Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/04/25 in all areas

  1. Au apărut și niște date referitoare la degradarea bateriilor. As zice ca lucrurile arata bine în concluzie https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/elektromobilitaet/elektroauto/plug-in-hybrid-akku-alterung/
    2 points
  2. Da, exista, iti cumperi un adaptor care iti face android auto din apple car play, se conecteaza prin usb
    1 point
  3. Apple carplay sau android auto se conecteaza la masina via wifi, unele transmisii de date intre telefon si masina sunt wifi, de aici si posibilitatea sa ti se para ca netul merge mai greu cand este telefonul conectat la masina. Emergency call, OTA updates, Spotify, Remote Services merg datorita sim cardului din ATC, care este sub aripioara de rechin, sub plafon. Eu ma enervez ca nu pot asculta Spotify Lossless cand e conexiunea activa masina spotify.
    1 point
  4. News !! Am fost foarte curios dar oarecum 90% sigur, poate mai mult chiar, că o să gasesc sita la valva VANOS de pe evacuare întreagă. Doar că..... SURPRIZE MOTHERFUCKER!!! Și la mine era spartă . 146000 km, ulei la 30000 km sau 2 ani , dar cu motorul foarte foarte curat si cu eroare doar de Exhaust Position Not Reached. Mă rog in momentul de față să nu aibă uzură vanosul, să nu ma trezesc intr-o lună cu eroare de Jammed . Totodată uitându-ne pe elevator după scurgeri, am găsit o urmă de scurgere pe la pompa de apa, așa că am hotărât să o schimb si pe aia, pe original 700 lei Tampoanele motor, nu sunt exceptionale , dar nici la fund, așa că în lipsa de tampoane pe stoc atât originale, cât si Corteco, am ales sa nu le schimb încă, urmând pe viitor. Așa că, RECOMAND !!!!! La toti cei care au in jur de 150000 km să desfacă si să înlocuiască valvele centrale de VANOS, cu speranța că evită defectarea vanosului!
    1 point
  5. Ar trebui sa lamurim o data pentru totdeauna aceasta ipoteza. Subiectul a mai fost in discutie chiar astazi, aici: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/193884-countdown-to-extinction/?do=findComment&comment=2649604 Daca la modelele BMW PHEV exista o pompa electrica al carei rol este sa circule uleiul in motorul termic inainte ca acesta sa porneasca automat, atunci hai sa avem un part number si o diagrama / poza in care se vede piesa respectiva. Singura pompa electrica de ulei, care am vazut ca exista la hibride dar nu si la modelele doar cu motor termic, este p/n 24008632208 (ma rog, un kit de reparatie), care sta undeva in cutia de viteze GA8P75HZ: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=11AG-EUR-07_2019_G30N_BMW_530e&diagId=24_1699#24008632208 Iar in intelegerea mea rolul ei este sa asigure ungerea componentelor cutiei automate, atunci cand masina merge in regim electric. Voi fi foarte surprins daca cineva imi va spune ca uleiul din motorul unui BMW PHEV o ia la plimbare si prin cutia de viteze automata, astfel incat pompa 24008632208 sa aibe de-a face cu primenirea motorului inainte de forja. Deci, care este pompa care pompeaza gemul?
    1 point
  6. @RedCap Este o idee foarte buna. @sskkaa Garnitura "profile gasket" dintre fiecare port al chiulasei si galeria de admisie (6 buc. in total) are si ea ceva de zis: 1. p/n 11617807480 s-a utilizat la toate motoarele B57 cu 4 turbine + Alpina (indiferent de anul de fabricatie). Acestea au in comun galeria de admisie din aluminiu. In mod ciudat, aceeasi garnitura a fost folosita si la prima generatie de N57 (N57D30OL 245 CP si N57D30U 204 CP); 2. p/n 11618579879 s-a utilizat la toate motoarele B57 30d si 40d din prima generatie, cu galeria de plastic; 3. p/n 11618477111 s- a utilizat la toate motoarele B57 de pe modele BMW 30d si 40d introduse in piata dupa 05/2019, cu galerie de plastic; 4. p/n 11618507335 s-a utilizat la toate motoarele N57, cu exceptia celor de la pct. 1, atat cu galerii de plastic cat si de aluminiu. Se poate deduce (trebuie verificat in fapt) ca la B57 portul de admisie are forma diferita intre M50d cu galerie de aluminiu si restul B57 cu galerie de plastic. La N57 (exceptie prima generatie), portul ar trebui sa aibe aceeasi forma, indiferent de tipul galeriei, fiind acelasi p/n. Este bizara reinvierea formei portului de la prima versiune N57 la versiunea B57 50d + Alpina.
    1 point
  7. Aici e un film cu bateriile nmc. Aceeași persoana. Zice ca e bine sa o tii intre 40 si 60%. Asa are cea mai mare durata de viata. Dar vine cu mai multe explicatii. La hibrid cred ca e imposibil sa faci asta. Probabil 20-80% e mai plauzibil. Depinde pe ce distante mergi cu ea. Oricum e pacat sa te tot gandesti cum s-o incarci, sa fie intodeauna optim, cat consuma, in loc sa te bucuri de ce ofera. Pentru un motor de 3000 benzina, consumul e civilizat. Dpmdv bateria nici nu conteaza asa mult precum fiabilitatea sistemului hibrid in general si costurile de reparatie in cazul in care se defecteaza ceva (si nu doar la sistemul hibrid). Atunci se anuleaza toate economiile care ar putea veni de la consum, daca sunt. Iar la baterie ai schimbat un modul si gata, se rezolva problema. Cel mai bine e cand mergi cu ea pe sport ca nu-ti mai arata consumul. Si pe langa asta imi si aduce un zambet de satisfactie sunetul motorului si modul in care trage (sau impinge). Sau ambele.
    1 point
  8. E important mai ales iarna cum mergi cu masina in oras. La mine cel putin, daca o tin in hibrid si sunt temperaturi mici, nu se incalzeste niciodata motorul la temperatura de regim. De-asta iarna merg in sport mode pana se incalzeste motorul, dupa care o trec in hibrid. Daca o tii doar in hibrid, sigur exista uzura mai mare in motor pe vreme rece.
    1 point
  9. Ceva păreri? Sunt urme de antigel cu vapori de ulei ? Cum trebuiau schimbate corpul de filtru si conectorul de lângă, admisia a fost dată jos. In zona cilindrului 4 (?) sau 1 , depinde cum se mai citește acum la BMW (primul din fața radiatorelor) avea urmele alea. Nu miroase a nimic pâsla aia , nici a ulei nici a antigel, DAR, inainte sa o duc la băieți in service am primit low level coolant și când am verificat si rezervorul mic , nivelul era fix la minim. Semne de intrebare dacă ne luăm după asta... Am luat admisia cu mine, mâine la muncă să o umplu cu apă, să blochez traseele de apă, și să bag presiune de aer să văd dacă ies bulbuci... Dacă ies... intercoolerul înseamnă că e spart...si imi bag ..... in el B48, pe românește. Ajung la costul de reparație a motorului anterior, ceea ce nu mi se pare atât de fiabil cum zice lumea. Încep să fiu foarte dezamăgit si descumpănit ...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.