Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salut, am detinut un E87 LCI 2011 timp de cativa ani care ulterior a ramas in familie si e condus de catre altcineva. Recent, din senin, a inceput sa ii faca figuri ecranul de la navigatie dar isi revenea dupa cateva momente. De cateva zile in schimb pare ca a murit de tot. Atasez si poza, sper sa fie de ajutor. S-a mai confruntat cineva cu asta? O fi problema de contact sau a murit display-ul? Multumesc mult!
  3. Today
  4. Cu cele cu bateria mai mare, posibil da.
  5. As putea face 80 km pe electric? Eu sunt din Oradea.
  6. Senzori trebuie luați pe original?mașina este un e 90 benzinar 2009
  7. Sa te bucuri de masina! Sa mai iei in calcul o problema cu grupul (spate). Se cam duc garniturile si scapa ulei pe carcasa grupului. Se umezeste. Am rezolvat-o acum 2 ani. A fost vreo 2200 de lei. Piesele nu sunt scumpe, cat manopera, ca trebuie dat tot ansamblul jos, daca vrei facuta calumea. Am postat pe aici, dar mi-e greu pe telefon sa dau link. Btw, ma strange in spate cate ai schimbat. Eu nu am facut atatea si am 178k km (reali ). Am facut capacul culbutori si corpul filtru ulei. Pe original ambele, service autorizat, istoric, etc. 2800 + 2600 lei. Ah, si bujiile tot pe original, acum vreo 20k km. Nu stiu daca sa le refac la urmatoarea revizie, adica dupa 30k km. Cam asa se recomanda. Bobinele au fost schimbate acum 40k km. La fel, parca la 60k km se cam reschimba si astea.
  8. 1Senzor de oxid de azot DME 30 DC, încălzire.30 DA DME Nitrogen -Oxide eenzor signal.3 2C2B DME:oxigen senzor before catalytic converter ,system check. FRM (Footwell Module ) A8C4 FRM:second Brake Light/Adaptive Brake Light ,Right ,faulty. A8b6 FRM:Brake Light left ,faluty
  9. sper ca nu va referiti in general la acumulatori daca da, astia cu EV ar trebui sa circule doar 5-6 luni pe an https://www.allcam.de/collections/powerbanks-de
  10. Camerele mai rasarite au o setare ca atunci cand bateria masinii scade sub o anumita valoare sa nu mai porneasca in modul parcare. Nu am avut vreodata probleme de genul sa ma trezesc cu bateria descarcata.
  11. Exista sigurante cu tensiune permanenta in orice masina, inclusiv BMW. KL.30 si KL.30B sunt conectate permanent la baterie, 30B direct, 30 prin releu. KL.30F este activ cand masina este "treaza" de la deschiderea din telecomanda pana aproximativ 10-12 minute dupa inchidere cand intra in sleep. Priza de bricheta e legata pe 30F de exemplu. KL.15 este activ cand este contactul pus. In BMWurile noi de la Seria Fxx in sus nu poti lega o camera de bord sa mearga non-stop chiar si cand masina e inchisa fara sa ai eroare de descarcare a bateriei in stationare. IBSul face test de consumatori la 10 minute de la inchidere, daca curentul este mai mare decat pragul setat, IBSul incearca sa bage din nou masina in sleep adica da comanda la CAS/FEM/BDC/BCP sa scoata masina din sleep complet si sa initieze din nou procedura de shutdown. Daca din nou dupa 10 minute curentul e prea mare, BDC deconecteaza releele pentru KL.30 si 30F sa excluda cat mai multi consumatori si procedura se repeta la infinit ceea ce duce la eroare de baterie si in unele situatii chiar la descarcarea completa a bateriei. Unele camere de bord au o baterie interna care le tine active o perioada de timp dupa ce masina intra in sleep. Alti producatori vand o baterie separata pentru asta dar necesita ceva mai mult timp la instalare si nu am idee cat de sigure si fiabile sunt in timp mai ales la temperaturi extreme.
  12. Yesterday
  13. Consumul de curent, mare in sarcina mare, la o capacitate mica a bateriei, rezulta degradare timpurie . Merge la inceput insa dupa mai multe cicluri , degradarea creste ( cel putin toate tipurile de baterii litiu au acest comportament ). La o capacitate mare a bateriei 30kwh+ , degradarea nu e asa accentuata ca si-n cazul celor de capacitate mica ( ma referer la acelasi amperaj tras din ambele baterii ) 225xe-ul meu , dupa 6 ani arata tot 38-46 km ( bateria de 10 kwh ) la 80k km
  14. Pentru cei interesati e vorba de 3M de fapt! Nici nu am stiut ce am de atata amar de vreme si de ce e atat de bun. Pai cum sa nu fie daca e vorba de acoperire ceramica!? Mi-am amintit ca l-am luat de la LIDL. A fost mult mai ieftin fata de ce am gasit ..pe ebay. Normal ca acum e de inteles de ce nu lasa nici o dara in urma stergatorului si tine triplu cat Rain-Xul mult mai ieftin.. pentru ca e ceramica pentru sticla! ..As lua fara nici ce mai mica ezitare, daca as gasi ceramic coating pentru sticla facut de 3M. Va garantez poate sa toarne cu galeata.. puteti trece fara probleme de vizibilitate pe vreme de ploaie torentiala sau nu pe langa TIRuri pe autostrada fara sa va atingeti de stergator! Va asigur. Am gasit pe ebay.com si din America nu se poate importa.. si nu e ieftin.. deloc. Si am inteles ca nici nu prea este comercial adica vandut publicului.. ...2 ore mai tarziu, dupa ce am scotocit cat am putut de bine sa aflu ce pun aia de la 3M in lichidul ceramic protectiv (le-am gasit fisa tehnica dar declara ca e reteta secreta... ) 3M™ Ceramic Coating, 39901 08/17/22 __________________________________________________________________________________________ Page 3 of 11 Ingredient : C.A.S. No. % by Wt Siloxane Polymer Trade Secret* 60 - 90 Trade Secret * Silane, trimethoxy(2-methylpropyl)- 18395-30-7 10 - 30 Trade Secret * Bis(Trimethoxysilylpropyl)Amine 82985-35-1 < 3 Trade Secret * Methyl Alcohol 67-56-1 < 0.2 Trade Secret * *The specific chemical identity and/or exact percentage (concentration) of this composition has been withheld as a trade. Sunt cateva marci pe piata care folosesc Polysiloxane care este varianta imbunatatita a Siloxane. Asadar acum puteti alege in mai multa cunostinta de cauza o protectie de geamuri sau de vopsea pe baza de ceramica. Pentru mai multe detalii comparative va puteti uita aici: https://blog.iglcoatings.com/what-is-silicon-silica-silane/
  15. nu am studiat foarte atent sa-ti spun daca se poate sau nu. stiu ca multi cu masina in garantie folosesc boot mod pentru ca teoretic e nedetectabil, practic habar nu am. Inafara de asta dupa 2020 ecu este locked si e mult mai greu de rescris, tu nu ai problema asta la masina ta avand in vedere ca deja s-au facut foarte multe experimente de tuning, aici ma refer la rescris ECU, eu te-as sfatui sa mai faci niste research inainte sa te bagi la ce vrei sa te bagi. dar la urma urmei sunt banii tai si masina ta, eu doar zic ca exista o alta alternativa, buna rea , tu decizi
  16. Am cerut expres să se facă in modul sport. Nu cred că merge faza cu păcălitul doar pe un mod.
  17. asta inteleg, dar daca nu se rescrie ecu tot ce face este sa pacaleasca masina ca nu are destul boost in turbo
  18. si sa intelegem ca nu ploua, nu ninge fara interventia umana ? Soarele e de la mama lui ? Cutremurele sunt la buton ? Si multe altele care probabil se deruleaza in background de care nu stim nu auzim si probabil n-am vrea sa stim , putin MIB si cam aia e . Flashul cu uitarea care o fi ?
  19. Revin cu feedback intarziat. Am mers pe Exide EK960 si (re)inregistrare din ISTA+. Mi se par prea mult 1800 de lei o baterie OEM de pe bavauto vs 900 de lei o Exide aceleasi specificatii. Nu e ca si cum am garantia ca cea OEM tine dublu fata de AM. O alta intrebare. As vrea sa schimb uleiul la cutia de transfer (xDrive transfer case) + grupuri fata si spate (as vrea schimb, adica extractie si reumplere, nu doar completare - cel putin asa am inteles ca e mai bine, ca se evacueaza si impuritatile). Aveti idee de niste costuri si un service Ok? Cand intreb de service "Ok", ma refer daca sa merg la unul dedicat pt zona asta de schimbat ulei cutii, sau daca e in regula si unul dedicat BMW. Pana acum toate operatiunile si servisarile le-am facut la APB Service pe Viilor. In Bucuresti ma aflu...
  20. Nu, inseamna ca imi permit un moft costisitor, atata tot. Nu e regula cu 2 ani oricum, pe ultima am schimbat-o mai repede de atat chiar. Sunt altii pe aici care le schimba mai des de atat chiar.
  21. Păi să îți schimbi mașina la 2 ani, nu înseamnă că ești bogău? Doar nu ți-o schimbi ca mine la 5 ani 🫩.
  22. Dacă e să ne luăm după toate prolemele, mai trebuie schimbat si vasul de expansiune, care se fisurează in partea de jos, de la trepidații, care sunt date de tampoanele motor.
  23. Exagerati amandoi. Am zis si ma repet, imi permit sa imi schimb si eu masina din cand in cand asa cand ma apuca din banii mei. Macar satisfactia asta sa o am si eu ca lucrator pe plantatie.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.