Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Vine ziua plecarii spre Balti. Nu v-am spus dar si Dragos era gata sa se dea cu masina lui (seria 135xd) intr-o noua setare asa ca oricare ar fi fost rezultatul la E46 am fi mers in Moldova sa fim alaturi de el.Am pregatit masinile si am pornit spre aeroportul din Balti.La vama intraderar vamesii din partea Moldovei au cerut sa vada actele masinii,numerele(am noroc ca Viesparul inca este inmatriculat cu acte in regula si poseda numere de inmatriculare) chiar au intrebat si de ITP care nu mai era valabil dar au fost intelegatori cand le-am spus ca nu circula pe strada si ca este o masina destinata competitiilor sportive. Ultimii 15km pana la Balti au fost dezastruosi pentru cei ce doresc sa vina in aceasta regiune sa se pregateasca sufleteste pentru asa ceva,un drum foarte rau ! Ajunsi pe pista descarcam masinile si merg in aprcul rece sa o incalzesc putin si sa fac cateva plecari(au o portiune de aproximativ 200 metri unde poti merge sa testezi masina fara nici o problema). Dupa ce am incalzit masina ma pregatesc sa merg la start. Auzisem ca aderenta este foarte buna aici asa ca ma asteptam la o plecare foarte buna,in timp ce ma alinia Luci la start vedeam cu i se lipesc lui DOP adidasii de pista Plec dupa loc si intr-un metru masina nu mai inainta si se auzea sunetul de cardan sau planetara rupta ! In 10 ani de curse nu am rupt niciodata un cardan si iata ca am reusit aici!Dupa cum am spus aderenta foarte buna cum nu am crezut,nici eu si nici altii care tot au rupt planetare pe aceasta pista.CU planetare eram si eu pregatit dar cu cardan nu...Dupa ce o ridic constatam intradevar ca este rupt cardanul,partea din spre grup...Ce sanse aveam sa gasesc eu un cardan tinand cont ca acesta era ceva modificat nu de fabrica. Il demontam pentru a avea o viziune clara a dimensiunilor si cu ajutorul gazdelor care sunt extraordinat de primitori si saritori sa ajute am gasit un cardan de E46 330xd pentru a lua daor partea din spre grup(partea care se rupsese) iar partea modificata sa o pot folosi pe cea veche.Nu imi venea sa cred ca am gasit exact ce aveam nevoie si urma sa mai incerc iar un run cel putin...In capul meu era ca urmeaza si acesta sa se rupa in urmatorul run,deci cumva eram ca mielul la taiere Revin cu noul cardan,il montam si ma pregatesc iar de run. Plec,astept sa se rupa iar cardanul,vad ca nu se rupe dar in schimb se aprinde spira in bord si simt masina cum se limiteaza = run nesemnificativ. Ajung inapoi la cort,constat ca nu mai aveam suficienta motorina,realimentez si intre timp Dragos se pregatea sa se dea si el asa ca mergem cu inima stransa cu el la start. Face o plecare buna,masina topaie putin dar merge drept si reuseste un timp asemanator,doar cu cateva miimi mai bun decat recordul sau 8,31s.Se intoarce cu masina fara absolut nici o problema la cort si hotaraste sa opreasca testul pentru aceasta etapa. Era randul meu sa mai bag o fisa asa ca ma aliniez! De data asta am incarcat-o mai mult si deja o simteam cum franele nu o mai pot tine pe loc si incepea sa inainteze asa ca iau piciorul din frana si porneste,plecarea nu a fost buna dar dupa 100km/h s-a dezlantuit reusind un 100-200km/h de 4,0s ,cel mai bun de pana acum si un timp la 402m de 9,6s. Spre marea mea surpindere cardanul rezista si incep sa uit de aceasta problema. Ajuns inapoi la cort ne hotaram sa plec din transbrake pentru a nu mai avea problema cu piciorul pe frana.Acesta era un lucru nou pentru mine. Ma aliniez si reusesc o plecare foarte buna 1,4s 60ft , 0-100km/h 2,1s dar dupa 145km/h se aprinde iar spira si masina ruleaza pana la sfarsitul run-ului in Limp Mode chiar si asa reusind 100-200km/h in 4,6s si un nou record personal de 9,3s. Tind sa cred si sper ca daca nu s-ar fi aprins iar spira si ar fi mers 100-200km/h cat a mers in run-ul precedent adina 4,0s masina ar fi fost in clubul masinilor de 8 secunde,dar se pare ca nu a vrut de aceasta data,atat s-a putut momentan. Voi reveni la urmatoarea etapa mai bine pregatiti cu rezerve de putere oricum disponibile si speram la rezultate mai bune,pana atunci va las mai jos si 2 clipuri cu run-ul de 9,3 secunde.
  3. Today
  4. Pentru restul greselilor se aplica prezumptia de erori de tastare.
  5. Pentru a nu mai lucra orbeste hotaram sa montam si un MAXXECU Mini. Dupa a doua etapa,care iar am ratat-o,a venit momentul ca merg la Iasi sa fac rodajul motorului si sa o punem pe dyno sa vedem ce iese. Urma sa fie in weekendul respectiv etapa din Republica Moldova de la Balti unde daca ca prin minune totul ar fi iesit perfect am fi avut de gand sa mergem sa testam masina pentru a ne face o idee ce a iesit. Ajung la Iasi,lucrul la masina inca era in toi,Luci termina montajul turbinelor,gaurim si capota sa scoatem evacuarea prin ea si mergem cu ea pe dyno dupa ce Dragos face modificarile si ajustarile softului. O ancoram pe dyno si urmeaza o perioada de rodaj a motorului pe care am incercat sa o fac cat mai precis la indicatiile lui Dragos.Motorul se aude extraordinar,niciodata nu l-am auzit atat de bine si rotund,cresc sperantele cu toate ca am intampinat si ceva probleme cu montajul pieselor pe masina,dar acesta este tuningul,daca era usor se facea peste tot si de catre oricine. Termin rodajul,o inspectam si pare ca totul este in regula,facem schimbul de ulei si intra Dragos in actiune! Se anuntau presiuni de peste 5 bari! DA,5 BARI! La astfel de presiuni Dragos ne-a recomandat sa stam cat mai feriti pentru ca orice se poate intampla la masina iar in cazul unui dezastru pisele pot sparge geamuri situate chiar si la 40 metri distanta(lucru care el il patise deja in testele cu masina lui). Ne ascundem ca suricatele fiecare cum a putut dupa cate un colt si asteptam nerabdatori finalul runul de pe dyno cand deodata vedem o piesa metalica cazand sub masina .Il vad pe Luci cum sare in fata masinii facandu-i semn cu mainile lui Dragos sa opreasca cat mai repede.Asteptam sa vedem si balta de ulei sub masina! Piesa metalica semana cu un bolt de la vilbrochen dar cand ne-am baga dupa ea sub masina era de fapt intinzatorul de la cureaua care actiona a doua pompa de inalta presiune motorina .S-a slabit surubul care il tinea,acesta fiind in sensul opus fata de cum se invartea cureaua si a cazut intinzatorul.Inspectam radiatoarele si totul este in regula. Rasuflam usurati toti si dam drumul la al 2-lea run,aceeasi poveste - suricatele,Dragos power iar spre finalul run-ului se aude ca un fluierat....Merg repede la ecran sa vad cifrele care aratau 693CP fara NOS!Cel mai bun rezultat al meu de pana acum fara NOS! Inspectam masina si ne gandim ca acel fluierat au fost poate anvelopele patinate pe rolele de la dyno asa ca mai strangem putin chingile. Da Dragos drumul la robinetii de la NOS si ne pregatim de run-ul 3 .Nici nu apuca sa faca presiune bine ca iar se aude acel fluierat...Ridicam capota si constatam ca un furtun de la intercooler vroia neaparat sa spuna ceva asa ca il strange Luci mai bine si ne pregatim de run-ul 4 cand deodata incepe ploaia,masina fiind cu botul afara si evacuarea scoasa prin capota,suntem nevoiti sa luam o pauza... In tot acest timp eu ma zbateam sa aduc actele si numerele Viesparului pentru ca cei de la vama din Moldova erau foarte pretentiosi si cereau aceste lucruri chiar daca masina era una destinata competitiilor sportive dar asta va povestesc mai tarziu. Se mai domoleste ploaia si putem incepe run-ul 4.In timp ce filmam simteam cum vibreaza betonul sub mine!Este diferenta enorma intre run cu NOS si fara,cand deodata ceva ma tot lovea in fata si nu stiam daca arunca ceva ulei incins prin wastegate sub masina sau ce se intampla,dar deodata se aude si o bubuitura si iar ne oprim...Anvelopa pe stanga spate bubuise ,noroc ca a putut face run-ul complet iar acesta arata 855Cp si 1503Nm Cu un shot de NOS de doar 150cp pot spune ca sunt pe low boost,obligati de lipsa anvelopei sa ne oprim aici ne ramane doar sa mai marim puterea pe pista in functie de situatia de acolo. Nu imi venea sa cred ca in ciuda tuturor piedicilor cu actele,numerele,intamplarilor de pe dyno masina era in sfarsit gata de pus pe pista (rotile cu slickuri le aveam dupa mine de la Bucuresti) cu o putere si potential mult mai mare fata de ceea ce a avut pana acum.
  6. Buna seara,mi sa ars pompa din rezervor,dupa ce am schimbato nu mai trage ca inainte daca o trec pe sport nu mai schimba ca inainte si ramana la 4500 turatii,ca sa schimbe trebuie sa ridic piciorul de pe accelerație .pe la170/180 incepe sa intrerupa. Cineva mia spus ca este filtrul sau pompa de sub scaunul șoferului
  7. Buna seara! Mi a aparut eroare drivetrain pe navigatie cand am dat o talpa la masina, si mi a limitat o, am descoperit ca e dpf ul, l am dus la curatat, l am pus la loc si peste 2 sapt am dat iar o talpa random si s a aprins iar si iar e infundat, aveti cumva idee cum sunt cele after market? Masina este unu seria 1 f21 125d 2013! Multumesc
  8. Multumesc frumos! Orice se poate, trebuie sa iti doresti suficient de mult,dar da, trebuiesc multe compromisuri si sacrificii facute.
  9. Oricum n ai ce face.Decat s o vopsesti ,mai bine o lasi asa.
  10. Da, incep sa dau telefoane de maine sa vad daca ma poate ajuta cu PDR. As scapa fără prea mare deranj
  11. S ar putea sa iasa la pdr.Bine ca nu ti a dat o in dunga
  12. E din ceva parcare , primita , la fel si la mine in portiera spate... Parcari facute de tampiti la 1.9m latime... bine ca la " mamasi copilul " stiu sa le faca de 2,5m ca doar numa ei trebuie sa deschida portierele sa iasa din masina.
  13. Bună ziua Aceeași problema la x3 2.0tdi din 2009 Ati rezolvat?
  14. Eu am ceva asemanator pe usa spate la G05 si am PPF. La asa ceva, nu ajuta nici o folie.
  15. Pentru parbriz am casco. Nu-mi fac griji in schimb, uite prima “bucurie” de cand am masina. A venit mai repede decat ma asteptam Si e si in spate, unde oricum nu as fi pus folie Later edit: cred ca incep sa ii inteleg pe cei ce parcheaza pe 2 locuri
  16. Nu exista folie legală pentru parbriz
  17. Foliile astea de parbriz ppf sunt legale in Romania? Eu știam ca nu exista nimic omologat care sa asigure gradul de transparenta cerut de lege, dar eu ma uitam in special la foliile de protecție solara. Vad ca si astea ppf au protectie mare uv si unele, nu stiu exact care(Gemini zice ca alea mai moderne), resping si caldura.
  18. Pana la 2000$ mai e cale lunga. Iti iei vo 4 ca sa ai si de rezerva ...
  19. Hai cu niște cotatii măcar facem o faptă bună cu discuția noastră și ajutăm și alți oameni.
  20. Nu ignor nici o idee, ma faci sa cer oferte:)), am zis clar aftermarket nu original, eu ti am dat un exemplu pe original, poluam degeaba topicul. Oricum colegul face ce crede el ca este mai bine, eu doar mi am zis parerea. Poti face topic.
  21. Nu e nicio contrazicere doar ca atunci când vii cu sume vino cu unele concrete nu cu vorbe și povești. Ca măcar sfaturile noastre pentru omul ăsta să fie bune de ceva, nu să ii spunem povești și basme. Ignori ideea de am pus-o mai sus cum un 1500-2000 a devenit 2500 fără montaj și o tot ții una și bună. O să creez un topic cu postările noastre numit cost înlocuire parbriz G30 mai târziu.
  22. Redcap ideea este alta, nu sa iti dau tie preturi fixe updatate la iulie 2025, fara suparare. Ideea era ca nu se merita sa pui folie de 400- 500 de euro cand atat este parbriz nou. In America sunt niste preturi, in Romania altele... Ti am dat pe original, pe aftermarket este mult mai ieftin... Nu inteleg contrazicerea sincer.
  23. Salut, uleiul a fost schimbat în urmă cu 3000km, a fost termostatul. Merci
  24. Pai vezi ca ai mai crescut? De la 1500-2000 ai ajuns la 2500. Mai adauga si montaj acolo oricum, vezi ca, cineva tre sa si calibreze senzori daca nu vrei sa iti bati capul, etc. Ca fapt divers fara HUD aveam o cotatie la G30 de vreo 7-800 de $, nu mai retin exact cand am spart parbrizul prin Octombrie anul trecut. Intr-un final am dat masina la buyback cu el spart si nu mai m-a interesat.
  25. Iti dau una chiar pe orginal nou pt hud, camere, bla, bla, hai sa fim seriosi, 2500 de lei original, nu stau acum sa caut aftermarket care este mai ieftin: https://www.bavauto.ro/parbriz-tenta-verde-bmw-seria-5-f90-m5-g30-g31-kafas-hud-51317388745
  26. @branevl da-mi si mie o cotatie de Pilkington cu 1500 de lei fara HUD cu montaj cu tot in banii aia pentru G30. Si totodata sa si functioneze senzorii din parbriz dupa. Vreau si eu sa vad ca unicornii exista. P.S. Am uitat sa precizez ca excludem parbrizele luate din dezmmembrari aici. Cat despre dauna totala economica pentru o bara si doua aripi in America... vorbesti povesti.
  27. E exagerare, un parbriz cu head up display pe aftermarket Pilkington la g30 e in jur de 1500-2000 de lei cu tot cu montaj si nu vorbesc din filme, am avut g30, fara head up display e in jur de 1500 de lei. Tu spui aici de original luat din reprezentanta in us si pt g60... America unde pt o lovitura putin mai mare o bara si doua aripi este declarata o masina dauna totala economica.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.