Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Am doar butoanele alea de care stiu sport comfort eco pro si edrive.. poi cum a stat masina in showroom cand am adus o acasa si am pornit o iar iesea fum din toba stanga doar si aia se vedea ca e mai uzata si am intrebat pe ala cu masina ca doar aia merge si a zis da, ca cealalta e de design.
  3. Merge si cealalta dar numai cand trebuie.Daca te uiti pe teava poate vezi clapeta care inchide/deschide.Nu ai nimic de genu sport/sport individual? sau confort/confort individual?
  4. Da poi am sport , edrive , confort, si la G30 asta are 2 evacuari cum e pachet M dar doar aia din stanga merge dreapta e de design?
  5. Ia din Germania linistit...ofera 50000 euro direct pe aia si tine de pret.Sunt 100% sigur ca ti-o lasa cu 50000. p.s. aia din Germania e si mai dotata.
  6. Ca sa nu consumi bateria mergi pe modul sport individual unde setezi tot pe confort mai putin engine.Asta daca ai modurile astea ca nu stiu cum e la g30 non facelift.
  7. In mod normal, sub volan, si la mine a fost ars, dupa inlocuire, totul ok (e46 325xi). Desfaci panoul de dedesubt.
  8. într-adevăr este o idee mai mare bateria. nici modurile de condus nu le cunosc la NFL ca si alea sunt diferite.
  9. Da nu i problema de asta, eu intrebam mai mult de baterie de sanatatea ei cat ar trebuii sa fie avand in vedere ca e 2017 masina, desi are doar 46 de mi de km. Sau mai mult cum sa fac ca sa mentin incarcata mai mult sa nu ia tot electricu rapid, ca nu imi trebuie consum mic sa fac economii. Ca eu o incarc 100% merge electric 10km adica ea isi ea direct electricu nu ca as vrea eu si dupa o plecat pa, daca e mai frig e pe 0 :)) la suta . Atunci ce sa fac sa no mai incarc ? Intrebam daca au si altii la fel masina si an sa mi spuna cum e la ei
  10. Pur si simplu o sa te opresti sa faci plinul ori de cate ori o sa fie nevoie.Si eu pe autostrada ma opresc la fiecare 500-600km sa-i fac plinul...asta este.
  11. Today
  12. Bună ziua ,îmi poate spune cineva unde găsesc difuzorul pt senzori de parcare spate .Am verificat și cu tester și modul și senzorii sunt bune Multumesc
  13. posibil ca la tine, Romulus, bateria sa fie mai mare, tinand cont ca e facelift.
  14. Eu sunt in Belgia, nu sunt familiarizat cu modurile si cu setarile pentru hybrid cum le pui in mers daca o sa merg in Romania am inteles ca e cam mic rezervorul ar trebuii sa fac plinul tot la 400 de km la un consum mers frumos de 7,8. Avand in vedere da sunt 1800 de km de aici
  15. eu o incarc in garaj la 100%. Doar cand sunt la drum si o incarc in mers pun mai putin depinzand de destinatie. Nu stiu unde ai putea verifica bateria altundeva decat la o reprezentanta BMW. Nu am idee nici de unde esti.
  16. Poi pe comfort am tinut o mereu atunci merge hybrid , si ia prima data electric, nu stiu mi se pare putin a ta da e din 2022, dar asta din 2017, unde as putea verifica sanatatea bateriei? Si la incarcat e setata sa mearga 100% ar fi mai bine sa o setez sa se incarce 80’la suta
  17. Nu prea am priceput. Masina mea e 530e din 2022. Daca merg prin oras cu ea, pot face 30-35 km de la 100% incarcare. Daca plec la drum lung in afara orasului si nu e aglomeratie, fac lejer ceva peste 50km electric. Dar daca vreau astea o tin fie in mod electric fie in hibrid eco pro. Daca ii dau pe sport, se goleste repede.
  18. As strange din fund si as lua oricand 30i Am vandut 530i-ul, am avut pana acum cateva zile, X3-ul 20d al lui batranu', diferenta este enorma. Daaaar, daca te uiti la consum, 20d-ul consuma 5-6 in afara :)) Dar cand vorbim de depasiri, senzatia de confort si sunet, 30i-ul este net superior.
  19. Salutare! Recent am achizitionat un bmw 530e, 2017 , cu 46.000 de mi de km. As vrea sa cer niste pareri legate de functionare, legat de motorul electric si rezistenta bateriei, si cum ar trebuii cel mai corect incarcat. Am observat daca il incarc acasa imi arata maxim km pe electric 24 , parcurg un drum de 4 km prin orasel condus incet si 1 km pe drum mai intins iar cand ajung la servici e 60,70 la suta bateria, in unele cazuri cand am pornit de acasa cu 60 la suta bateria si arata ca pot face 17 km full electric, dimineata cum a fost mai frig era pe 0 . La autoband da e clar pornesc 100% baterie si undeva la o ora se duce spre 0 bateria. Acuma nu m ar deranja sa o incarc din cand in cand si sa rulez pe benzina , dar asa ar trebuii sa functioneze bateria normal? Ar trebuii sa fac o regenerare undeva sau ceva de genu? Masina a stat 1 an in reprezentanta si primul proprietar a facut doar 46 de mi de km in 5 ani. E verificata car pass si totul e real Multumesc
  20. Masina cea mai buna e cea pe care ti-o permiti As lua 3.0i fara sa stau pe ganduri. Si eu caut G31 3.0i sau 4.0i dar la 4.0i imi da cu virgul Casco-ul....
  21. I-ati frate masina care i-ti place, si care te face sa te simti bine cand te urci la volan, asuma-ti costurile si lasa deoparte considerentele de consum, intretinere, etc., ca altfel nu o sa fi multumit niciodata de masina pe care o ai. Daca gandesti doar economic ajungi sa-ti iei o cotoargba de 0.9 benzina+gaz si sa privesti cu jind la masinile altora.
  22. @Gabi jcw Abordarea ta este, pe cat de comuna, pe atat de depasita. Este comuna pentru ca - din pacate - aproape cu totii am avut-o sau inca o avem. Este depasita pentru ca nu se mai potriveste, de ani buni, specificului unui BMW modern. Abordarea la care ma refer este de te fixa pe un anumit model BMW favorit si de a stabili un buget in functie de posibilitati, drept singurele criterii principale in baza carora cumperi cea mai interesanta masina gasita pe piata. Cu alte cuvinte, masina cumparata este fix atat de buna sau de proasta, cat permite bugetul raportat la pretul curent al pietei. Nu conteaza, BMW X3 trebuie sa fie. In niciun caz nu intentionez sa te critic in vreun fel; sunt banii tai si decizia iti apartine in totalitate. Ceea ce incerc sa iti transmit este faptul ca, avand in vedere complexitatea unui BMW de generatie recenta, un rulaj de 150k Km insemna fie cam mult, fie foarte mult, in functie de modul in care a fost intretinut si de starea lui tehnica. Din pacate, detaliile privind intretinerea si starea tehnica le vei cunoaste prea putin la achizitie, dar mult mai bine dupa ce ai masina de ceva timp si incepi sa te lovesti de diverse probleme. Iar principala implicatie este asupra buzunarului; degeaba faci un efort sa limitezi pretul de achizitie, daca risti sa cheltuiesti ulterior sume semnificative pe intretinere si reparatii. Inteleg foarte bine ca trebuie musai sa fie BMW. Este un imbold de vanitate care, mai mult sau mai putin, ne-a infectat pe toti cei de pe acest forum. Pe de alta parte insa, poate nu ar strica sa abordezi si din alta directie: sa vezi ce model de BMW cu un rulaj de (sugestie) maxim 50k Km si istoric de intretinere ireprosabil intra in bugetul tau. Partea proasta este ca s-ar putea sa nu fie X3, dar partea buna este ca are sanse sa te serveasca mai bine de-a lungul timpului.
  23. Salut am și eu o problema cu un e46 de 150cp îl am de 3 ani și până acu mia pornit BN dar acum la cald pornește greu. I-am schimbat pompa de sub scaunul șoferului pompa de injecție regulatorul de presiune de pe rampa și tot așa face O părere ?
  24. Efectiv dau search pe google la primul cod si gasesc asta la primul rezultat, mai este si in romana: https://www.anpc.ro/galerie/file/retrageri/BMW_model_X3_si_X4.pdf
  25. Exista, dar numai in USA. Sper sa fie asa si acum sa fie si in europa. Cred ca mai dureaza ceva pana apare configuratorul.
  26. Nu asa scrie pentru 5 persoane sau ECO? Ca de aia am pus poza cu stalpul.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.