Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/08/14 in all areas

  1. 530-ule, pune-i jante pe 19" da' shaptar, baga faza cu hanimalele de comphanie pt bord, zi-i ca hare soft fachut in Jermania cand ridicai bani di la fata di la PuF si vinde-o cu 15k sa moara dujhimanii. Si sa mai spui la hei ca tu nu hesti taran ca sa phui leduri in toate gaurile cu bhec mo! Sa mor io de nu hoftici pa toti!!
    7 points
  2. ce marfa e masina... astia nu stiu ce inseamna o personalizare de calitate ! sunt carcotasi. nu-i baga in seama. pfff....imi place la nebunie cum ai facut-o. cred ca revin la bmw VUV seamana putin cu a ta
    5 points
  3. Pai tocmai acolo e buba...o fi aratand masina bine altfel dar "upgrade-urile" alea ii dau "dauna totala" la cum arata overall...daca el nu s-a prins dupa 14 pagini si aproape 6luni de critici, stii cum se zice: nu te poti c**a in gusturile omului dar nici nu te poti supara pe unul si altul care iti "porcesc" masina cu apelative... P.S. Ma tot uit la rotile alea cand intru pe forum la sectiunea asta si ma crucesc de fiecare data...chiar nu-mi vine sa cred ca este cineva caruia sa-i placa... Ricer mode ON... P.S. la P.S. ) Daca ma mai uit de multe ori la masina asta imi dau singur jos folia cu surubelnita
    4 points
  4. Magazin de tuning tiganesc,sigur ca da... ) acum pe bune,cred ca daca as gasi la un pret convenabil folie aurie sa le colantez masinile la tigani sigur as face bani,dar nu stiu de unde sa iau folie haurita
    3 points
  5. Este vorba de masina proprie in care am investit foarte mult in decursul a 6 ani de zile si am avut grija de ea mai ceva ca ochii din cap. Anuntul va fi unul putin mai neobisnuit din cauza lungimii si a detaliilor oferite iar din aceasta cauza rog seriozitate daca este cineva interesat. Masina in cauza este un BMW e36 Sedan 325i M50B25TU (2494cmc) VANOS (distributie variabila pe lant) 192hp autentic din 06.1994. Masina are sub 240k km reali (accept orice test si verificare in prezenta mea). Dotarile cu care a iesit masina din fabrica: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Pe langa aceste dotari masina a mai trecut prin alte modificari si imbunatatiri cum ar fi: Interior complet din piele in stare excelenta compus din: - Volan M3 e36 (piele originala si cusaturile in stare excelenta) - Cotiera consola centrala sofer/pasager - Maner levier frana de mana - Nuca schimbator M ZHP 5 trepte imbracata in piele si insertie metalica la baza (achizitionata noua cu factura) - Scaune e36 M3 (Vader) cu piele normala si perforata (retapitate recent cu piele dedicata foarte rezistenta la uzura) - Bancheta spate + teriere - Fete de usi cu piele nappa avus normal si semiperforat personalizate (proiect propriu) acompaniate de cusaturi duble in culoarea masinii. Alte detalii de la interior care nu sunt mentionate mai sus: - Retrofit pachet lumini led 6K (plafoniera, parasolare, custode spate, torpedou) - Scrumiere fata/spate iluminate - Oglinda retrovizoare cu buton rotativ 0-I - Folii omologate RAR - Mp3 Player JVC + telecomanda (fata HU-ului este multi-pozitionala + detasabila) - Subwoofer GroundZero + doua amplificatoare (unul la interior si unul pentru woofer) - Portiere fata/spate + capota portbagaj insonorizate cu StP Silver pentru un plus de confort Portbagajul are absolut toate lucrurile la locul lor precum: - Trusa scule completa cu abtibild-ul OE - Suport triunghi + trusa medicala OE (ofer doua triunghiuri, trusa medicala valabila + cea OE si stingator valabil). Un triunghi, trusa medicala si stingatorul au fost achizitionate anul acesta. - Roata de rezerva BMW IS46 7JX16H2 in stare impecabila incaltata cu Michelin Pilot HX 225/50/ZR16 tinuta sa nu se miste cu sistemul original de centrare-strangere-protectie. - Cric OE + cheie roti cu maner lung - Acumulator VARTA Blue Dynamic 74AH in stare excelenta Exteriorul a trecut prin cateva modificari/imbunatatiri subtile dar de efect, precum: - Embleme BMW alb/negru carbon (inclusiv cea de la volan) - Pleoape faruri + semnale dedicate sedan - Kamei - Semnalizatoare fata fumurii – InPro - Lucasuri aripi fata stg/dr – albe - Faruri ZKW cu lupa in stare excelenta compuse din: Xenon 6K (faza scurta), OSRAM Night Braker Plus (faza lunga), Angel Eyes CCFL 6K (pozitie) - Rinichi grila negru mat (au grilele cu proiectie spre exterior pentru un stil mai agresiv) - Proiectoare ceata in stare excelenta si perfect functionale - Grile inferioare parbriz noi - OE - Grila centrala bara fata tip fagure noua - OE - Linie bandouri bara fata noi - OE - Lip bara fata nou - OE - Tavita radiatoare noua - OE - Scuturi laterale sub bara fata noi - OE - Bandouri laterale aripi fata noi - OE - Ornamente manere usi fata stg/dr cu garniturile aferente noi - OE - Bandouri bara spate laterale noi - OE - Stopuri fumurii certificate – Hella - Becuri led SMD alb 6K la numarul de inmatriculare spate - Cozoroc luneta - Tips evacuare oval din inox - Stergatoare Valeo Silencio X-Trm Alte detalii de la exterior care nu sunt mentionate mai sus: - Oglinzile retrovizoare sunt heliomate, electrice si incalzite - Duzele spalator parbriz sunt incalzite - Butuc usa sofer incalzit (cu functia de aprindere lumini interioare in momentul ridicarii manerului) - Geamurile se pot ridica din telecomanda Mecanica/Tehnica: Acesta este primul aspect de care m-am ocupat de cand am masina fiindca l-am considerat cel mai important si asta se reflecta prin lucrurile pe care le-am inlocuit ca sa fie pusa la punct la toate capitolele, anume: - Set ambreiaj - Sachs - Suspensie reglabila fata/spate - Ta-Technix - Curea transmisie - Continental Contitech - Curea transmisie la AC - Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie - INA - Rola ghidare curea transmisie - INA - Rola intinzator curea transmisie la AC - INA - Intinzator hidraulic curea transmisie la AC - INA - Capacelele de protectie la toate rolele - OE - Sita vas spalator - OE - Senzor nivel vas spalator – OE - Senzor nivel agent racire – OE - Piston actionare spalator far dr. - OE - Senzor pedala frana - OE - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - OE - Simering cutie vieze spre cardan - OE - Garnitura vas lichid servodirectie - OE - Cleme pentru fetele de usi + garniturile aferente - OE - Cleme pentru praguri + garniturile aferente – OE - Stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta – OE - Bujii NGK Iridium IX - Filtru Panel K&N (in carcasa originala) - Tampoane motor + piulitele aferente – OE - Tampoane cutie viteze - Lemforder - Diferential autoblocant 3.15 in stare excelenta (ulei dedicat de la reprezentanta BMW (~90lei/litru) - Senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta - OE - Senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta - OE - Garnitura buson ulei - OE - Buson ulei M3 (e46) – OE - Cot cauciuc clapeta acceleratie (dupa debitmetru) – OE - Supapa gaze carter – OE - Furtune supapa gaze carter – OE - Capac termostat – OE - Ornament capac motor M-Power USA complet cu capacele suruburi in stare impecabila - Flansa cardan (disc hardy) – Lemforder - Sonda lambda dedicata – BOSCH - Traversa cutie viteze – OE - Saboti frana – ATE - Accesorii saboti frana – OE - Kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) – Sachs - Flanse amortizoare spate M3 E46 – Sachs - Garnituri flanse amortizoare spate – OE - Placi ranforsare flanse spate calite Z3 M – OE - Flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) – Lemoferder - Placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo – OE - Garnituri placi ranforsare flanse fata – OE - Saibe la flanse amortizoare fata – OE - Protectii inferioare flanse fata – OE - Bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) – Lemoferder - Burdufe bielete directie stg/dr – Lemoferder - Pivoti inferiori fata stg/dr – Lemforder - Bucse bara stabilizatoare fata – OE - Bieleta antiruliu bara stabilizatoare fata stg/dr - Lemforder - Bucse bara stabilizatoare spate – Lemforder - Bielete antiruliu spate stg/dr – Lemforder - Bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder - Bucse fuzeta spate superioare stg/dr - Lemforder - Bucsa intrare diferential – OE - Etrier nou fata stanga – TRW - Conducta etrier frana fata stanga – ATE - Discuri frana fata – ATE Powerdisc - Placute frana fata – ATE - Cabluri frana de mana stg/dr – ATE - Amortizoare capota stg/dr - KILEN Mai sunt si alte componente care au fost schimbate insa n-am reusit sa le tin evidenta la toate (suruburi, garnituri, plastice, etc.). Pe masina s-au pus numai piese de calitate premium (OE, Lemforder, Sachs, INA, Contitech, etc.). Toate piesele mentionate mai sus sunt noi, achizitionate de mine si pot oferi dovada de factura sau poze care sa ateste acest fapt. Au mai fost facute si alte lucrari de ordin tehnic, precum: - S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). - S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat – ATE SL Dot 4 - S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). - Bara rigidizare dubla intre oalele amortizoarelor fata Pe langa aspectele mentionate mai sus au fost schimbate si toate fluidele cu ulei dedicat fiecaruia in parte, unele le-am mentionat si mai sus (servodirectie, servofrana, cutie viteze, diferential, antigel HEPU). In motor s-a bagat anual numai ulei OE BMW si filtre OE BMW. Masina are o medie anuala de sub 7000km parcursi de cand este la mine. Motorul functioneaza impecabil: porneste la sfert, trage cum trebuie sa traga un 2.5, consumul este exact cel dat de producator (in mare parte se datoreaza faptului ca am schimbat toti senzorii) insa conteaza foarte mult si de stilul de condus. Sunetul motorului este usor sportiv si inconfundabil datorita celot 6 cilindri in linie, mai ales la peste 3500 de turatii. Cel mai bine se aude la fata locului. Estetica: Am pus foarte mult accent pe intretinerea masinii de la tabla pana la ultimul micron din stratul de lac iar asta se reflecta prin lucrurile care le-am realizat, anume: - Curatat/degresat tot dedesubtul masinii si protejat cu autovapant (lucrare facuta la atelier) - Pragurile metalice si partea inferioara a aripilor fata curatate/degresante si protejate cu autovapant dupa care a fost aplicata vopsea + lac (lucrare facuta la atelier) - Sasiul este degresat de doua ori pe an (dupa iarna si la sfarsitul toamnei) - Vopseaua este impecabila din toate punctele de vedere (fara zgarieturi, panza de paianjen, oxidari, etc.) si protejata 24/7 cu solutii de protectie dedicate. Masina a trecut si trece prin sesiuni de detailing complet (interior, exterior, compartiment motor, sasiu) cel putin de doua ori pe an compuse din: degresari, decontaminari (mecanice si chimice), polish-are (in unele situatii), protectii (ceruri, sealant-uri), tratamente hidrofobe geamuri, dressing-uri si foarte multi alti pasi de detailing profesional. Masina a fost spalata numai de mine in toti acesti ani cu manusi din blana de oaie si sampoane cu PH neutru dedicate. S-au folosit si se folosesc pe masina unele dintre cele mai bune produse de detailing din lume aduse din USA, UK, ASIA, etc. Pot sa ofer sfaturi de intretinere si mentenanta pe viitor daca este cazul. Masina a fost si este tinuta in garaj. Acte: - Persoana fizica - ITP valabil - Absolut toate documentele necesare - Toate taxele platite la zi - Patru chei (doua telecomenzi + doua metalice) - Manuale originale BMW - Carte service pana in 2001 la reprezentanta BMW in DE Alte observatii: Masina se vinde cu jantele de otel cu capace si anvelopele de iarna. Nu ma intereseaza combinatii sau schimburi! Masina merita vazuta in persoana. Pentru orice alte detalii puteti sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos sau prin PM. Pret: • Pretul este de 5950€ Date contact: Tel: 0742 924 129 / Cosmin. Poze: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0043-Edit_zps7b1eb04e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg http://i.imgur.com/rO8JiiU.jpg http://i.imgur.com/kngz1Tz.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg Daca este interesat cineva si vrea mai multe poze poate sa ma contacteze pe PM.
    2 points
  6. Vand ornamente prag BMW. Ornamentele sunt 100% originale. Sunt din aluminiu, culoare gri satinat +crom , au folie de protectie albastra. Se prind cu ajutorul adezivului de pe spate PRET: 10ron/bucata Am disponibile urmatoarele modele: M M3 BMW Sport BMW Luxury BMW Modern BMW Urban Avand in vedere costul ornamentului, cumparatorul plateste transportul contact PM nu am reusit sa postez decat 2 poze.
    2 points
  7. Ar fi buna o lista cu modelele pe care se pot monta.
    2 points
  8. Am de gând sã vin la Iaºi la foºtii mei colegi de facultate. Te sun Înainte, sau vorbim pe forum ca sã o vãd? ªi dacã vin mã laºi sã-mi fac poze cu maºina?
    2 points
  9. "Eagle Eyse" este ultima descoperire in domeniu,coroborat cu "motor ok,trage tare" asta ĂŽsi ia zborul cand da de aglomeratie
    2 points
  10. Nu este nimic la misto,totul e pe bune,va asigur !
    2 points
  11. A venit momentul sa renunt la masina mea - se mareste familia si ne trebuie 4 usi. Masina o am de la 30.000 de km (preluare de leasing in 2009) si m-a dus fara probleme 5 ani si 100.000 de km. A fost dusa numai la reprezentanta (am facturi doveditoare) si niciodata carpita. Modelul este E92 325Xi Automat - Coupe Motor N53 de 3.000 cmc 133.000 de KM Dotari: XDrive Cutie Automata Scaune Sport - Piele crem - Electrice si Incalzite Jante pe 18 inch BiXenon Suspensie Sport Volan M Cruise Control Hill descent control Geamuri Fumurii Senzor de ploaie Senzor de lumina Senzori de parcare spate Oglinzi electrice - heliomate incalzite CD/Mp3 Player - BMW Business Carte si Istoric de service complete cu facturi de reprezentanta. Intretinere: Lichidele schimbate recent (Cutie de viteze, Cutie transfer, Diferentiale, lichid de frana, antigel, ulei servodirectie). Sistem de aprindere (injectoare, bobine, bujii, senzor NOX si senzorii lamba) schimbate la 120.000 km. Piese in garantie 2 ani. Curele, role si intinzatoare schimbate la 130.000 km. Masina este impecabila mecanic si estetic. Nu are nici o eroare pe tester. Fara accident. Bonus: Asigurare CASCO platita si valabila pana la sf. lunii Noiembrie. Evacuare BMW Performance (3300 RON - noua) care nu este montanta pe masina. Anvelope de iarna pe 18 inch. Pret: 15.500 Euro (negociabil) Tel: 0740 066 085
    1 point
  12. Vand Jante Originale BMW E90 16" Style 154... Se potrivesc fara probleme si pe E36 E46 E90 ! Jantele au anvelope de iarna incluse ! NU SUNT STRAMBE, SUDATE.ETC NU TRIMIT IN TARA.DOAR PREDARE IN BUCURESTI !! PRET USOR NEGOCIABIL 175 EURO ! 0760.436.031
    1 point
  13. am facut eu pt un Audi la unul din Brasov, fix aceleasi detalii cu ale tale; a facut o mizerie, si-a batut joc de volanta, nu a alezat-o egal si ambreiajul nu mai prindea bine; a pus kevlar ca neamul prost, fara sa tina cont de cotele originale si in marsarier nu mai intra deloc. pierdere de bani, timp (masina era pe rampa in service in timpul asta, unde nu e gratis) si pana la urma tot ambreiaj original am luat, numai ca a trebuit sa cumpar si alta volanta, prima nu era asa grav afectata, ar mai fi dus un ambreiaj, dar pe principiul lenesul mai mult alearga, zgarcitul mai mult plateste, na! succes! se mai si lauda ca ii face ambreiaje lui Onofrei si altor piloti de raliu.
    1 point
  14. Felicitari! Un E36 exemplar!
    1 point
  15. Frumusica masina. Primul lucru, schimba-i oglinzile alea de "tuning" , foarte urate.. sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
    1 point
  16. crezi tu ca nu mai schimbi FRM-ul.daca vrei sa functioneze ca un LCI ai nevoie de FRM 3.Altfel nu o sa faca dimming de pe DRL pe pozitie si nici DRL nu o sa ai pe AE, o sa fie tot pe xenon.
    1 point
  17. Sigur ca da,anunta-ma cand vrei sa vii si se rezolva.
    1 point
  18. http://www.funpub.net/poze/mare/dacia_1228947088.jpg
    1 point
  19. ma bate un ghand sha pun jante da shaptar dar la drumorile nostre sare roatele..apropo,multi tigani de la mine din oras au venit la mine sa le fac masina lor sa o tunez ca a mea ca le place
    1 point
  20. ) fiecare isi face masina dupa bunul plac
    1 point
  21. Pe partea soferului deja e functional si montat. Pozele sunt facute doar cu contact pus. Cu motorul pornit lumina e si mai puternica. Si nu e amplificata de aparatul foto. Chiar E PUTERNICA. In functionare normala (< 1 minut), radiatorul abia se dezmorteste. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/4/39556324eju.jpg Si lumina pe sol. Se vede clar diferenta intre cele doua. Si daca tinem cont ca LED-urile de pe partea pasagerului DEJA sunt de cateva ori mai puternice decat amaratul ala de bec stock... http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/3/39556323heZ.jpg
    1 point
  22. In afara de jante si grilele de pe aripi chiar arata bine.
    1 point
  23. Salut, trebuie sa cumperi: monitor (4:3 sau 16:9), rama relocare clima, -ambele montate in bord. cablaj special pentru navigatie -din bord pana in portbagaj. modul de sunet , modul de navigatie SAU modul video (TV) -montate in portbagaj. Modulul de navigatie sau modulul video asigura semnalul video (imaginea) pentru monitor. Pretul aproximativ pentru o navigatie completa este intre 200 si 500 euro.
    1 point
  24. Am rezolvat cu poliția, am avut 20%, era lejerĂŁ, bag 5% și 50% parbriz. Mașina a fost 2300, +- 1000 modificĂŁri, 850 taxa.
    1 point
  25. problema pe aici este, la fel ca in toata societatea in care unii traim/traiesc, de cultura. multe din carentele majore nu sunt constientizate si in loc sa fie corectate sunt amplificate. este o legatura indisolubila intre prostie -> intoleranta -> ura. orice disputa devine personala si oamenii se iau la pumni in intersectie pentru cine stie ce neacordare de prioritate reala sau imaginara. pe forumuri daca unul emite o opinie ce nu corespunde cu a altuia, automat e "idiot", "nepriceput" sau mai stiu eu cum. in cazul de fata, de ce ma rog sa fie un m doar coupe nu si cabrio, daca sunt unii carora le pace cabrio? acceasi tendinta de radicalizare, de a se considera pe sine etalon, de a impune gustul propriu ca regula. asta e societatea in care dictatura s-a simtit si se simte cel mai bine. fiecare e un mic stalin sau hitler. ei bine, e gresit, oamenii sunt diversi, fiecare are dreptatea lui.
    1 point
  26. O sa fac sapt viitoare ca acum e prafuita
    1 point
  27. Serios...? Ar plange masina ta cu lacrimi si daca ar avea maini si picioare sigur nu scapai fara vre-o vanataie... Mai bine continuai: " Up...and away and never return...",
    1 point
  28. cred ca a vazut pe alte topicuri ca e la moda sa scrii "up"
    1 point
  29. Am schimbat si eu uleiul din cutie la o masina proaspat achizitionata e60 525d ... destul de costisitor (cca.16mil) nu mi s-a spus ca ar trebui schimbat dar ne stiind masina am zis ca e bine mai devreme..decat prea tarziu...(din cate am auzit daca astepti pana cand masina incepe sa dea shocuri sau alte chestii degeaba mai schimbi atunci uleiul) Pe de alta parte varul meu are e39 530d an 2003 tot automata iar pe cutia de viteza scrie LongLife. masina are 356.000km reali si nu s'a schimbat sau completat niciodata uleiul la cutie si schimba perfect fara nici cel mai mic shoc sau intarziere...
    1 point
  30. Te referi la suportul pentru coapse? Daca da : 1. Dai scaunul cat mai in spate si extinde suportul de coapse cat mai mult. 2. Ai doua suruburi stea sub suport. http://s1.postimg.org/gvur3xe7f/image.jpg 3) Deconectezi cablul. http://s1.postimg.org/6x9shg4rv/image.jpg 4) Scoti ornamentul din plastic din fata scaunului. http://s1.postimg.org/5ks3fk7cb/image.jpg 5. Scoti trimul din plastic. Tragi de el http://s1.postimg.org/7dv03vsiz/image.jpg 6.Scoti cele 9 suruburi http://s1.postimg.org/wl5w44vmz/image.jpg 7. Scoti suportul de coapse si deconectezi cablul. 8. Il desfaci si inauntru ai o rotita din plastic care mai mult ca sigur e crapata. O lipesti cu picatura si montezi la loc. Saptamana trecuta am reparat la BMW meu. Daca vrei s-a cumperi un actuator nou are codul 52 10 7 068 045 si costa undeva la 850 lei. Bafta.
    1 point
  31. 1 point
  32. asa e,dar nu am chef sa tai si sa sudez.
    1 point
  33. Frumoasa masina. Se vede ca e bine-ntretinuta. Apreciez ca esti sincer referitor la kilometrajul masinii, pentru mine e un mare plus. As prefera oricand sa cumpar o masina cu 300.000 km. de la un om sincer, onest, cinstit si serios decat una cu 150.000 de la un mincinos. Spor la vanzare!
    1 point
  34. Dezagreabile: i3 (arata a cuptor cu microunde), compacturile ca nu sunt pe masura pretentiilor brandului (desi la e46 compact botul mi se pare interesant) si BMW 2 Active Tourer care desi arata bine, mi se pare anormal sa aiba tractiune fata si motor in 3 cilindri ca Matizul (inteleg faptul ca este destinat unei anume categorii de clienti, dar nu mi se pare potrivit sa iasa de pe poartile uzinei BMW...poate daca se numea Daihatsu sau oricum altfel ar fi fost mai OK in peisaj). Restul sunt mai mult decat agreabile, mai ales in comparatie cu concurenta. Poate sunt doar reticent la noutati...asa mi s-a intamplat si cu e65 nfl si e60, care acum chiar imi plac mult.
    1 point
  35. Dupã pãrerea mea personalã cel mai urât BMW e seria 5 GT.
    1 point
  36. Vroia sa zica Harman. JBL e sub licenta Harman. http://uk.jbl.com/jbl-terms-of-use-uk.html
    1 point
  37. http://www.4tuning.ro/concept-car/impozant-puternic-si-exclusivist-noul-gran-lusso-v12-coupe-ni-se-dezvaluie-in-toata-splendoarea-sa-18630.html Cred ca asta o sa fie cel mai frumos BMW.
    1 point
  38. tare sunt curios cine da masina la vanzare sa o forjeze cineva o ora la maxim.... daca ai 2 3 pretendenti de astia pe luna numai ai ce sa vinzi..... hahahah nici noua la bavaria nu ti o da aia sa o forjezi cum crezi tu o ora...... poti sa te faci pilot de incercari ca sa iti continui pasiunea Il mai stii pe baiatul ala care ti a zis ca poti sa ii faci ce vrei? ca as vrea si eu incerc ceva ce mi am dorit mereu , la 180 sa o bag in treapa 1 sa vad ce se petrece sau in marsalier. Dupa ii zic ca s a aprins ceva in bord si ca nu o mai vreau ahahahah si ca a sarit si un pinion din cutie in masina
    1 point
  39. cum sa ti o ora masina in forja? si nici nu-i a ta .
    1 point
  40. E46 coupe, 318CI, an 2001 (facelift tehnic, nu si estetic -143 Cp, protectie anticoroziva mai buna, DSC), 220.000Km, culoare albastru, fara probleme tehnice. In pret intra si un set de roti de iarna si un set de suspensii "de iarna"(amortizoare/arcuri de sedan). Maina nu are probeleme tehnice sau de alta natura fiind masina de zi cu zi .Dotari : 6 airbaguri si centuri pretensionate, cruise control, scaune sport semipiele incalzite, banchete rabatabile, climatronic, lumini automate, stergatoare automate, xenon aftermarket cu lupe, folii spate, cotiera fata, volan si nuca schimbator recent imbracate in piele, 4 geamuri electrice, perdeluta luneta electrica, 3 chei originale. Ca investitii am schimbat urmatoarele: cauciucuri noi de vara(dunlop sp sport), brate fata, bielete antiruliu fata, bucsile de la barele antiruliu fata si spate, FSR-ul, xenoane+angel eyes+comenzile de volan sunt puse de mine, reparatii la clima - am schimbat compresorul, arcuri eibach + amortizoare, polish total. Reviziile au fost facute de mine la 10.000 km iar masina se afla la mine de 2 ani si ceva timp in care am facut aprox 60.000 km fara probleme. Taxa platita si nerecuperata..
    0 points
  41. Frumoasa si dotata, destept samsaru, 150k km. Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  42. Pana mea, zici ca-i masina de tigan.
    0 points
  43. Scuze, am uitat de pret - 5200 euro negociabil si nu fac schimburi (mi-am luat deja "noua" masina). Am uitat deasmenea sa dau nr. de telefon: 0745773780 - Calin
    0 points
  44. Ai cocalarit-o de tot. Ce naiba e tigania asta? )
    -1 points
  45. Mie imi place, jantele parca nu merg, sunt gusturile omului, nu e asa tragic. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.