Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/21/11 in all areas

  1. eu am 318 ..si am facut 600 km cu 38 l de benzina..cei drept mers lejer 80-90-100 rar 120 ..si oarecum constant..si am reusit acest consum..
    1 point
  2. cum poti ma sa zici ca in aceleasi conditii de exploatare in cazul tau in bucuresti unde nu sari de treapta 1 si a 2 a masina cu motor de 1900 consuma cat cea de 3000? nu ti se pare absurd? sincer omu v-a cerut o parere intre doua masini: 316i si 318i... nu va mai dati voi mari cu comparatii inutile.. nu aveti sfaturi cititi si treceti mai departe;) eu unul recomand 318i dar nu pentru ce au zis ei mai sus;) si inca ceva aici e vorba de e46 din cate am citit eu;)
    1 point
  3. un urs de milioane bravo! tine-o tot asa
    1 point
  4. rezolvarea ar trebui sa plece de la un tester , poate a inregistrat ceva erori cand s-a oprit . Sunt multe probleme care apar cu schimbarea unei piese si evident ca acdolo cauti sursa dar uneori e doar o coincidenta . Si eu am patit de cateva ori .
    1 point
  5. Ingrozitor de mult iti consuma...sincer,mai bine faci rost de un 530i si nu simti nici o diferenta la consum ci doar la impozit... Vezi debitmetrul de aer daca e in totate mintile...si el da consumuri fantastice cand e bolnav.
    1 point
  6. aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/73302-service-autodiagnoza/page__st__300
    1 point
  7. Am avut radiatorul de clima spart (facuse niste pori) si l-am inlocuit cu unul nou. Ieri am fost sa incarce instalatia cu freon. Dupa ce a facut o serie de teste pt verificarea etanseitatii sistemului a trecut la incarcarea propriu zisa cu AC. A functionat totul prefect aproximativ 30-45 de min timp in care am lasat pornit AC tocmai pt a fi sigur ca totul este ok. In drum spre casa am observat la relanti in special variatii de 100-200 de turatii ale motorului si am zis sa opresc sa vad ce se intampla. Am observat ca compresorul tot pornea pt 3 sec si se oprea lucru care nu l-a mai facut pana acum niciodata. M-am intors la firma care mi-a facut incarcarea cu AC pt a vedea si ei fenomenul. Initial tipul care mi-a facut incarcarea cu freon a spus ca poate trebuie schimbat uleiul de la compresor dar a venit un alt coleg de-al lui si a spus ca nu este necesar. Au spus ca este de la presostat (senzorul de presiune) sau este slabita piulita de la compresor ( cea care trece prn centrul lui si care il trage in interior). Daca are cineva niste idei la acest fenomen sau a mai patit asa ceva poate sa isi dea o parere. Orice sfat este binevenit. Presostatul sau SAFETY PRESSURE SWITCH are in figura numarul 2 atasat.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.