All Activity
- Past hour
-
Nym started following Cârcâit la accelerare in treapta a2-a la 2000 de turații
-
e87 Cârcâit la accelerare in treapta a2-a la 2000 de turații
Nym replied to Angelo2004BMWe87's topic in Seria 1
Da jos capacul de plastic de la motor, ala ornamental si vezi daca face la fel. Ala nu imi suna a zgomot de turbina. Cum stai cu distributia? N47 + Distributie Noua = LOVE N47 + Distributie veche = Panica + Stres + Zgomote Dubioase -
Am descifrat cele 30 de facturi: - in mai se fac 2 ani de prosumator deci acum s-a inchis cercul - unele sunt cu plus, altele cu minus si apar cu ambele contoare (ambele sensuri) - din ce am inteles, platesc ultima factura si gata Concluzia dupa 2 ani: am de platit 5140RON curent electric pt 2 ani Cu 2 EV acasa si facand 55-60k km cu ambele EV in 2 ani este mai mult decat decent. Aprox 210ron / luna Iar acum cateva saptamani am facut si upgrade de la 7.5kWp la 9kWp
- Today
-
Lospaa started following Pompă ulei F10 N57
-
Io zic sa stai liniștit. Din ce am citit, indiferent ce faci, dacă e sa crape, crapă... Io personal am schimbat pompa când am făcut distributia, am zis sa fac ce tine de mine. La tine nefiind schimbata cum vad eu ai 2 variante, ori vinzi mașina, ori ții banii și mergi asa, te bucuri de ea și îți asumi când crapă sa schimbi motorul. Nu vad sensul sa bagi 2-3mii în ea acu și apoi te trezești ca crapa motorul pe urma. Ăștia fac motoare, tot de pe forum am aflat de ei. https://fair-motors.de/
-
Trebuie desfacut si verificat cuzineti, in functie de ce uzura se gaseste la ei, vezi cum procedezi mai departe
-
e87 Cârcâit la accelerare in treapta a2-a la 2000 de turații
Angelo2004BMWe87 replied to Angelo2004BMWe87's topic in Seria 1
Da, trage bine -
Da, din asta traieste, destul de bine, as zice. Dar si munceste.
-
Il urmaresc pe Sreten de vreo 2 ani si ceva, am vazut toate episoadele, e cel mai tare. Ganditi-va de unde a inceput...cand era in US si service-ul era foarte scump pt BMW-uri..nevoia te invata si uite ca a ajuns sa traiasca din asta, cel putin asa cred. Foarte misto, bravo lui.
-
e87 Cârcâit la accelerare in treapta a2-a la 2000 de turații
srb_alex replied to Angelo2004BMWe87's topic in Seria 1
De verificat turbina! Daca spui ca ai reconditionat injectoarele! Masina trage? -
@six in line Păi și dacă îi schimb si cuzineții , ar fii șanse să nu crape motorul?
-
Adrian Mihu joined the community
-
six in line started following youtube: M539 Restorations
-
Salut, eu ma uit la Sreten la fiecare episod! Mi se pare ca explica pe intelesul tuturor, iar meticulozitatea, grija, curatenia si profesionalismul cu care lucreaza, mi se par din alt film. Pur si simplu face totul ca la carte @Itarachiu ce ti se pare ca, carpeste la masini? Nu mi s-a parut ca, considera ca e pacat sa pui surub unde poti lega cu sarma. Adica as avea incredere mult mai mare in el in a-mi restaura un BMW , in loc de reprezentanta sau alte service-uri autorizate.
-
e87 Cârcâit la accelerare in treapta a2-a la 2000 de turații
Angelo2004BMWe87 replied to Angelo2004BMWe87's topic in Seria 1
Ma poate ajuta cineva ? -
Eh,nu e chiar așa, intră mulți bani în aia,nu doar ce zicea el.. Dar la prima vedere,arăta ok mașina, contează mult un garaj. Mi a plăcut ăla care i a curățat motorul,aici nu există așa ceva.
-
da, la tine e perfect, rotile fata fiind mai mari cu 0.5mm in fata comparativ cu spate. deci nimic. totusi, daca pui pe 21 inch ai dimensiunea spusa de mine mai sus si se creeaza o diferenta fata/spate de 3.5mm in diametru. exact cum spuneam, sunt masini in gama BMW cu 6.5mm diferenta fata/spate desi ar fi fost simplu sa nu aiba o asa diferenta, punand pe spate o alta dimensiune de anvelopa. cu alte cuvinte, asa cum mentionam, chiar de ai 4 anvelope 100% identice ca dimensiune pe ambele punti, insa pe o punte anvelope cu uzura consistenta, conform logicii luata din gama de dimensiuni de anveope recomandate de bmw, nu este absolut nicio problema.
-
L-am vazut zilele trecute, am ramas super impresionat de fostul proprietar. Cat noroc sa ai sa iei o masina care overall chiar e ok...incredibil.
-
f10 Pompă ulei F10 N57
six in line replied to Gepeto's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Salut, poti sa-i pui pompa de ulei noua originale, asta nu e o garantie ca nu vor crapa cuzinetii. Motoarele N57 sunt ft proaste dpdv al fiabilitatii. -
Difera in functie de dimensiune, la mine sunt perfect echilibrate cu 245/45/R20 fata si 275/40/R20 spate.
-
V12 850 ( sau vârtej în rezervor)
-
iiRadu started following Da in nas la accelerare and Problema e46 320d, turatii / accelerare
-
e46 Problema e46 320d, turatii / accelerare
iiRadu replied to Cosmin139's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Salut, Eu am crezut ca ai aceasi problema pe care am avut-o si eu. La mine a fost EGR si FiLTRU EGR dar vad ca la tine e un pic mai diferit. Reprezentanta mi-a spus ca este in regula.. dar in cazul tau nu prea cred. -
e90 Da in nas la accelerare
iiRadu replied to mihai5353's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Salut, Am avut si eu ceva similar nu stiu daca este si la tine la fel. BMW 3 GT 318D Am schimbat Filtrul de aer si in prezent imi spune ca trebuie curatat filtrul EGR si desigur EGR. Dupa aceasta masina merge bine, dar mentionez si faptul ca uneori motorina este de vina. Uni ti-o da pacura -
@tzucul Mi se pare amuzant că nu i-au fost dați km inapoi in Romania , ci in Olanda :)))
-
iiRadu changed their profile photo
-
Mai mult ca sigur...cine stie cati km are masina....
-
@tzucul Nu , apar doar următoarele revizii . Navigația este de facelift , mașina fiind non . Probabil de aia?
-
g12 Problema instalare upgrade software G12 2020
tzucul replied to Mihai Stefan's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 7
Si eu am aceasi problema....si multi altii. -
Pai in Idrive nu iti apar reviziile?Acolo scrie clar la cati km a fost schimbt uleiul,ma rog cel putin cat a fost in garantie (150.000km cel putin).
-
Topics