Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/04/11 in all areas

  1. Salutare tuturor! Sunt nou aici pe forum si sunt fericit sa ma alatur acestui forum cu primul meu BMW si sper sa invat aici cat mai multe despre BMW-uri (mai ales despre E12). Povestea si dragostea mea pentru BMW-uri incepe de cand si-a luat varul meu in 2004 un BMW 535i E39 de care m-am indragostit de cand l-am vazut prima oara. Dupa ce l-a vandut si-a luat un C-Class pe care l-a vandut destul de repejor si dupaia a facut iar trecerea la BMW si anume E46 cabrio pe care inca il are. Si de atunci mi-am dorit si eu un BMW, asadar povestea primului meu BMW incepe asa. Duminica trecuta am fost cu sora mea sa vedem un BMW al bunicului ei care a stat parcat in garaj de 16 ani nepornita si uitata de lume. Masina in cauza este un BMW 525, verde deschis cu interior crem si vreo 230.000 pe bord. Masinuta la prima vedere arata bine din punctul meu de vedere... are ea cateva elemente care lipsesc dar nah asta e, nici nu ma asteptam sa fie tipla masina. Partea nasoala e ca are probleme cu actele (care defapt nu mai sunt ca sunt pierdute toate actele in afara de talon) si problema cea mai grava e ca... prin 94 a fost recarosata si meseriasul care a facut recarosarea a sudat seriile masinii, deci practic masina nu mai are serie. Avea la un moment dat o hartie de la politie care dovedea ca masina nu a fost furata sau ceva de genu si ca cei de la RAR puteau hotari daca masina putea fi inmatriculata din nou sau nu, dar din pacate si hartia aceea au pierdut-o. Deci eu practic trebuie sa dovedesc ca masina nu e furata. Ma ia durerea de cap uneori cand ma gandesc la problemele astea dar nu ma descurajeaza deloc si trebuie zilele astea sa ma interesez de acte si tot ce trebuie sa fac pentru ca imi place foarte mult masina si imi doresc foarte mult sa o reconditionez si sa pot circula cu ea cu acte in regula si tot ce trebuie. Cam aceasta e descrierea BMW-ului meu si povestea lui.... sper ca nu v-am plictisit cu atata vorbaraie si o sa va anunt cu fiecare chestie pe care o fac la masinuta. Cheers everybody!
    1 point
  2. BMW a patentat un turbocompresor electric destinat motoarelor supraalimentate care ar putea revoluţiona industria auto prin performanţele sale. Primele schiţe ale patentului au fost publicate de cei de la F30Post.com, o comunitate axată pe noul Seria 3, iar proiectul promite să elimine întârzierea specifică motoarelor turbo. Deşi noile motoare TwinPowerTurbo aproape că au eliminat întârzierea la răspuns la apăsarea bruscă a pedalei de acceleraţie, nemţii vor să fie siguri că nu le va mai duce nimeni dorul motoarelor aspirate de cilindree mare. Spre deosebire de simplele compresoare electrice disponibile pe piaţa aftermarket, sistemul celor de la BMW este adânc înrădăcinat în turbina convenţională. Pe scurt, sistemul ajută turbina să atingă o turaţie la care începe să furnizeze presiune, pentru a optimiza performanţele şi răspunsul la acceleraţie. Atunci când nu mai este necesar motorul electric, acesta funcţionează ca un alternator pentru a-şi încărca propria baterie. Sistemul are două ambreiaje şi permite decuplarea „părţii reci” a turbinei de „partea caldă”, unite în mod tradiţional de un ax, în locul căruia a fost amplasat un motor electric şi două ambreiaje. O altă funcţie a acestui sistem este limitarea turaţiei maxime a turbinei, eliminând necesitatatea unui wastegate tradiţional. Pentru moment, nu există nicio informaţie referitoare la data la care va fi introdusă această tehnologie în producţia de serie şi pe ce model. Unele voci spun că viitorul M3 (care va avea un V6 de 3.3 litri, twin-turbo, ajutat si de o turbina electrica) va fi primul beneficiar al noului patent. În orice caz, tehnologia patentată de cei de la BMW ar putea reprezenta adevăratul secret din spatele motoarelor "tri-turbo", cu excepţia cazului în care nemţii mai au încă un as sub mânecă.
    1 point
  3. Rezultat final ... :blink:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.