Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/21/14 in all areas

  1. Cateva poze in soare........dar macar masina curata dupa o pauza de 2 saptamani.
    8 points
  2. da in cele mai multe cazuri , masina este exact cat locul de parcare ( latime ) poze dupa spalarea saptamanala http://s26.postimg.org/r88ig99p5/P1000618_Medium.jpg http://s26.postimg.org/mc9h2ayxl/P1000619_Medium.jpg http://s26.postimg.org/z2941nhi1/P1000620_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3xyxybmmx/P1000621_Medium.jpg http://s26.postimg.org/4c09xx6qh/P1000622_Medium.jpg http://s26.postimg.org/c60vjbejd/P1000623_Medium.jpg http://s26.postimg.org/txchxrty1/P1000626_Medium.jpg http://s26.postimg.org/9r8zyvyah/P1000627_Medium.jpg http://s26.postimg.org/y913ms0ux/P1000629_Medium.jpg
    6 points
  3. Dragi colegi, Intrucat sunt nevoit sa ma despart de masina, voi posta si aici anuntul de vanzare, poate cineva este interesat si ramane in "familie" Este vorba de un E60 550i facelift, cu pachet M complet, cutie automata, avand urmatoarele dotari: VIN: CT30495 Nr. km: 212.500 Motor V8 de 4800cmc si 367CP Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory (piele Nasca) S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Cartea de service este bineinteles la zi, toate interventiile fiind facute in reprezentanta BMW, iar absolut totul este functional pe masina. De cand e la mine (aproximativ 6 luni) s-au schimbat urmatoarele (doar la service BMW cu factura si garantie): verificare tehnica detaliata, ulei, toate filtrele, stergatoare, toate rolele si curelele, senzor temperatura exterioara + cablul aferent, schimb ulei cutie automata, plus alte nimicuri pe care nu mi le aduc aminte acum. Majoritatea interventiilor s-au facut cand masina avea cam 208-210.000km (februarie - aprilie). Masina se poate vinde doar cu setul de jante pe 18" de iarna (anvelope inca in stare buna 5-6mm profil), sau si cu jantele pe 19" de vara, model Styling 172M, cu anvelope noi noute GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2. Este rulata doar in Germania, unde se si afla momentan, insa daca exista un cumparator serios masina poate fi adusa de catre mine in tara in luna iulie sau august cu toate actele de export facute. Desi este irelevant pentru o asemenea masina, voi mentiona si consumul: in oras fara trafic si mers relaxat 17-18%, iar extern 9-10% la mers normal (120-150km/h) si 11-12% alergata binisor. Cutia de viteze schimba ok, fara socuri de niciun fel (uleiul si filtrul au fost schimbate preventiv), iar masina nu prezinta scurgeri pe nicaieri (motor, sistem dynamic drive, etc). Istoricul complet al masinii, precum si motivele vanzarii pot fi urmarite in topicul de prezentare aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/142916-my-new-toy/ Pret fara jantele de vara: 15.900 EUR Pret jante de vara + anvelope: 1.600 EUR Pret cu ambele seturi de roti: 17.000 EUR (discount 500 EUR pentru pachetul complet) Contact: mikken_rom@yahoo.com sau PM aici si va dau nr de telefon de contact pentru a discuta eventualele detalii.
    3 points
  4. praf mecanicii macar ai role noi, deci e o masina de pasionat, cu am zis un compresor nou probabil ca te obliga la un credit, asa ca apelezi la varianta de ocolire keep calm and sweet dreams
    3 points
  5. daca scoti si pompa de apa consuma 1/4 OMG
    3 points
  6. in parcare, consuma si mai putin
    2 points
  7. Apoi sincer mai mari hoti ca dealerii nu am intalnit la buy back...am vrut sa fac buy back la un Cayenne Turbo la Autotransilvania si am zis sa vad ce iasa...mi.au evaluat masina 750i F01 MY 2010 la 22k euro masina avand eurogarantie inca vreo 6luni...serios? Ei avand un 750iL la momentul respectiv, mai prost dotat ca al meu si cu vreo 20 si ceva mii km in plus la 41.000euro...ai mai mari sanse sa gasesti un pasionat sau o pers privata care sa.ti dea mai bine decat dealerul...my two cents...dar discutia asta o avem cam prea devreme...nu ai apucat sa te bucuri de ea cum trebuie inca...
    2 points
  8. am lasat azi pe la ora 14 masina parcata iar dupa terminarea serviciului la ora 22 am urcat in masina am apasat pedala de ambreaj am scos din viteza 1 si am pornit motorul, dupa ce am pornit motorul dau sa o bag in marsarier dar nu intra in viteza, am mai incercat in a 2-a vit 1 3, le-am incercat pe toate dar nu mergeau, am oprit motorul si apas din nou ambreajul, simt ca merge in gol si am incercat de cateva ori, poate sa fi fost un gol de aer da nimic de vreo 20 de ori am dat... restul pedalelor, frana si acceleratia nu au nimic, lichid de frana am full.
    1 point
  9. E foarte simplu. In primul rand, ca sa-mi satisfac o curiozitate comerciala (), esti cumva din Bucuresti? Daca da, iti pot rezolva problema. Daca nu, un sfat nu costa nimic. Prin urmare: - pompa respectiva trebuie depresata si blocata cand dai jos distributia. Asta inseamna ca trebuie pus motorul la punct, volanta se blocheaza, pompa se depreseaza si se blocheaza. - daca ceea ce am scris mai sus nu se face, pompa va fi dereglata. Adica nu va trimite motorina spre injectoare atunci cand trebuie. Ca rezultat, motorul nu porneste. Daca ai luat o pompa de la dezmembrari care nu a fost blocata, aceasta trebuie dusa la Bosch. Ei iau vreo 250 lei s-o puna la punct si s-o blocheze apoi. Montajul se face dupa in ordine inversa. Daca nu esti din Bucuresti, macar cauta un service care sa detina: - cale distributie pentru M47 - cheie speciala pentru depresat pompa VP44 Altfel nu-ti vei rezolva problema. Unii iti vor spune ca o pot regla din mana. E fals. Merge doar asa cum ti-am scris. E adevarat ca se poate regla din mana intr-un mod romanesc. Adica avansul nu va fi ok. De unde rezulta putere scazuta sau mult fum. Bafta!
    1 point
  10. Eu cred ca asta e o masina de pasionat BMW adevarat , care o intretine mult mai bine decat prevede legea
    1 point
  11. 1 point
  12. Poti sa explici si aici ,poate mai sunt useri care vor sa se documenteze si ce e scris aici ramane
    1 point
  13. Nemtii prefera una noua pentru ca au niste conditii extrem de bune de rate, pentru ca bancile nu vor sa se imbogateasca din tunuri in doar cativa ani Daca ar exista conditiile astea de imprumuturi si in Romania, probabil ar cumpara mai multi masini noi. Update pret: 14.000 EURO
    1 point
  14. Sa te duci la un service specializat?Eu nu m-as risca sa umblu cu firele decat daca m-ar chema Kenbobo )
    1 point
  15. http://www.autovit.ro/bmw-116-C33225985.html dar asta care nu are deloc navigatie si zice ca e 3D :goodjob:
    1 point
  16. 480 euro interiorul fara incalzire/electric ?! . ai ceva de stat cu el
    1 point
  17. Pai, prietene, daca te-ai dus de mai multe ori si mereu aia care fac unghiurile au mai facut mici ajustari de fiecare data, fii sigur ca rotile tale nu sunt aliniate corect. Incearca tu sa faci unghiurile undeva unde esti sigur ca stiu oamenii ce sa faca si vei vedea ca nu vor mai fi probleme.
    1 point
  18. Am reusit sa termin cu instalatia electrica, am montat si stergatoarele si ABS-ul, am aranjat totul pe pozitie. Acum asteptam sa soseasca mocheta luni si incepem sa o montam.
    1 point
  19. 1 point
  20. Celui care a dat un minus la postarea mea, ar fi mai indicat sa dea niste argumente nu minusuri,sa ne lumineze si pe noi cu ale sale cunostinte.Eu povestesc chestii practice,nu teoretice,si daca cel ce da minus are niste argumente contra la ce am scris eu(argumente care sa ne ajute )doresc sa-si exprime parerea,nu asa dand un minus.
    1 point
  21. Azi au ajuns anvelopele ( au DOT 1614 ) , in timp ce eram la Autosoft Militari a ajuns si setul de antifurturi OEM la Brandex , dupa montarea anvelopelor am facut o oprire in Berceni si am pus si antifurturile sa fie totul ca la carte . A fost nevoie in medie de 40-60g pentru echilibrare , o singura anvelopa a miscat-o de vreo 2 ori pana a scazut sub 60g , servicii excelente la Autosoft Militari , nu a fost nici o problema cu butucul sau cu prezoanele , totul a intrat perfect normal . Cateva poze facute cu telefonul , masina nespalata de 10 zile , fara nici un dressing pe anvelope , am venit cu ideea sa o spal imediat ce ajung acasa dar a inceput sa ploua asa ca probabil o sa merg mai pe seara sa o spal si eventual sa fac niste poze cu camera foto . http://s26.postimg.org/4b1bdy2xl/IMAG0111_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ddl778dax/IMAG0112_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fkpfv5il5/IMAG0113_Medium.jpg http://s26.postimg.org/gqy17ow9l/IMAG0114_Medium.jpg http://s26.postimg.org/axjdtdv89/IMAG0115_Medium.jpg http://s26.postimg.org/5c1k32jx5/IMAG0116_Medium.jpg
    1 point
  22. http://www.sonax.store.ro/index.php?p=4&cat=2 si selectezi Set retus baza vopsea+lac gama BMW si iti alegi codul de culoare
    1 point
  23. Na ca i-am ramas in gat cuiva si mi-a dat minus. Incerci sa ajuti si altii ti-o trag... Modulul ala trebuie schimbat. Ca banuiesc ca nu repara nimeni. http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/7/35684887PzQ.jpg
    1 point
  24. Invarti de butonu din dreapta al instrumentului de bord spre stanga sau dreapta dupa caz pana cand ajungi la ora/minutul dorit.
    1 point
  25. Incercam sa citim acest topic cu intentia de a afla "mici secrete" despre e46. Va rugam sa ramaneti on-topic. Multumim.
    1 point
  26. in 2009 audi la categoria masini uzuale ,de zi cu zi ,fara raceri (M si S-uri) , este mult peste bmw la multe capitole. <_< Asta spui tu din perspectiva unui mare cunoscator auto "care esti" ! Man, omul detine BMW si a ajuns la concluzia ca ii plac mai mult Audi-urile. Din perspectiva asta el apreciaza mai mult ergonomia, luxul si tehnologia Audi. Noi ca si colegi de forum trebuie sa-i respectam parerea. Unora le place abordarea Audi cu multe butoane puse peste tot in habitaclu, altora nu! Si eu personal as renunta la BMW(fie el si M3 sau M5) pentru un Ford Mustang, desi din perspectiva multora(si eu recunosc) este net inferior. Insa cand inima omului cere ceva ce poti face?! Isi va lua Audi, va trai zi de zi cu el asa cum a facut-o si cu 3ar-ul si apoi va putea cantari. Si pe mine ma deranja(au mai fost dispute pe topic-uri legate de aceasta comparatie) faptul ca de fiecare data el considera Audi-urile superioare si BMW-urile niste masini oarecare, desi in ochii multora nu avea dreptate. Insa asta este parerea lui, si repet, noi trebuie sa i-o respectam fie ca suntem sau nu de acord!
    1 point
  27. Apropo de spalat si ingrijit corespunzator...Ace,am spalat ieri masina dupa 2 saptamani si uite ce mi-a aparut pe capota
    0 points
  28. tare ai tradus cu babel fish nu ?
    -1 points
  29. Salut, Cum se regleaza ceasul,ma poti ajuta?Am un E46 316i din 2004 Multumesc anticipat
    -1 points
  30. Ce conduci? un BMW de 5 ani, sau timp de 5 ani un BMW? Asta este un secret? Conduci masina asta fara stirea parintilor? Nu esti de loc "prostutza"...poate numai offtopic, dar nu-i un capat de tara...
    -1 points
  31. Merci. 1000 euro jantele de vara pt cine intreaba
    -1 points
  32. Salut, are 174xxx km. Nu ma intereseaza E46. Prea mic pt familie. E61 benzina sau Range Rover. Merci
    -1 points
  33. Pretul scade la 13.300 euro fara jantele de vara
    -1 points
  34. Salut, eu am comandat respectivul intinzator pe original cu aceeasi serie de mai sus, iar cand l-am scos, am constatat ca era deja schimbat de proprietarul din germania (lucra la bmw ,iar masina e inm. in oct. 2013). Am montat pe cel nou si am ramas cu celalalt in plus, e in stare perfecta , pe care ma gandeam sa-l vand cu 100ron, caci nu am ce sa fac cu doua. Mii de scuze initiatorului diy-lui pt off topic.
    -1 points
  35. Ridici capota, dai plasticul din fata cu sigla jos, dupa care cauti cu ajutorul foto de mai sus unde este situat intinzatorul si te uiti daca capul intinzatorului e mai lat si mai gros atunci e ala vechi, daca e mai mic (normal) atunci e ala nou. Eu daca faceam lucrul asta nu mai comandam unul nou .
    -1 points
  36. Cabrio!!!!!!!!!!!!!!++++ vrei coupe? pune hardtop.
    -1 points
  37. Pai are gepelé, deci partea de consum e rezolvata. Nu ma stresez prea tare cu pretul celorlalte masini cu motor de 2.5 pentru ca nu stiu cate 325xi-uri mai sunt prin tara si din acelea nu stiu daca e vreo una la vanzare ,deci nu e o piata formata pe modelul acesta. O sa ma uit peste vreo 2 ani pe mobile.de si vad acolo cat se cere pe un model similar. Ideea e ca e o masina f. buna si nu imi da nici un motiv sa o schimb, cel putin pana apar F30-uri la 15.000 eur. Apropo, pe mobile.de , preturile sunt intre 5000 si 9000 si asta fara instalatie gpl care a fost si aia o mie si ceva si ma scuteste de 1000 de euro pe an in benzina.
    -1 points
  38. Gandeste-te totusi.I-ti ofer 400 e + scaunele mele.Zic eu ca este o oferta decenta.
    -1 points
  39. Mai bine ne spunea-i despre cati km are, in loc sa ne spui de spalator de faruri
    -1 points
  40. Amandoua sunt parcate complet aiurea, la smecherie, parcarile fiind goale. Si in pozele de pe celelalte pagini tot asa parchezi, pe doua locuri. Si ne mai intrebam de ce sunt huliti proprietarii de Bmw.
    -1 points
  41. din moment ce a parcat f departe de magazin, in zona unde deobicei oricum e goala parcarea, care e problema? la fel de huliti ca soferii de bmw sunt si prostii care-si infing portiera in masina ta.
    -1 points
  42. Nu are relevanta ceea ce spui! Pe acelasi principiu zis de tine hai sa trecem pe rosu noaptea ca oricum nu circula mai nimeni pe strada. Las-o asa. A parcat exemplar! Like a B O $ $
    -1 points
  43. Preocupari idioate mai e site ala parchez ca in bou )) Bagarea in seama gen .
    -1 points
  44. Eu cred ca omului i-a picat fulia de la AC iar voi aveti orbu gainii. Omul vrea o curea mai mica provizorie pana repara problema. Am patit eu asta. Faza e ca nu cred ca o sa gasesti o curea. Eu am pus una mai mica prin incercari pana am gasit lungimea potrivita. Am probat cam 10 curele pana am gasit. Ce poti face e sa iei un metru din ala de croitorie si sa il dai dupa rolele alea si vezi ce lungime iese. Apoi mergi la un magazin de piese si cauti una de lungime potrivita.
    -1 points
  45. tu esti un istet si jumatate,nici acum nu ai priceput ce vreau eu sa fac ,dar iti place sa scrii probabil,.ca sa poti dormi linistit iti spun care este situatia,mie la masina doar cand este motorul cald in primele cateva minute se aude un hrjiit,am fost la service si au dat cureau jos,au pornit motoru si nu se mai auzea,deci din motor nu se auzea,au zis ca este o rola ca se invartea usor ,au schimbato si tot se auzea,au zis ca poate este si cealanta, au schimbato si paia ,degeaba,dupa au zis ca poate este fulia la compresorul de aer,paia chiar nu am de gand so schimb la nemereala ca este cam scumpa,am luat masina asa,si ma costat 3 mil,macar am role noi,intre timp cineva mia dat ideea asta ca sa fiu sigur daca este fulia compresoruli,sau pompa de servo ca ele au mai ramas.alternatorul este nou.acum cred ca te-am lamurit care este situatia noapte buna dragutule
    -1 points
  46. greu cu tine,compresorul nu trebuie schimbat oricum ,ca el functioneaza normal adica baga frig,au zis ca sar putea sa fie fulia lui care are un rulment acolo,si asta se schimba separat. si credit mie nu imi da nimeni ca nu lucrez de ani buni
    -1 points
  47. joc nu se simte ca ar avea,am pus si eu mana si am miscat de ea,probabil ca ar pute fi cuplajul ala din fulie cred eu, ca se aude ca si cum freaca ceva, asta cateva minute dupa ce o pornesc cu motorul cald,indiferent ca este aerul cuplat sau nu.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.