Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/31/14 in all areas

  1. Sunt curios cum ai calculat 10 lei diferenta. Din propie experienta cu masinile mele iti spun ca iti scoti investitia in 12-14.000 de km (am si 4 si 6 cil).
    2 points
  2. De ce nu mi-ai spus mie asta? Ai facut afirmatia asta doar colegilor tai, in conditiile in care ai scris in topicul meu ? As putea spune si eu despre tine ca esti un pustan cu un bmw forjat si cazut, inmatriculat pe bulgaria, cu figuri in cap la semafor. Evident, nu ti-ar placea nu ? Observ ca e din ce in ce mai imposibil sa porti o discutie pe un forum despre ceva normal.
    2 points
  3. Vand BMW 535d 300Cp Automat 07.2011 M-Paket: 30.990 Euro VIN: WBAFW710X0DJ98446 Km: 126.700 NERULATA RO ! KM REALI, VERIFICABILI, GARANTATI ! Locatie: Bucuresti Provenienta Dealer BMW Germania, noua 77.000Euro Culoare SpaceGrau Metalic, Shadow Line Faruri Bi-Xenon Adaptive M SPORT PAKET Exterior+Interior ! HEAD-UP DISPLAY ! SPEED LIMIT INFO Cutie Automata SPORT ! Suspensie Reglabila Normal-Sport-Sport+ ! NAVIGATIE PROFESIONALA ! Scaune Sport Electrice+MEMORII, Incalzite ! Tapiserie Piele Dakota Black Tapiserie Plafon Black Antracit ! Volan M-Sport MultiFunctional cu PADELE Innovation Package II BMW Assist, BMW Online Voice Control Auto-Hold Camera Video Spate Jante BMW M-Sport 19", anvelope RunFlat Noi - Martie 2014! Stare IMPECABILA Exterior-Interior-Tehnic ! Carte Service ACCEPT TEST REPREZENTANTA BMW ! Contact: 0760.860.838 http://s26.postimg.org/7dg7x6d2t/0001.jpg http://s26.postimg.org/phj8htar9/0002.jpg http://s26.postimg.org/vq4kbe8c5/0003.jpg http://s26.postimg.org/3skcdy8j9/0004.jpg http://s26.postimg.org/6ldjxz8vp/0005.jpg http://s26.postimg.org/ja7uhnf05/0006.jpg http://s26.postimg.org/3jrd1rl4l/0007.jpg http://s26.postimg.org/tgl1edos5/0008.jpg http://s26.postimg.org/cvdeypxo5/0009.jpg http://s26.postimg.org/6gee21qyd/0010.jpg
    1 point
  4. Pt. ca a fost "cuminte" Padurarul a primit folie spate Llumar, alte jante pe 17 cele pe 18 m-au omorat pe drumurile patriei si un upgrade de la cheia veche patratoasa la una model "diamant"http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/31/166118f578e862fd0a56ede437620456.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/31/2b5a1af950ecb0f0383315ee7c230734.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/31/2ff95ab0d7fb80f5297debe93acdc392.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/31/bdf563c6d8e734c1b2d259bfe4ecd12d.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/31/a80381b8131becf84db7268601e0414b.jpg
    1 point
  5. Eu cred cĂŁ e pusĂŁ doar de show-off, nu ai cum sĂŁ ceri asemenea prețuri pe un e46, fie el și „țiplĂŁ”.
    1 point
  6. Te referi la suportul pentru coapse? Daca da : 1. Dai scaunul cat mai in spate si extinde suportul de coapse cat mai mult. 2. Ai doua suruburi stea sub suport. http://s1.postimg.org/gvur3xe7f/image.jpg 3) Deconectezi cablul. http://s1.postimg.org/6x9shg4rv/image.jpg 4) Scoti ornamentul din plastic din fata scaunului. http://s1.postimg.org/5ks3fk7cb/image.jpg 5. Scoti trimul din plastic. Tragi de el http://s1.postimg.org/7dv03vsiz/image.jpg 6.Scoti cele 9 suruburi http://s1.postimg.org/wl5w44vmz/image.jpg 7. Scoti suportul de coapse si deconectezi cablul. 8. Il desfaci si inauntru ai o rotita din plastic care mai mult ca sigur e crapata. O lipesti cu picatura si montezi la loc. Saptamana trecuta am reparat la BMW meu. Daca vrei s-a cumperi un actuator nou are codul 52 10 7 068 045 si costa undeva la 850 lei. Bafta.
    1 point
  7. sa nu cumva sa abuzezi de consumuri mici,ca te loveste pacatul turbinei;))
    1 point
  8. trebuie decat sa o repari
    1 point
  9. Dupa cum ai formulat mesajul textului, sunt convins ca nu prea vei tine cont de ce ti se va spune aici, si ai vrut mai mult sa iti gasesti confirmare si motivare pentru ce ai de gand sa faci. Stiu ce vorbesc, pentru ca asa am facut si eu. Visul meu a fost sa am un 520 (e39), si l-am cumparat. Cu visul in sine nu a fost nimic rau, la fel ca si la tine, nasoala a fost alegerea. Hai sa-ti spun ce am patit eu, apoi tu decizi daca mai vrei sa o cumperi. Am ales o masina cu probleme, pentru ca era modelul care imi placea mie si pentru ca proprietarul era dispus sa o dea in 4 rate. Asa ca am ignorat toate semnalele de alarma si de bun simt si am mers inainte ca orbul. Am fost eu la proprietar (la vreo 250km departare) sa o vad, nehotarat fiind m-am intors acasa fara sa o cumpar, apoi impins de necuratul am decis sa o iau. Am platit 100 de euro sa mi-o aduca la Oradea, mi-a adus-o plina de jeg, (asa cum era si cand am vazut-o prima oara). Nu mi-a trecut prin cap sa o spal, ca doar omu mi-a zis ca e "impecabila". Evident dupa ce am spalat-o am vazut care vopseaua umflata peste tot. Adica a fost lovita, revopsita in graba de niste idioti, si nelasata sa se uste ca lumea. Contractul fiind facut la notar, nu am avut nici o sansa sa cer banii de avans inapoi, si nici sa opresc afacerea, caci pierdeam avansul. In zilele care au urmat, masina impecabila a avut nevoie de: debitmetru nou, senzor de relanti, clanta interioara (s-a rupt), pompa benzina, discuri si placute frana (toate), brat superior / inferior stanga dreapta, bara stabilizatoare, 2 telescoape, piesa cu tepi pentru ventilator, senzor temperatura exterioara, panou clima (picau butoanele care erau potrivite cu hartie sa stea), si muuuuulte vizite la mecanici, la testere, la reprezentata BMW. Si inca mai am probleme cu cutia, cu consumul, cu farurile etc etc etc.... Am platit 2500 pe masina, 100 drumul pentru proprietar, cam 1500 pe piese si mecanici, plus va trebui sa platesc 850 pentru inmantriculare. Si ghici surpriza? Cand am cerut fisa fiscala, a zis ca are datorii de 40 de milioane, si ca-l doare-n cur de mine si nu mi-o da. Trebuie sa-l dau in judecata, sa mai am o speranta sa o pot trece pe mine, 1000 lei din start pentru avocat. Fa totalul... Nu zic ca vei pati la fel, dar ai toate sansele cu o masina pe care nu o poti testa la sange. Si la varsta asta, asteapta-te sa cada cam tot. Entuziasmul tau, o sa tina pana o aduci acasa apoi cand o sa vezi banii care va trebui sa ii bagi, te vei lua cu mainile de cap. Cand vei trage linie, vei vedea ca ti-ai fi putut lua o masina de 10 ani din Romania in stare buna, testabila. Sa mergi sa cumperi o masina, surescitat si entuziasmat ca iti indeplinesti visul, e ca si cum ai comanda la restaurant sau supermarket mancare cand esti lihnit de foame. Iti iei mai mult decat ai nevoie si apoi ramai cu ea pe cap. Eu zic sa te gandesti la rece, si sa nu faci greseli cand e vorba de cheltuit bani degeaba. Orice ai face, multa bafta!
    1 point
  10. Asa de varahttp://img.tapatalk.com/d/14/05/25/8ypatane.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/25/4e5uveza.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/25/8agu8a4e.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/25/rary4ajy.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/25/ypu8yqad.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/25/yqybahym.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/25/y6unyzev.jpg Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk
    1 point
  11. Salutare, cred ca cineva mai sus a inteles gresit. Cind am spus ca din lista de dotari lipsesc trapa si scaunele electrice am vrut sa spun ca doar pe acestea nu le-am ales/comandat, deci am comandat restul din optiuni cam tot ce se putea combina, pentru ca nu toate optionalele din lista se pot combina pe o masina. Ca sa fie clar dotarile lipsa sint pe partea de audio/multimedia: un modul si un cablu de conexiune si o parte din optiunile software din meniu neinstalate in legatura cu multimedia si internet. Nu vreau neaparat sa fac reclama negativa ci doar sa expun probleme mele legate de acest model/marca - este un forum de discutii. Nu cred ca a fost intentionata greseala si dealerul mi-a aratat comanda trimisa catre fabrica, deci, surprinzator dar probabil ca greseala a fost facuta in fabrica. Off topic, am avut probleme cu parteneri germani si in activitatea mea profesionala, deci nu as fi prea surprins. Eu am cerut toate optiunile existente in lista pe partea de audio/multimedia/internet/conexiuni cu device-uri externe si se pare ca a fost prea mult pentru producator. In final, asta a fost rezolvata cu scuzele de rigoare si citeva mici atentii materiale(2 seturi de presuri cauciuc si mocheta gratis, kit roata rezerva cu discount 50%) si este un episod inchis pentru mine. Discountul oferit de la inceput a fost oricum cel mai mare dintre 3 dealeri. Cred ca mai interesant e sa ai probleme cu diferentialul la nici 20000 km. Asta nu mai tine de dealer ci de producator. Poate si aici sint tester pentru ca am fost primul la acel dealer cu motor 25d. Nici pe sosele nu am mai intalnit alt X1 25d. Daca mai are cineva poate imi spune daca are ceva probleme. Cine stie daca transmisia rezista la asemenea putere/cuplu? Am cam luat teapa cu marca asta. Oricum nu sint stresat atit timp cit este in garantie. Distractia va fi dupa periada de garantie Sa auzim numai de bine.
    1 point
  12. Mai taie daledraqu... :fpc: Ma scuzati am nervi slabi...
    1 point
  13. Eco pro e pe toate motorizarile aparute incepand cu 2012. Tot incepand cu 2012 toate modelele au acele butoane. In functie de dotarile masinii, de la acele butoane se modifica tinuta de drum, de la Eco Pro (mers "la consum"), Comfort + (daca masina e dotata cu EDC, Adaptive Drive, amortizoarele se inmoaie, barele stabilizatoare se inmoaie, la fel si directia), Comfort (e o setare neutra, daca as putea spune, ceva intre Comfort si Sport - la modelele pana in 2012 aceasta se numea Normal), Sport (se intaresc amortizoarele si barele stabilizatoare, directia prinde greutate si precizie), la Sport + (suplimentar fata de modul Sport se taie partial DSC-ul). Referitor la cutia de viteza. Exista diferente intre varianta standard si cea sport. Pe langa diferenta de software, cum spunea si un coleg inainte, mai difera si convertizoarele de cuplu ale cutiilor. Cine cauta 535xD sa fie atent la istoricul de service, mai precis sa se intereseze daca masina a avut probleme cu redecutorul/modulul XDrive si daca acesta a fost schimbat. De 3 ori am schimbat acest modul pe garantie, iar in Europa sunt peste 400 de cereri in sistem pt piesa respectiva. La 520d, inafara de amortizoarele fata (EDC) schimbate pe garantie, bratele inferioare si superioare ale articulatiei fata si un rulment, nicio problema.
    1 point
  14. Da pai e una sa iti placa si e una sa te si ajute la ceva...nici o ocazie nu am prins sa ma fi ajutat la ceva, ar trebui sa se miste mult mai tare lateral ca sa observi vre-o diferenta ,in oras oricum vezi oamenii in intersectie ca nu e bezna,iar afara in curbe nu ai asa o miscare ampla sa vezi ce e dupa curba.Mie cel mai tare ce mi-a placut ca si dotare si practic a fost tempomatul activ si comfort acessul,acum sunt in teste cu night vision-ul :turned:.
    1 point
  15. Te complici degeaba,eu am avut xenon adaptiv dar sa nu crezi ca te va ajuta atat cat crezi.
    1 point
  16. Imposibil de citit textul. On: sonda lambda sau debitmetrul.
    1 point
  17. nu la toate, la cele pana in 04.2004 au mai fost probleme.
    1 point
  18. am un prieten cu o dacia berlina motor cu injectie care are aceeasi problema: catalizator infundat! si la fel vre sa il scoata. o sa-i dau un sfat ,sa o vanda si sa-si cumpere una pe carburator daca nu are bani sa o intretina. gago tu stii in care moment isi face treaba filtrul de particule?
    1 point
  19. Draga Bavaria, Pentru mine catalaizatorul nu este o piese vitala, masina merge in parametrii si fara el, cu alte cuvinte nu ma intereseaza daca masina polueaza mai mult sau scoate fum negru. Daca, de exemplu, s-ar fi stricat turbina cu siguranta as fi achizitionat una noua de la BMW, dar pentru un catalizator nu merita cheltuiala. Daca masina o sa aiba probleme din cauza catalizatorului lipsa o sa cumpar altul nou, dar nu cred ca va fi cazul. Multumesc
    1 point
  20. pai ala e filtru de particule ---- catalizatorul, cum ii spui tu.
    1 point
  21. Pai are mare sens.Catalizatoarele sunt pus acolo cu un scop foarte precis.Un catalizator pentru un BMW costa mult mai mult decat un catalizator pentru un Opel.Daca in loc sa schimbi catalizatorul il scoti, inseamna ca nu iti permiti sa il cumperi. Asta inseamna ca nu iti permiti sa intretii masina pe care o ai.Este vorba de matematica de clasa a 2-a.Daca a=b si a=c, inseamna ca b=c.Trebuie sa te intinzi cat de tine plapuma, de ce trebuie sa respire cineva aerul infect din Bucuresti(de ex) deoarece sunt prea multi smecheri care vor sa conduca masini scumpe si nu au bani sa treaca strada?Este retoric.Deoarece vor sa arate la ce inalt nivel social se afla. :)
    1 point
  22. Afirmatia referitoare la faptul ca "iti permiti sa intretii o masina" sau nu iti permiti nu are sens atunci cand observi ca tot investesti dintr-un simplu moft de a detine modelul X sau Y, sa tot investesti si sa tot investesti nu mi se pare normal si nici firesc, ptr ca la un moment dat iti vei da seama ca acel "simplu moft" nu iti solicita doar banii ci si nervii ... !!!
    1 point
  23. da filtrul jos si o sa vezi ca se tureaza :)
    1 point
  24. Aceeasi masina si acelasi consum il am si eu,instalatia e un stag 4.diferenta ar fi ca eu totusi merg ceva mai sportiv cu masina.Nu am apucat inca sa ii dau gaz din ro dar am inteles ca e ceva mai puturoasa.in ita pe unde am alimentat am vazut ca baga numai 12 presiunea la pompa,la butelie toroidala de 52 imi intra 41 l si fac in medie cam 370 km
    0 points
  25. 250euro pe niste faruri SH.. Cand noi costa 130-140euro . Afacere buna. http://www.tocmai.ro/faruri-bmw-e-46-u-line-14572778.html http://olx.ro/oferta/faruri-bmw-seria-3-e46-u-line-ID18XGN.html http://anunturi.shopmania.ro/ad/487916 Bafta la vanzare. Oricum sunt chioare si nu vezi nimic cu ele noaptea
    0 points
  26. Va multumesc pentru raspunsuri! Am avut un golf 3 pana acum 1 luna, pe care l-am pus pe gaz si am fost f multumit de ea, de aceea vreau sa imi cumpar tot benzina, urmand sa pun o instalatie de GPL, dar nu stiam cum se comporta pe valvetronic. Acum nu imi mai ramane decat sa gasesc un benzinar in mintile lui.
    0 points
  27. Masina nu merge in parametrii fara el pentru simplul motiv ca polueaza foarte mult fara el.Daca nu ar fi fost nevoie de el nu s-ar fi montat din fabrica.Pe langa asta nu poti sa treci inspectia pentru noxe fara sa dai spaga.Din partea mea poti sa scoti toate sistemele pentru depoluare, insa suna un pic a ipocrizie cand unii isi prezinta pe aici limuzinele "impecabile" care au niste tevi goale pe dedesubt, in loc de catalizatoare. Nu este bine asa, mai bine sa isi cumpere BMW.Se demonteaza si la BMW imediat si pe langa asta scapa de imaginea posesorului de Dacie. :)
    0 points
  28. nu vei trece de itp! p.s. la bmw diesel din cate stiu eu la catalizatorul si filtrul de particule sunt in aceeasi incinta (2 monoliti), deci banuiesc ca le-ai spart pe amandoua! p.s.2 sper sa ai noroc de o echipa ARR insotita de televiziune :)
    0 points
  29. Mai bine il schimbi.Daca nu iti permiti masina mai bine cumperi una la care costa intretinerea mai putin. Desi cred ca ti-o permiti, ai la semnatura o gramada de BMW-uri. :)
    0 points
  30. Eu zic sa incepi sa schimbi EGR si debitmetru, daca tot nu merge, turbina, prea putin probabil sa fie fitrul.Ceva asemanator am patit si eu
    -1 points
  31. Mie mi se pare normal sa se intample asa ceva. E o tara saraca, oamenii acumuleaza frustrari. Cand tu ai un Logan sau vreo Astra de 2000 euro si ai 1500 lei pe luna si il vezi pe unul cu A8 ca parcheaza pe 2 locuri, te cam apuca nervii. Daca sunt multe locuri de parcare libere nu vad nimic gresit in a parca asa, dar daca e aglomerat, e cam de porc.
    -1 points
  32. La e46 1.8 benzina 9-10%(chiar si 11%..depinde cum o calci) in oras si 6-7% in afara. Intradevar pana sa vina frigul/iarna,aveam in jur de 8-8.5% in oras si in afara scoteam 5.5-6% in afara.
    -1 points
  33. Gandeste-te totusi.I-ti ofer 400 e + scaunele mele.Zic eu ca este o oferta decenta.
    -1 points
  34. Nu am nimic cu tine..dar am vazut ca ai mai avut un e90 negru cu ceva optiuni pe el. Cum naiba ai ajuns la cazanul asta chel- 0,0000000 optiuni si cum naiba pot spune unii - frumoasa masina, dotata, jante frumoase. Hai las-o-n esapamentul gol. Scuze de off topic dar chiar ai facut cea mai proasta alegere posibila..si mai si bagi bani in ea sa-i iei volan si poate nu stiu mai ce. Daca ai dat 5000 pe ea e ok cat de cat.
    -1 points
  35. Salut! Detin un BMW 316ti compact din 2001 si am o problema cu inchiderea din buton. cand o incui,se inchid ambele usi,cand o deschid..decat usa dreapta. Ce se intampla? cand o incui,se aude inauntru un zgomot cam puternic.
    -1 points
  36. Buna . BMW e36 318i ( 1993 112 cp pe curea ) . Am o problema ....... cam neplacuta: consumul ! i-mi consuma 13.8 -14 in oras , NU fac raliu cu masina , nu o calc , schimb la 3000 aproximativ , benzina pun din petrom top95. Decand am luat masina nu am schimbat bujiile ( de 6 luni ) le-am curatat doar . Distributia am schimbato , ambreeajul e varza ....... patineaza de la 3000 ture incolo cacalau...... Pompa de benzina cred ca e dusa ( din motiv ca i-mi porneste la rece putin mai greu , probabil se duce inapoi benzina in pompa stand peste noapte ) La relanti i-mi merge intre 800 si 1000 , nu merge constant pana se incalzeste putin .Mi-am schimbat chiar si cauciucurile , am pus pe fata 205/45/17 si pe spate 215/45/17 deci nu sunt asa late pentru e36 .. Ce e de facut ? mi-au spus mai multi ca e din ambreaj, alti mi-au zis ca atata consuma un 318i ...... eu stiam de 11 l/100 prin oras , nu 14 :twoup: . Eu ma gandesc la ambreaj si la pompa si as mai face un reglaj de supape , i-mi tzakane vreo 3-4 secunde la pornire dar foarte putin ( ulei nu consuma, si am facut schimbul cu ulei bmw , e curat si acum si e de vreo 4 luni in motor ) . Sunt foarte curios dupa ce schimb ambreajul , daca va scadea consumu cat decat ....... Astept pareri sugesti orice ! MS
    -1 points
  37. are cineva GPL pe e90 in 6 cilindrii , eventual 325? Cum se preteaza pe motorizarea asta?
    -1 points
  38. deci diferenta pe 100km ar fi undeva la 10 lei, ca sa amortizezi instalatia trebuie sa mergi 40-50.000km, pe urma iesi pe plus la un motor mare 2.5-3.0 amortizezi mai repede
    -1 points
  39. Fac pariu ca initiatorul habar nu are de masini si Peugeot ul e masina pĂŁrinĂâşilor. Cred ca e un pustan visĂŁtor Trimis de pe al meu GT-S7710 folosind Tapatalk
    -2 points
  40. Am pus si eu Prins cu 4200 Ron pe 318i valvetronic: -consum 10% in plus fata de ce arata BC pt benzina la drum lung linistit si spre 20% in plus la talpa (economie 45% din pretul benzinei); -ca si cuplu/putere imi pare ca s-au mutat cu cateva sute de ture mai sus; daca mergi la drum lung pe la 2000-2500 si o calci dintr-o data se simte o mica intarziere..pe urma peste 3000 ture trage la fel de bine ca benzina.
    -2 points
  41. Am montat pe aceeasi motorizare Fratelli (dar are anumite componente Canbus). E secventiala, se autocalibreaza, am 20.000 km cu ea fara probleme. A costat 2200 lei, cu rezervor toroidal. Sunt nemultumit ca undeva dupa 4800-5000 rpm incepe sa intrerupa, o dau pe benzina cand merg in turatii foarte mari.
    -2 points
  42. Am montat acum doua luni o instalatie BRC plug&drive (3400 lei) cu rezervor toroidala de 52 l pe mașina pers e46 318 i Facelift n42b20 si sunt f mulțumit de rezultat Consum urban cca 12% iar extraurban cca10% Trecerea pe gaz este lina iar puterea nu pare a fi diminuatĂŁ Am observat consumul ca variazĂŁ puțin in funcție de pompa unde alimentezi si perioada din zi (in funcție de caldura de gradul de dilatarea al gazului) si de presiunea cu care baga in butelie( pres ideala este ĂŽntre 8-10) Consumul dat este calculat la un stil de condus normal( 50-60 km/oraș si 110-130/ext)
    -2 points
  43. Farurile sunt impecabile. Model U design Le dau ca vreau sa vand masina si sa nu pierd. Le pun pe cele simple originale ale masinii. Pret 250 usor negociabil. Contact : mariusbbb@yahoo.com sau pe forum .
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.