fel, parca la 60k km se cam reschimba si astea.
-
cosmindumitru7 started following Eroare bold senzor sonda lambda am și eu erorile astea apărute
-
Recomandare achizitie/montaj camera auto
Romulus replied to goangaus's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Nah, nu e totuna. -
Recomandare achizitie/montaj camera auto
Risti replied to goangaus's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
sper ca nu va referiti in general la acumulatori daca da, astia cu EV ar trebui sa circule doar 5-6 luni pe an https://www.allcam.de/collections/powerbanks-de -
Recomandare achizitie/montaj camera auto
RedCap replied to goangaus's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Camerele mai rasarite au o setare ca atunci cand bateria masinii scade sub o anumita valoare sa nu mai porneasca in modul parcare. Nu am avut vreodata probleme de genul sa ma trezesc cu bateria descarcata. -
Recomandare achizitie/montaj camera auto
neo_andersson replied to goangaus's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Exista sigurante cu tensiune permanenta in orice masina, inclusiv BMW. KL.30 si KL.30B sunt conectate permanent la baterie, 30B direct, 30 prin releu. KL.30F este activ cand masina este "treaza" de la deschiderea din telecomanda pana aproximativ 10-12 minute dupa inchidere cand intra in sleep. Priza de bricheta e legata pe 30F de exemplu. KL.15 este activ cand este contactul pus. In BMWurile noi de la Seria Fxx in sus nu poti lega o camera de bord sa mearga non-stop chiar si cand masina e inchisa fara sa ai eroare de descarcare a bateriei in stationare. IBSul face test de consumatori la 10 minute de la inchidere, daca curentul este mai mare decat pragul setat, IBSul incearca sa bage din nou masina in sleep adica da comanda la CAS/FEM/BDC/BCP sa scoata masina din sleep complet si sa initieze din nou procedura de shutdown. Daca din nou dupa 10 minute curentul e prea mare, BDC deconecteaza releele pentru KL.30 si 30F sa excluda cat mai multi consumatori si procedura se repeta la infinit ceea ce duce la eroare de baterie si in unele situatii chiar la descarcarea completa a bateriei. Unele camere de bord au o baterie interna care le tine active o perioada de timp dupa ce masina intra in sleep. Alti producatori vand o baterie separata pentru asta dar necesita ceva mai mult timp la instalare si nu am idee cat de sigure si fiabile sunt in timp mai ales la temperaturi extreme. - Yesterday
-
Probleme baterie hibrid
BaXXon replied to Active Tourer 225 Plug-in's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 2
Consumul de curent, mare in sarcina mare, la o capacitate mica a bateriei, rezulta degradare timpurie . Merge la inceput insa dupa mai multe cicluri , degradarea creste ( cel putin toate tipurile de baterii litiu au acest comportament ). La o capacitate mare a bateriei 30kwh+ , degradarea nu e asa accentuata ca si-n cazul celor de capacitate mica ( ma referer la acelasi amperaj tras din ambele baterii ) 225xe-ul meu , dupa 6 ani arata tot 38-46 km ( bateria de 10 kwh ) la 80k km -
stergatoare Ce stergatoare sa-mi cumpar si de unde?
bimmer90f30 replied to Romulus's topic in BMW Autobahn
Pentru cei interesati e vorba de 3M de fapt! Nici nu am stiut ce am de atata amar de vreme si de ce e atat de bun. Pai cum sa nu fie daca e vorba de acoperire ceramica!? Mi-am amintit ca l-am luat de la LIDL. A fost mult mai ieftin fata de ce am gasit ..pe ebay. Normal ca acum e de inteles de ce nu lasa nici o dara in urma stergatorului si tine triplu cat Rain-Xul mult mai ieftin.. pentru ca e ceramica pentru sticla! ..As lua fara nici ce mai mica ezitare, daca as gasi ceramic coating pentru sticla facut de 3M. Va garantez poate sa toarne cu galeata.. puteti trece fara probleme de vizibilitate pe vreme de ploaie torentiala sau nu pe langa TIRuri pe autostrada fara sa va atingeti de stergator! Va asigur. Am gasit pe ebay.com si din America nu se poate importa.. si nu e ieftin.. deloc. Si am inteles ca nici nu prea este comercial adica vandut publicului.. ...2 ore mai tarziu, dupa ce am scotocit cat am putut de bine sa aflu ce pun aia de la 3M in lichidul ceramic protectiv (le-am gasit fisa tehnica dar declara ca e reteta secreta... ) 3M™ Ceramic Coating, 39901 08/17/22 __________________________________________________________________________________________ Page 3 of 11 Ingredient : C.A.S. No. % by Wt Siloxane Polymer Trade Secret* 60 - 90 Trade Secret * Silane, trimethoxy(2-methylpropyl)- 18395-30-7 10 - 30 Trade Secret * Bis(Trimethoxysilylpropyl)Amine 82985-35-1 < 3 Trade Secret * Methyl Alcohol 67-56-1 < 0.2 Trade Secret * *The specific chemical identity and/or exact percentage (concentration) of this composition has been withheld as a trade. Sunt cateva marci pe piata care folosesc Polysiloxane care este varianta imbunatatita a Siloxane. Asadar acum puteti alege in mai multa cunostinta de cauza o protectie de geamuri sau de vopsea pe baza de ceramica. Pentru mai multe detalii comparative va puteti uita aici: https://blog.iglcoatings.com/what-is-silicon-silica-silane/ -
nu am studiat foarte atent sa-ti spun daca se poate sau nu. stiu ca multi cu masina in garantie folosesc boot mod pentru ca teoretic e nedetectabil, practic habar nu am. Inafara de asta dupa 2020 ecu este locked si e mult mai greu de rescris, tu nu ai problema asta la masina ta avand in vedere ca deja s-au facut foarte multe experimente de tuning, aici ma refer la rescris ECU, eu te-as sfatui sa mai faci niste research inainte sa te bagi la ce vrei sa te bagi. dar la urma urmei sunt banii tai si masina ta, eu doar zic ca exista o alta alternativa, buna rea , tu decizi
-
Am cerut expres să se facă in modul sport. Nu cred că merge faza cu păcălitul doar pe un mod.
-
asta inteleg, dar daca nu se rescrie ecu tot ce face este sa pacaleasca masina ca nu are destul boost in turbo
-
Topics
